Weer vandaag17°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Fashion Hotel Amsterdam voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in het Nederlands

Design en goede service

Paulusma
15-10-2013

Fijn hotel, mooi ingericht , maar onopvallend uiterlijk. Uitstekende service met goede faciliteiten. Locatie goed bereikbaar, korte wandeling naar Vondelpark en daarom kan je prima te voet de stad in.

Gereisd Zakelijk in oktober 2013

Fijn en modern hotel

justunlucky
16-11-2011

Dit hotel ligt buiten het centrum. Is toch goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Is een zeer modern hotel. Alles ruim opgezet. We hebben daar lekker gegeten. Sky bar ziet er zeer modern uit. Je kunt de avond daar goed door brengen. In en uit checken ging gemakkelijk en het personeel was zeer vriendelijk. De prijs voor een kamer vond ik toch wel prijzig. Als je de lift wil gebruiken moet je kamerkaart gebruiken. Prima Hotel om te overnachten.

Gereisd Zakelijk in Wed Nov 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wanprestatie!

D. Nerfmann
17-9-2009

Voor een 4* hotel bijna het betaald terwijl werkelijk niks in dit hotel loopt. Ook niet na 3 maanden dat het open is. De minibars zijn er nog niet, de douches zijn zeer onpraktisch en overstromen, er is een TV alleen geen signaal! Het hotel adverteerd met wireless internet, alleen dat doet het nog niet! Als zakelijke klant een ramp! Daarnaast was de kamer bij aankomst om 5 uur! nog niet klaar/schoon.

Enige pluspunt een kundige en vriendelijke receptie na al mijn klachten! (overigens was ik niet enige)

Gereisd Zakelijk in september 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.