Weer vandaag17°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Fashion Hotel Amsterdam voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in het Nederlands

mooi hotel, maar niet praktisch of functioneel

sandraenanke
25-1-2010

vorige week hebben een vriendin en ik 1 nacht doorgebracht in dit hotel, bij aankomst humeurig receptiepersoneel, en zeer onhandig om parkeergarage in te rijden, toen op de kamer kwamen we erachten hoe mooi maar onlogisch de kamer is, een glazen deur in badkamer,raam van badkamer naar slaapgedeelte, geen rand van de douche naar restgedeelte van de badkamer, waardoor wij dus beiden bijna uitgleden, maar belangrijkste is dus totaal geen privacy in deze badkamer!! het komt toch wel vaker voor dat er mensen in een kamer slapen die elkaar niet zo intiem hoeven te zien. tv werkte slecht. kortom voor een 4 sterren hotel hadden wij meer verwacht, en toch dingen die makkelijk te voorkomen waren bij het ontwerpen van bv badkamers. personeel moet ook idd wat meer communiceren en vriendelijker zijn.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Op het oog een prachtig hotel, maar het valt tegen

Romée
30-12-2009

Het lange wachten bij de receptie is nog steeds van kracht, het personeel ervan is wel vriendelijk en neemt de tijd voor haar gasten. Het hotel is mooi om te zien. Maar het zijn de kleine dingen die irriteren. Een schoonmaakkar die de hele gang blokkeert, zodat je met je neus door andermans was naar je kamer moet lopen. Een lift die ineens niet werkt. Een kamer waar nog viezigheid ligt en die gedurende 3 dagen verblijf geen stofzuiger ziet. Maar vooral een groot deel van het personeel is een aanfluiting. Communicatie en klantvriendelijkheid zijn niet hun sterktste kant. Zo wordt je de ene dag opgewacht bij het ontbijt en noem je je kamernummer. De andere dag kan iedereen een broodje mee-eten. Beleefdheidsvormen zijn ver te zoeken. Een man en vrouw vh personeel staan uitgebreid te discussieren in de ontbijtzaal terwijl gasten op zoek zijn naar een bord. Het eten loopt niet synchroon met het aantal gasten in de ontbijtzaal. Als het hotelpersoneel in klantvriendelijkheid groeit, is t top.

Gereisd Met partner in januari 2009

super service, mooi, schoon en modern hotel

Inge Spekle
12-12-2009

heel mooi en modern ingericht, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie schone kamers. Prima hotel!

Gereisd Met vrienden in december 2009

hotel met kinderziekte

mrink
29-9-2009

Het is een mooi hotel met mveel dingen die nog opgelost moeten worden, als je gaat douchen is het wel prettig dat het water in de douche blijft en niet in de slaap kamer loopt. Er is te weinig personeel in het hotel en ze weten van elkaar niet wat hun taken zijn , bv het eten al hebben en nog steeds wachten op je drinken daar komt bij dat wij het eten er 1 avond bij in hadden zitten en dat ze daar niet zo blij mee waren want na 20 minuten te overleggen kregen we te horen wat we te eten kregen en daar was geen alternatief bij, mocht je het zelf betalen is het aan de dure kant. Bij de receptie lang wachten, 1 persoon die het werk deed de rest stond erbij en keek erna. Zonnebanken waren er niet, de fitnessapperatuur moest nog worden uitgepakt en de auto die in de parkeergarage stond kon door naar de wasstraat vanwege de dikke laag stof van de bouwwerkzaamheden.

Gereisd Met partner in september 2009

mooi hotel met veel kinderziektes

mrink
29-9-2009

Het is een mooi hotel met mveel dingen die nog opgelost moeten worden, als je gaat douchen is het wel prettig dat het water in de douche blijft en niet in de slaap kamer loopt. Er is te weinig personeel in het hotel en ze weten van elkaar niet wat hun taken zijn , bv het eten al hebben en nog steeds wachten op je drinken daar komt bij dat wij het eten er 1 avond bij in hadden zitten en dat ze daar niet zo blij mee waren want na 20 minuten te overleggen kregen we te horen wat we te eten kregen en daar was geen alternatief bij, mocht je het zelf betalen is het aan de dure kant. Bij de receptie lang wachten, 1 persoon die het werk deed de rest stond erbij en keek erna. Als ik het volle pond had moeten betalen was ik zeker niet tevreden geweest. Zonnebanken waren er niet, de fitnessapperatuur moest nog worden uitgepakt en de auto die in de parkeergarage stond kon door naar de wasstraat vanwege de dikke laag stof van de bouwwerkzaamheden. Wij hadden een last minute dus namen het voor lief.

Gereisd Met partner in Fri Sep 25 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wanprestatie!

D. Nerfmann
17-9-2009

Voor een 4* hotel bijna het betaald terwijl werkelijk niks in dit hotel loopt. Ook niet na 3 maanden dat het open is. De minibars zijn er nog niet, de douches zijn zeer onpraktisch en overstromen, er is een TV alleen geen signaal! Het hotel adverteerd met wireless internet, alleen dat doet het nog niet! Als zakelijke klant een ramp! Daarnaast was de kamer bij aankomst om 5 uur! nog niet klaar/schoon.

Enige pluspunt een kundige en vriendelijke receptie na al mijn klachten! (overigens was ik niet enige)

Gereisd Zakelijk in september 2008

Groeipijnen

Marc en Nadine
2-9-2009

We kregen niet de beloofde faciliteiten. Een klacht bij Booking;com is lopende

Gereisd Anders in september 2009

Kinderziekten

Marc en Nadine
2-9-2009

Dit nieuwe Hotel, pronkt dan wel met de "F" van FASHION maar duidelijk staat deze "F" niet voor "FUNCTIONEEL". Het modern-ogende glimmende interieur is alles behalve praktisch en zeker niet onderhoudsvriendelijk (chroom en zwart gelakte bovenbouw van het bed, enz...) Stofmagneten! Te weinig bergruimte of kapstokken op de kamers. Zéér onpraktische inloopdouche, wastafel en badkamer zonder enige ruimte voor de normale badkamerattributen. Oncomfortabele designstoelen en zetels. Kortom, de design-boys die hier aan het werk waren hadden duidelijk geen kaas gegeten van de praktische en functionele aspecten van een hotelkamer. Geen spoor van de beloofde minibar of panorama-skybar. We verbleven in meer dan 80 hotels doch deze Fashion neemt een slechte start. Zelfs nu de opening 2 maand achter de rug is blijkt het door de onkunde van het personeel nog niet direct op "kruissnelheid" te komen.

Gereisd Met partner in september 2009

Mooi hip hotel

10-8-2009

Fashion hotel is zeer trendy met mooie design elementen, met openbaar verveoer ben je binnen 30 min in het centrum want verder is er in de omgeving niets te doen. De kamers zijn mooi ingericht Erg trendy met flatscreen en thee en koffie mogelijkheden. Alleen jammer in badkamer dat er geen rand zit bij de douche, een handdoek op de grond leggen is echt noodzakelijk wil je het een beetje droog houden. Bed was erg hard dat was ook jammer. zag er mooier uit dan dat het lekker sliep. Verder goed verblijf gehad met mooie faciliteiten zoals zwembad in hotel

Gereisd Met partner in augustus 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.