9,4

We hebben een aantal aanbieders voor WestCord Fashion Hotel Amsterdam voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in het Nederlands

Fantastisch verblijf en gemakkelijk de stad inDe s

Water reiziger ICL
28-12-2017

Ontvangst en verblijf was prima geregeld. Kamer op de 10e verdieping met prachtig uitzicht naast de Skylounge. Skylounge is bijzonder met het uitzicht en de sfeer. Ontbijt zeer goed geregeld Met de tram binnen 12 minuten op het Leidseplein. Auto kan electrisch laden dus milieu vriendelijk reizen! Prima ontbijt en terug kerende gasten ontvangen een attentie op de kamer Zelf een congres georganiseerd in november wat top geregeld was voor 90 mensen en voort herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in december 2017

Mooi hotel om te zien maar..

Melani
15-11-2015

Het hotel is mooi bij binnenkomst, echter kregen wij een ontzettend kleine kamer. We konden net rondom het bed lopen. Alles was wel goed schoon! Ook hebben we die avond gegeten in het restaurant beneden en dit vonden wij bedroevend slecht. Voor deze prijs zoek ik de volgende keer een ander hotel in Amsterdam.

Gereisd Met vrienden in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk concept

Sara
20-9-2015

Goed hotel, net buiten het centrum Gezellige bar. Lekker ontbijtbuffet met cava. Vriendelijk personeel Minpunt: weinig parking in de buurt en parking hotel duur

Gereisd Met partner in oktober 2014

HotelSpecials.nl

Mooi hotel, duur parkeren!

Nr
21-9-2014

Supermooi hotel met schone en moderne kamers. Ontbijt fantastisch maar toch een minpunt; €25,- voor een nachtje parkeren in de parkeergarage!!!!!!! Terwijl, zagen we later, je de auto tegenover het hotel ook kwijt kunt in een gewone parkeerhaven.... Als we dat hadden geweten! Zo'n 15 minuten naar het centrum met de tram, ideaal! Anne in het theater Amsterdam is echt een aanrader. Tip: ga met de boot over het ij naar het theater toe. Leuk, maar ookgoedkoop ( retour voor €8,50)

Gereisd Met partner in september 2014

Uitstekend hotel

ron
9-3-2014

Prima hotel met keurige kamers en bijzonder vriendelijk personeel. Hotel ligt buiten het echte centrum maar is prima geschikt voor uitstapjes naar de binnenstad want de tram us een paar minyten lopen. Een aanrader dus!!

Gereisd Met partner in maart 2014

Uitstekend!

JR
28-1-2014

Gelegen tussen appartementengebouwen. Personeel zeer correct en servicegericht. Kamers keurig, ruim en schoon. Ontbijt uitmuntend: Ruime keus en kleine hoeveelheden gepresenteerd zodat er vaak ververst wordt. In-house parkeren is ideaal.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel net buiten het centrum

Tasco
16-12-2013

Prima hotel net buiten het centrum van Amsterdam. Gemakkelijk aan te lopen vanaf Station Lelylaan en vanaf tramhalte Surinameplein. Ook vlakbij het Vondelpark.

Mooie kamer met kluisje en waterkoker. Ook een strijkplank en strijkijzer aanwezig. Uitstekend geslapen, alhoewel ik enige geluiden vanaf de gang hoorde. Prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Gereisd Alleenreizend in december 2013

Design en goede service

Paulusma
15-10-2013

Fijn hotel, mooi ingericht , maar onopvallend uiterlijk. Uitstekende service met goede faciliteiten. Locatie goed bereikbaar, korte wandeling naar Vondelpark en daarom kan je prima te voet de stad in.

Gereisd Zakelijk in oktober 2013

Mooi hotel!

E. Groot
15-9-2013

Dit hotel is prima gelegen en ideaal voor het maken van een weekendtrip naar Amsterdam. Goed te bereiken met de auto, want gelegen naast de A10. Daarnaast een prima parkeergelegenheid onder het hotel (Tip: vooraf een plaats boeken kan tegen een gereduceerd tarief!). De kamers zijn netjes, ruim en van alle gemakken voorzien. Ook handig dat het toilet en de badkamer van elkaar gescheiden zijn. Tram, trein en metro zijn op loopafstand (Station Lelylaan en Surinamestraat) en van daaruit is de hele stad gemakkelijk te bereiken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel maar wel prijzig in totaal

Ria
10-8-2013

Mooi hotel maar door de bijkomende kosten zoals € 25,00 per dag parkeren, € 18,00 ontbijt per dag pp. liepen de kosten wel erg hoog op. Ontbijt hoort zij zo'n kamerprijs eigenlijk inclusief te zijn. De keuze was ook overweldigend, maar zoveel kun je niet eten voor ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2013

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel WestCord Fashion Hotel Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.