Tijdelijk €25 aanbetaling

The Neighbour's Magnolia

We hebben de beste aanbieders voor Hotel The Neighbour's Magnolia voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 18 reviews
+25

8.2FantastischScore uit 18 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over The Neighbour's Magnolia

• 9Sandra31-07-2017

Perfecte ligging ! Gezellige omgeving

Perfecte ligging, van Dam om de hoek waar je lekker kunt eten. Vlakbij de gezelllge Cornelis schuijtstraat. We hadden 3 persoons kamer, zeer ruim en netjes. Perfect voor een 3 sterren hotel.

• 3Wim Vermeersch17-10-2016

Nooit meer

Nooit meer... zeer veel lawaai. Geen rust in de kamer. Geen frisse ballonnen.

• 9Jasper05-04-2016

Mooie locatie, rustig, goed verzorgd

Erg attent met de aankomst, vertrek en kamers eenvoudig maar prima in orde. Alles goed verzorgd en personeel erg vriendelijk en servicegericht. Mooie locatie vlak naast het Vondelpark. Ik kom hier af en toe als ik een paar dagen in Amsterdam moet zijn voor het werk. Gratis biertje als je aankomt na een lange dag werken. Super! Parkeren in een zijstraatje (richting Vondelpark).

• 8stefanie05-03-2016

fantastische plek

The neighbour's magnolia gezellig hotelletje. Super vriendelijk ontvangen geweest.

• 9Peter05-03-2016

Full Service Hotel

We did get coffee at our arrival. The very friendly Hotel staff did answer all our questions. Good Breakfast buffet. Nice room in the basement. Nearby Vondelpark and Museum quartier.

• 9Wim Meul21-03-2015

Uitstekend hotel

Dit hotel is uitstekend gelegen in de buurt Amsterdam-Zuid. Ideaal om alle uitstappen te doen in Amsterdam. Op een paar honderd meter van Museumplein en concertgebouw. Makkelijk bereikbaar met tram. Hotel is sinds twee jaar volledig gerenoveerd en dit is zeer geslaagd: net een nieuw hotel. Vriendelijke bediening; kleine maar knap ingerichte kamers en gezellige ontbijtruimte.

Eigenaar / Manager, 24-03-2015

Beste Wim, dank voor je review. Fijn te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad en dat ook willen delen met andere reizigers. Er zijn dit voorjaar weer vele mooie concerten, Matisse in Het Stedelijk en natuurlijk Late Rembrandt in het Rijks. We hopen jullie snel terug te zien.

• 9Ilse & Ely02-03-2015

Aanrader!

We werden super gastvrij ontvangen met een drankje van het huis. Kregen leuke tips uit de omgeving. De kamer was heel netjes en schoon. We hadden er zelfs een klein tuintje bij! Echt een aanrader!

• 9Els05-02-2015

voor herhaling vatbaar!

Aangenaam no nonsens hotel in een mooie, rustige buurt van Amsterdam.Tram naar centraal station vlakbij,mooie en lekkere restaurantjes, winkels ,het Vondelpark, het museumplein...op loopafstand. Kamers zijn zeer schoon, mooi ingericht en praktisch.Ontbijt is basic maar voldeed voor ons prima. Volgende keer boeken wij zeker hetzelfde hotel!

Eigenaar / Manager, 24-03-2015

Dank voor de complimenten, we kijken er naar uit jullie terug te zien!

• 8H.27-12-2014

Prettige huiskamersfeer

Wij boekten dit hotel vanwege de aanwezige familiekamer. De lobby heeft de uitstraling van een huiskamer, maar alles heel sfeervol en informeel. Je voelt je er meteen thuis. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers hebben geen overbodige luxe, maar zijn schoon en bieden alles wat je nodig hebt. Heerlijke bedden. Ontbijt is prima. In de omgeving van het hotel liggen leuke winkeltjes en restaurantjes. Tramhalte op paar minuutjes lopen, Museumplein op 10 minuten. Zou dit hotel zeker verkiezen boven eentje van de hotelketens!

• 9Annemarie17-11-2014

Prima hotel

Prima hotel op loofafstand van Vondelpark en tramhaltes in een rustige wijk van Amsterdam, Schone kamer, goed ontbijt en persoonlijk contact zorgen voor een prettig verblijf. We komen zeker nog een keer terug.

Hotel The Neighbour's Magnolia info

• AirconditioningNiet beschikbaar