Hotel The Times

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

6.7Voldoende

11 reviews over Hotel The Times

• 8Corien Wisse02-12-2017

Uitstekende locatie, kamers met uitzicht op de gracht fenomenaal Bedden goed kamer groot genoeg badkamer goed

Gereisd met vrienden in december 2017

• 5Sascha Melis25-02-2013

Leuk voor 1 nacht

Beneden in het hotel ziet er gezellig uit, de kamer waar wij zaten was zeer klein (amper plaats voor 2 man), een superkleine badkamer die er mooi uitzag, er lag vrij vuil tapijt in de kamer met nog verfvlekken op. We hadden geen ontbijt omdat dit 10 euro kostte en het ontbijt zag er maar beperkt uit.

Gereisd met partner in februari 2013

• 4Gootzen17-10-2011

slechte prijs/kwaliteitverhouding

Hotel ligt prima midden in het centrum aan een mooie gracht. Ontbijt was onder de maat, oud brood, oud croissantje en een ijskoud groen gekookt ei. We hebben 207,44 euro betaald voor 1 nacht en kregen het appartement naast het hotel. Niet schoon, op de wc kroop een zilvervisje weg voor mijn voeten en de douche ( met gordijn) en wasbak zeer minimaal. Bed was lekker zacht. Al met al, nooit meer het Times hotel voor 200 euro.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 7Jeroen en Bregje31-10-2010

Prima hotel

Prima hotel met uitzicht op de gracht. Leuke kamers, niet groot, maar wel sfeervol. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in december 2007

• 5Ivan11-04-2010

Tegenvaller

Het hotel is prachtig gelegen aan de Herengracht. Een kamer met uitzicht op het water is het mooiste wat dit hotel te bieden heeft. Het personeel is verschrikkelijk onprofessioneel, op de deur van de ruimte waar de bagage opgeslagen wordt, word je direct gewaarschuwd dat het allemaal voor eigen risico is, de schoonmakers hebben geen walkie-talkies zodat niemand ooit weet wanneer een nieuwe kamer vrij is. Het meubilair kan niet goedkoper, het tapijt is ranzig en de bedden verschrikkelijk zacht. Daarbij is het hotel werkelijk niet goedkoop. Absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in april 2010

• 5Ivan07-04-2010

Tegenvaller

Op de website wel mooi, maar van binnen is het allemaal heel klein. Het meubilair kan werkelijk niet goedkoper. De bedden waren slecht. Als je een kamer met uitzicht op de gracht hebt is het nog net OK. Het personeel is minimaal behulpzaam. Vriendelijk vond ik de meesten niet en zeker niet professioneel. Leken meer studenten die het erbij deden en zo weinig mogelijk sores wilden. Ontbijt vond ik voor 10 € absoluut niet slecht. De kamer is uiteindelijk heel duur voor wat je krijgt.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Jeroen07-02-2008

Leuk hotel in een mooi Amsterdams grachtenpand. De kamers waren mooi verzorgd. Alleen werkte de verwarming niet. Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel goed. Het hotel ligt op ideale loopafstand van het centrum, 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7G. Pruissen06-02-2008

Een leuk hotel gelegen in het centrum van de Jordaan. Leuk personeel, zij roken buiten (gelukkig) en vergeten dan de telefoon mee te nemen. Het ontbijt loopt niet lekker, te weinig tafels gedekt, men lost het wel op maar het kan duidelijk verbeteren. Het geheel komt niet professioneel over, jammer. Ik zal zeker een keer terug gaan!

Gereisd met partner in februari 2008

• 8Astrid van der Haar24-08-2007

Super hotel!! Echt een aanrader als je een romantisch weekend in Amsterdam wilt doorbrengen. Heerlijk klein hotel, heel intiem en uitstekend gelegen. Aan de gracht dus romantischer kan het niet. Kortom zoek je een hotel in onze hoofdstad en wil je midden in het centrum zitten, boek Times!!!

Gereisd met partner in augustus 2006

Hotel The Times info