Hotel The Torensterstersterster

• Kinderopvang

Contact

15 reviews over Hotel The Toren

• 9R. de Kruif17-02-2016

Geweldig, ga er zeker nog een keer heen.

Mooi centraal gelegen, van alle gemakken voorzien en schoon. Heerlijk ontbijt.

Alleen gereisd in januari 2016

• 10Iris28-03-2014

Balsem voor de ziel

Mocht ik ooit opnieuw geboren, laat dat zijn in de weelde van hotel de Toren waar de stad heel even paradijselijk scheen en afscheid nam met een zachte ween. In hoge aandacht voor mij als gast en mens mag ik mij verheugen, is mijn grootste wens uit te kijken naar een volgende keer naar het hotel met alles en alles en meer...

Los van de bijzondere locatie, inrichting, geweldig ontbijt, inrichting en de paradijselijke kamer in de tuin met dubbele regendouche en smaakvolle kleurencombinaties, is het personeel van superieure klasse. Alles zo verzorgd en liefdevol, een streling voor het vermoeide lichaam en een balsem voor de vermoeide geest. De warmte en aandacht van alle mensen die er werken zijn voor mij een dikke 10 waard. Geen moeite teveel en een passie voor dienstverlening. Feedback wordt zeer serieus aangenomen.

Alleen gereisd in maart 2014

• 9Carol Reumers02-10-2013

Fantastisch!!!!

Hotel de Toren is een super mooi sfeervol hotel, goede ligging en zeer vriendelijke bediening!

Gereisd met partner in oktober 2013

• 10Spannenburg10-11-2012

Prachtig kamers aan de grachten !

De suite kamer aan de grachten is prachtig ! Wij waren onder de indruk van de inrichting, met hemelbed en jacuzzi. Er is ook een grote douche en aparte wc en een nespresso toestel. Super vriendelijke personeel. Ligging is ook heel centraal nabij de 9 straatjes.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Séline17-09-2012

super mooi hotel

Super romantisch , de suite me jacuzzi zeker een aanrader

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Marion25-03-2012

Geweldig!!

Het is een geweldig hotel met heel veel sfeer. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn zeer luxe ingericht en het ontbijt is fantastisch.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Chantal hopman03-01-2012

Fantastisch hotel op een toplokatie

Hotel de Toren is een fantastisch hotel op een toplokatie. Wij zaten in een kamer in de dependance met uitzicht op de gracht, echt super. We hadden een jacuzzi op de kamer en de kamer was zeer stijlvol ingericht. Overal was aan gedacht. We werden zeer goed ontvangen door de receptie en begeleid naar onze kamer. Het personeel was zeer klantvriendelijk en gaven ons echt het gevoel gast te zijn. We konden het ontbijt nuttigen op de kamer maar hebben gekozen dit te nuttigen in de sfeervolle ontbijtruimte. Dit was echt top werden in de watten gelegd en er was volop keuze. Wij raden iedereen die een weekendje wil relaxen en daarnaast van Amsterdam wil genieten Hotel de Toren aan.

Gereisd met partner in december 2011

• 10Jacques Rooding28-12-2011

Buitengewoon hotel

Hier wordt Gastvrijheid nog met een hoofdletter geschreven in een bijzondere omgeving.

Alleen gereisd in januari 2011

• 10Hanut Anne-Marie04-11-2011

Huwelijksreis

Wat een geweldig goed hotel en wat een service. We waren hier voor ons huwelijksreis, en hebben echt genoten. Alles in de nabijheid en op loop afstand, we konden de fietsen van het hotel gebruiken en dan is heel Amsterdam te bereiken zonder openbaar vervoer.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Aline van der Marel07-03-2011

Fantastisch hotel met zeer goede service

Allereerst is de ligging geweldig: op de Keizersgracht met om de hoek het Anne Frank huis, de Jordaan vlakbij evenals de 9 straatjes. Het hotel heeft veel toeters en bellen (bewerkte plafonds, kroonluchters, donkerrood met zwarte inrichting). Nespresso-apparaat op de kamer en Rituals badkamerspullen maken het wauw-gevoel helemaal af! Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

1 tip over Hotel The Toren

• Chantal hopman, 03-01-2012

Boek een kamer met jacuzzi om helemaal te kunnen ontspannen na een dagje Amsterdam.

0 vragen over Hotel The Toren

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen