Hotel Vondel

NederlandNoord-HollandAmsterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Vondel voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 29 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 29 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
Meer hotel infoTonen op kaart

29 Reviews over Vondel

• 9Eva05-02-2016

Perfect verblijf!

Ga je voor de cultuur naar Amsterdam? Dan is de ligging perfect! Je zit op 5 minuten stappen van het museumplein met alle belangrijke musea zoals het Van Gogh Museum en het Rijksmuseum. Ook de I Amsterdam letters vind je hier terug.

Je zit ook op 5 minuten stappen van het Leidseplein waar je kan eten en winkelen! Hier vertrekken en komen veel tramlijnen aan waardoor je overal in Amsterdam relatief snel staat.

We hebben voor een 15 euro per nacht een upgrade gekregen die echt de moeite was! Zeer ruime kamer, fantastische badkamer met heel groot ligbad en zalige regendouche! Allemaal tot in de puntjes in orde.

Het personeel was zeer aangenaam en hielp je altijd graag verder met een lach op hun gezicht. Ze gaven je zeer graag extra uitleg over de buurt of waar je moest zijn voor lekker eten!

Wij hadden ook ontbijt bijgeboekt en hebben daar geen moment spijt van gehad! Geweldig ontbijt, zeer uitgebreid met enorm veel keuze, vers geperst fruitsap, zelfgemaakte koffiekoeken!

Top verblijf!

Querine - Team Hotel Vondel, Receptionist, 06-02-2016

Beste mevrouw,

Hartelijke dank voor uw complimenten over ons hotel en onze staff! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij daar deel van uit mochten maken. Wij zijn zelf ook blij dat hotel Vondel zo dichtbij verschillende bezienswaardigheden van Amsterdam gelegen is, waardoor onze gasten hier veelal lopend naartoe kunnen. Graag danken wij u nogmaals voor uw tijd en moeite om uw ervaringen te delen en wij zien ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, Querine - Team Hotel Vondel

• 9Paul19-01-2016

Perfecte locatie

Prima hotel, vlakbij Leidseplein, uitstekende service. Geen minpunten

Aileen-Team Hotel Vondel, Receptionist, 07-02-2016

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het erg fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf, en hopen u snel mog eens in Amsterdam te verwelkomen.

Met vriendelijke groet, Aileen - Team Hotel Vondel

• 9HaB20-07-2014

Bijzonder mooie kamer!

Kamer was prachtig! Ligging was voor ons perfect. Ontbijt was goed, maar niet heel speciaal. Personeel vriendelijk, maar ontbijt personeel (dames) niet erg professioneel.

• 8gino_bertels06-11-2013

Leuk hotel

Rustige ligging, uiteraard vlakbij het vondelpark en een bootstop (plaats waar bv de museumboot e.d. langskomt. ook niet zo ver van het Rijksmuseum. Mooie kamer doch soms wel enige lawaai hinder van andere hotelgasten en personeel in de gang. Zeer vriendelijk personeel. Had geen WiFi besteld bij mijn boeking maar kon dit wel apart verkrijgen, hetzij voor één of 24 uur, een beetje een gedoe en naar mijn mening kostelijk. Al bij al zou ik er zo weer verblijven.

• 10Laura Verhoeff27-10-2013

Superhotel !

Hotel Vondel is een prachtig en gezellig hotel op superlocatie in Amsterdam.Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Supervriendelijk en ontzettend behulpzaam personeel. Prima prijs/kwaliteitverhouding. Leuk en gezellig restaurant en zomers ook nog een heel leuk terrras buiten. Ook de kamers waren super met heerlijke bedden en schone badkamer. Kortom aanrader !

• 10Kirsty Vermeer02-09-2013

Super hotel!

Afgelopen weekend hebben we een nacht in hotel Vondel overnacht. Het hotel heeft een perfecte ligging, in 2 min lopen sta je midden op het Leidseplein. Het hotel is gevestigd in een prachtig pand en heeft een mooi interieur. We hadden de junior suite met jaccuzi op de bovenste etage van het hotel en hebben dus niets mee gekregen van gehorigheid. Kamer was erg ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel was vriendelijk, kortom zeker waar voor je geld!

• 5Martien16-05-2013

Goede locatie, extreem gehorig...

Wanneer je binnenkomt in het hotel ziet het er mooi uit. Receptiepersoneel blonk niet uit in klantvriendelijkheid, erg onpersoonlijk en kortaf. Kamers extreem gehorig, we konden zelfs het intoetsen van de telefoon horen. Er zaten aziaten in de kamer naast ons, maar wanneer het nederlanders waren geweest hadden we alles kunnen verstaan (en ze sliepen weinig, praatten veel, waardoor wij ook weinig sliepen). 'S ochtends werd er niet op de klacht ingegaan. Nou kwamen wij niet naar Amsterdam voor de nachtrust, maar dit was weer het andere uiterste. Hotelkamer ook heel klein, terwijl we in de standaardkamer zaten. Je kon nauwelijks langs het bed lopen. Ben benieuwd hoe de kleine kamer, die ook te boeken was, er uit zag.... Niet weer dit hotel. Ondanks de perfecte ligging...

• 8Siem 27-07-2012

Prima hotel

Na een dag in het drukke Amsterdam, vind je in hotel Vondel de rust waar je naar op zoek bent. Het hotel is gelegen in een rustige straat, maar toch op loopafstand van verschillende bezienswaardigheden. Schone, nette kamers met een heerlijke regendouche. Enig minpunt voor ons was dat de kamers gehorig zijn.

• 1Jan11-07-2012

Absoluut te mijden !

Ik boekte een 1-persoonskamer en kreeg voor de prijs van 105€/nacht een belachelijk kleine kamer met een stapelbed. Eigenlijk was dit de kinderkamer van een geconnecteerde 2-persoonskamer die men gewoonweg apart nogmaals verkocht. Op de bureautafel kon er amper een laptop staan. De badkamer was even groot als het toilet op de gang in het hotel ! Onder de douche kon men als volwassene niet rechtop staan tenzij je kleiner bent dan 1.75m... Wanneer ik dit aan de receptie melde, werd dit als normaal gezien daar ik een 1-persoonskamer geboekt had...wat dat stapelbed daar dan in doet, weet ik ook niet... Kortom, totaal ondermaats voor een 4* hotel ! Bovendien was de hygiëne en netheid ook ver te zoeken, dit niet enkel in mijn kamer maar doorheen het ganse hotel. Kortom, veel show en zich presenteren als "boutique hotel" maar absoluut niet zo in realiteit !

• 8G.M.Paulissen10-08-2011

Prima hotel

Een super goed hotel. Mooie ruime, moderne, kamer. Ligging is uitstekend. Een groot minpunt is dat het ontbijt, voor Nederlandse begrippen, prijzig is. Alles op z'n Engels en Amerikaans, zoals; roerei, witte bonen, speklapjes, worstjes, omelet met tomaat, paprika,champignons, ui, pannenkoeken met banaan, appel, rozijnen in overvloed. Je moet het maar op je nuchtere maag door je keel krijgen.Broodsoorten waren er in beperkte mate. Krentenmik of krentenbolletjes waren er helaas niet. Koffie werd aan tafel ingeschonken. Het duurde soms minuten lang voordat de 3 a 4 serveerders(--sters)in de gaten hadden dat je nog koffie of thee wilde. Ze stonden met een slaperige kop wat te vertellen of wat rond te kijken. Dus niet alert genoeg om de gast tot dienst te zijn. Beter zou 'n koffie of theeautmaat zijn, zodat je jezelf kan bedienen. Misschien een verstandige tip voor de hotelmanager.

Hotel Vondel info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals