Weer vandaag18°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Fashion Hotel Amsterdam voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in het Nederlands

Heel goed hotel

Theo En Marion
29-7-2013

Een weekend met vrouw en vrienden in dit hotel gelogeerd,is hartstikke goed,prachtige kamers,goed ontbijt,vriendelijk personeel,parkeergarage,en in 10 minuten ben je met de tram in het centrum,wij hadden een twee daagse vervoerkaart voor 12 euro,kan je twee dagen op reizen.Dit hotel is echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super !!!!

hennie.groenhof
20-1-2013

Heerlijke dagen gehad in dit hotel . Vriendelijk personeel, mooie kamer goed ontbijt en dicht bij de metro zodat je daarmee naar het centrum kunt gaan maar ook lopen via het Vondelpark en PC Hoofdstraat is het een mooie route naar het centrum. Sauna en zwembad zijn ook prima !! Dus zeker een aanrader en we komen ook nog een keer terug om Amsterdam verder te verkennen.

Gereisd Met partner in januari 2013

pedante receptionist

liontan
10-8-2012

Zelden zo'n pedante receptionist gezien. Meneer was duidelijk over zijn shift heen (na 23 uur) : liet dat ons ook weten. Gaf nog een sneer naar zijn collega's. Maakte mijn rijbewijs zoek, en verontschuldigde zich niet. Hoezo professioneel? Geheel in contrast daarmee zijn vrouwelijke collega de volgende ochtend: een verademing. Voor service daarom toch een 7!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Mooi modern hotel

jpeeters19
3-8-2012

Mooi nieuw hotel in Amsterdam. Kamers zijn netjes en modern ingericht. Tussen badkamer en slaapkamer zit een raam, dat is wel even wennen maar wel leuk detail. Verder is alles schoon en van alle gemakken voorzien.

Gereisd Met partner in Fri Mar 12 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en goed hotel

GJB
19-7-2012

Niets te klagen. -Parkeergarage. -Vriendelijk personeel. -Goed te bereiken. -Gezellige Sky Bar. -Schone kamers. -Alles redelijk nieuw.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rampzalig

Vanessa
19-2-2012

hotel westcord fashion hotel amsterdam mooi hotel. juist spijtig moet 25euro per dag betalen voor beveiligde parking??in het hotel eerste nachtje en 25 auto's(buitelandse nummerplaten)de zijruiten er uit en leeggeplunderd hotel zegt sorry niet verandwoordelijk?dus niet aan te raden

Gereisd Met partner in februari 2012

Super verblijf!!!

Kristof Vannevel
13-2-2012

Zeer net en modern hotel! Uitermate vriendelijk personeel. Ontbijtbuffet was enorm uitgebreid en lekker. Door zijn rustige ligging net buiten Amsterdam (op een kwartiertje van het centrum met de tram) echt tot rust komen na een dagje Amsterdammen. De tram nemen is een ware belevenis. Met wat geluk lach je je krom met de commentaren van de conducteur over de verschillende stopplaatsen. Maar kortom, dit hotel kan ik iedereen ten zeerste aanbevelen!!!!

Gereisd Met partner in februari 2012

Fijn en modern hotel

justunlucky
16-11-2011

Dit hotel ligt buiten het centrum. Is toch goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Is een zeer modern hotel. Alles ruim opgezet. We hebben daar lekker gegeten. Sky bar ziet er zeer modern uit. Je kunt de avond daar goed door brengen. In en uit checken ging gemakkelijk en het personeel was zeer vriendelijk. De prijs voor een kamer vond ik toch wel prijzig. Als je de lift wil gebruiken moet je kamerkaart gebruiken. Prima Hotel om te overnachten.

Gereisd Zakelijk in Wed Nov 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi modern hotel met vriendelijk personeel

Frans
7-11-2011

Verrassend hotel. Kamers zijn bijzonder en zeer fraai. Kregen allerhande extra's waardoor de prijs/kwaliteitverhouding prima was. Het diner was ook verrassend. Prima kwaliteit en de prijzen waren redelijk. Echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2011

Heerlijk hotel!

arjenstam
9-1-2011

Twee nachten doorgebracht in dit strak gedesignde hotel. Mooie kamers, prima ontbijt, vriendelijk personeel, een erg goed diner ook en heerlijke cocktails in de Sky-bar. Met twee gehuurde fietsen in no time in de stad, maar ook lopend prima te doen! We hadden de sauna en het zwembad voor onszelf, en deelden de fitnessruimte met een BN'er, erg gezellig! Al met al een aanrader wat ons betreft, geen klachten.

Gereisd Met partner in oktober 2010

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.