Hotel XO Hotels Blue Square

Hotel XO Hotels Blue Square
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor XO Hotels Blue Square voor je op een rij gezet:

24 reviews over Hotel XO Hotels Blue Square in het Nederlands

Prima hotel voor een paar dagen Amsterdam

Diana Bollen
11-4-2017

Prima bedden, boxsprings!

Niet doorgelegen, ook fatsoenlijke kussens, niet te plat en ook niet te hard. Alleen waren de dekbedden waren wel erg warm.

Zeer vriendelijke en behulpzame bediening aan de receptie! Vlotte incheck met alle info die je nodig hebt.

Uitgebreid ontbijtbuffet, echter het warme gedeelte was lauw.

Kamers zijn gedateerd, maar alles is aanwezig.

Prima hotel.

Melanie
25-8-2015

Prima hotel waar we zeker weer heen zouden gaan. De kamers zijn ruim genoeg, schoon en wat wij vooral een pluspunt vonden waren de bedden. Hotel is makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en er kan onder het hotel geparkeerd worden. Personeel is vriendelijk. Met het openbaar vervoer ben je in 20 min in het centrum. Tip: boek niet via het hotel zelf maar via Trivago. Scheelt een hoop geld.

Goed hotel maar slechte service

info_47
23-9-2014

Weekendje Amsterdam met 2 volw en 2 kind. Prima ligging, met de bus of tram ben je zo in het centrum. Ontbijt prima en uitgebreid genoeg. Kamers etc. schoon en voldoende ruim voor een weekendje weg. Receptionistes (hebben er 3 aldaar gesproken) zeer gestrest, kan nauwelijks welkomstwoordje af. Parkeergarage onder hotel afgesloten voor "vreemde gasten" dus dat is mooi, maar die moet je wel weten te vinden....vragen bij de balie, krijg je een plattegrond mee met route, door een woonwijk kom je uiteindelijk aan de achterzijde van het hotel voor de parkeergarage.

Service nadien is echt beroerd........Dochtertje van 8 jr had bij vertrek 's morgens haar nw laarsjes op de kamer laten staan. Komen daar dezelfde avond achter en gelijk gebeld. Na 3x p.dg. 3 dgn tevergeefs bellen: Mijn vraag hoe het nu kan...laarsjes verdwijnen toch niet zomaar? Antwoord: Tsja, ze hadden wel vreemdere dingen meegemaakt....?! Klachtenbrief geschreven naar hfdkantoor Best Western Nederland, ook geen reactie!.

leuk hotel

joop
25-3-2013

Heerlijk vertoeven in dit hotel,wel wat oubollig de aankleding van de kamers. Koffie en thee mogelijkheid op de kamer, vind je weinig in hotels.

Lekkere bedden, goed ontbijt ,vriendelijke receptie ,wat wil je nog meer.Parkaren is gemakkelijk in de buurt, zelfs plaatsen onder het zicht van het politiebureau

Prima als uitvalsbasis

h-anneke
6-2-2013

Geboekt via veiling. Grote kamers, ietwat oubollig ingericht: veel donker hout, glasplaten op de meubels. Maar: prima bedden, goede temperatuurregeling, schone badkamer met fijne grote handdoeken. Sommige kamers hebben alleen een douche, sommige kamers moet je douchen in het bad. Er zijn kamers waarbij de eenpersoonsbedden een meter uit elkaar staan (die zijn niet naar elkaar toe te schuiven!), en sommige kamers hebben twee bedden naast elkaar. Je kunt hier ook 3- of 4-persoonskamers boeken. Ik was alleen en kreeg een 4-persoonskamer!

Op de kamer koffie en theefaciliteiten. Ontbijt is redelijk tot goed, niet alles is even warm, sap uit de machine is zeker geen vers sap, broodjes soms taai. Bus en tram zijn vlakbij; je bent zo in het centrum.

Prima hotel voor weekendje weg

Loveablefemale
14-1-2013

Het hotel ligt niet in de buurt van het centrum, maar prima verbinding met tram.

Hotelkamer was ruim en schoon. Wel was het plafond in de badkamer aan het afbladderen en bleef de kraan lekken.

Ontbijt was prima.

Mooi hotel

I
6-10-2012

Mooi hotel en mooie kamers. Spijtig wel dat het met de tram toch een goed kwartier reizen is naar het centrum

Mooi hotel op verkeerde plek

emilia
18-7-2012

Het hotel ligt ver buiten het centrum. Dit is jammer omdat je 's avonds dan met de taxi naar de stad moet. Het personeel was erg behulpzaam bij het regelen van een taxi.

Ruime kamers, wel jammer dat het 2 losse bedden waren die tegen elkaar aan stonden. En niet echt goed bleven staan. Verder was de kamer schoon, badkamer ook.

Ontbijt was prima. Veel ruimte om te zitten. Wel vreemd dat je in het engels werd aangesproken door het personeel.

Parkeergarage onder het hotel is erg fijn. Had niet het idee dat het een veilige buurt was om je auto te parkeren.

Kortom prima hotel op de verkeerde plaats. Maar toch prima voor een nachtje Amsterdam.

Leuk nachtje weg

a_meijerink
29-1-2012

Laat je niet misleiden door de buitenkant, het is een groot vierkant blauw gebouw dat er niet uit ziet. als je binnenkomt is alle twijfel weg genomen, het is supernetjes van binnen.

We hebben geen diner gehad hier, wel ontbijt. Hier was eigenlijk niks over te klagen, alleen een beetje jammer van de sap machine, je kon proeven dat het een poedermix was. voor de rest, heerlijk ontbijt.

Wat met name ideaal is aan de ligging is dat de tramhalte op loopafstand zit, je kunt een 24 / 48 uurs tram kaartje halen bij de receptie, hiermee kun je dan de die uren reizen.

Super verblijf gehad hier

Leuk hotel

Stephanie
17-4-2011

De binnenkant ziet er veel mooier uit dan de buitenkant. Gelukkig! Vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker ontbijt. Persoonlijk vond ik er te weinig keuze bij het ontbijt. Toch niet het ontbijt dat je verwacht voor een 4* hotel.

Je kan op straat parkeren maar ik raad de hotelgarage aan. Daar staat de auto veilig.

De tram richting Dam stopt enkele meters verder.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel XO Hotels Blue Square in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel XO Hotels Blue Square zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.