Bed and Breakfast Vondelpark Museum

BedAndBreakfastWeer vandaag23°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Vondelpark Museum voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Vondelpark Museum in het Nederlands

Leuke B&B op mooie locatie

Leuke B&B op super locatie
27-7-2015

Leuke B&B op mooie locatie naast het Vondelpark. Nette kamer voor een hele redelijke prijs. Vriendelijke eigenaren. Vroeger dan afgesproken inchecken en later uitchecken was geen enkel probleem. Ontbijt weliswaar aan de overkant van de straat maar dat was goed dus geen bezwaar.

Zeker een aanrader!

Dit nooit meer!

manis_angel
13-7-2013

Er was een bed, maar geen breakfast!! Onze 3persoonskamer bestond uit 2 ´normale´ bedden en een matras op de grond. Geen kasten, alleen een tafeltje en twee stoelen. Matrassen waren smerig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Vondelpark Museum in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Vondelpark Museum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Vondelpark Museum scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.