8,3

14 reviews over Hotel Van der Valk Oostzaan-Amsterdam in het Nederlands

Fantastische hotel

Fam.v.Daalen, 25-8-2017

We hebben echt genoten bij hotel van der Valk. Bij aankomst heerlijk bij de openhaard een kopje koffie gedronken en toen naar de kamer. Het was een mooie kamer met 2 geweldig liggende bedden en super schoon Een geweldig inloop douche met alles erop en eraan, dus zeer makkelijk omdat we beide rugklachten hebben dus niet klimmen in een bad. Het avond eten was goed maar wel aan de prijs voor het geen wat we kregen. Verder hebben we een heerlijk verblijf gehad de volgende morgen naar Schiphol voor de rest van onze vakantie. Hotel van der Valk is echt een aanrader als je "s"morgens vroeg moet vertrekken met het vliegtuig.

Super mooi hotel!

Sandra Mols, 25-8-2017

Het is in alle opzichten genieten in dit nieuwe van der Valk hotel. Super de Shuttle service 👍🏻

Plussen en minnen

Ron, 10-8-2017

Plus: Mooie badkamer en op het 1e gezicht ook een mooie kamer. Apart toilet. Goed bereikbaar. Goed ontbijt.Mooie tv. Min: de matrassen zijn veel te zacht en te smal voor 2 personen. Slecht geslapen. Koelkastje koelt niet. Afwerking en schoonmaak kan beter. Airco werkt traag.

Genoten!

Marian, 26-6-2017

2 nachten hier geweest, helaas tekort. Vriendelijk personeel, alles was top...

fantastisch hotel

L en C, 5-6-2017

Fantastisch hotel.

Mooie kamer.

Zeer goed/uitgebreid ontbijt.

Heerlijk zwembad.

Personeel erg vriendelijk.

Geweldige ligging voor een dagje Amsterdam

2 minpuntjes: op rekening alleen mogelijk met een creditcard, en geen wasbak in het toilet

uitstekend bevallen

Paul, 3-6-2017

nieuw hotel, goede keuken, attente medewerkers

geweldig. relaxed

G Timmermans-Heemskerk, 8-4-2017

het is een prachtig nieuw hotel met mooie ruime kamers. En een perfecte uitvalsbasis als bezoekjes rondom Amsterdam hebt gepland. Binnen een hele korte tijd ben je op je bestemming en weer terug. Het eten en de service aan tafel is uitstekend.

Fijn hotel voor een dag Amsterdam

Jeroen, 20-3-2017

Reserveer vooraf de taxi, als je van en naar het ndsm terrein gebracht wilt worden naar Amsterdam. De taxi kost maar 4 euro voor een retour en de overtocht met de boot is gratis. Wij vonden het ontbijt erg goed. Het avond eten is ook goed te noemen, maar de kaart bevat geen culinaire uitschieters, maar het is ruim voldoende. Wat mij in ieder geval opviel is dat de mensen die hier werken er het naar hun zin hebben en daar ook naar handelen. Het hotel is superschoon en met een fijne parkeer garage met jawel! Ruime parkeervakken. Ook de kamer is schoon en heeft een hele goede wifi verbinding en dito tv. Ruime badkamer met bubbelbad en regendouche. Een aparte wc is er ook. Een mooi uitzicht heb je er niet en ik vond persoonlijk het matras wat te zacht. Dit is het enigste wat ik me kan bedenken. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen. Wij verbleven in kamer 508.

Geweldig

J Roeken, 2-3-2017

Alles was prima in orde. Kamers nieuw.zwembad aanwezig en ontbijt formidabel

Fijn hotel

Vera, 7-1-2017

Heerlijk hotel met mooie kamers en dicht bij Amsterdam-Centrum.

Wij hadden een 4 persoons kamer met heerlijke douche en bubbelbad.

Onze kamer was niet helemaal schoon,volgens ons vergeten te stofzuigen...erg haast werk.

Helaas waren de bedden in onze kamer vrij smal en zacht dus slecht geslapen.

Zwembad is heerlijk net als de fitnessruimte.

Diner vonden wij niet goed maar het ontbijt fantastisch.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Oostzaan-Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Oostzaan-Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Oostzaan-Amsterdam scoort een 8.29 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: