Kleine hotelsWeer vandaag22°14°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor The Dylan Amsterdam voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel The Dylan Amsterdam in het Nederlands

Heerlijk hotel midden in Amsterdam

Hilde Beathe
7-3-2013

Wij zijn voor het eerst in het Dylan Hotel geweest om de verjaardag van mijn man te vieren! Prachtig hotel en perfecte ligging! Mooie inrichting en sfeervol! Ook heerlijk avondeten en ontbijt!

Maar helaas waren de bedden op kamer 35 heel hard. Een oplegmatras cq topper zou een oplossing kunnen zijn. Ook vonden wij dat er iets te veel personeel rondliepen. Kwam een beetje overdreven/storend over.

Ook de zittende inschrijving in een onpersoonlijke kamer paste niet zo goed bij het hotel vonden wij. Een mooie balie met sfeervolle verlichting zou beter passen! Verder allemaal naar wens!

Gereisd Met partner in maart 2013

Prachtig hotel

Liset
25-6-2011

Wat een mooi hotel, en WAT een locatie! Leuke manier van inchecken (zttend).

Personeel in overvloed en allen erg vriendelijk. Voor ons iets té zelfs. Stoelen werden aangeschoven bij het aan tafel gaan, zodra je een slok wijn/water had gedronken werd het glas bijgevuld door één van de medewerkers.

Ook een heerlijke binnenplaats waar je lekker rustig kunt zitten, terwijl je midden in Amsterdam zit! Inrichting verdere hotel echt helemaal te gek!

Gereisd Met vrienden in juni 2011

klantvriendelijk en sfeervol

dedwin
2-1-2011

Overnachting in Dylan hotel en diner in Vinkeles restaurant via verkregen bon. Opvallend is het buitengewone vriendelijke personeel, absoluut niet stijfjes wat je misschien zou verwachten gezien het aantal sterren. Ook nooit het idee gekregen dat we als "kadobonbezoekers" anders behandeld werden dan andere klanten.

Ongevraagd upgrade gehad. De kamer was sfeervol. Betrof duplex, benedenverdieping bevatte sanitair. Kleine kanttekeningen kamer: niet echt ruim, wat warm, niet helemaal geluiddicht (houten vloeren?) en bij onze kamer (nr.1, ingang op binnenplaats) zullen mensen zomers op binnenplaats vrij dicht tegen je kamer (en sanitair beneden !) aan zitten.

Diner in restaurant Vinkeles (michelin-ster) was geweldig. Ook hier weer vriendelijk en niet stijf personeel. Het eten zelf was fantastisch en ook opvallend veel. Dus geen chique, waarna je nog honger hebt.

Gereisd Met partner in december 2010

Stijlvol, vriendelijk, en....

afewcreativepeople - Ton
21-2-2009

Goed hotel met service gericht, erg vriendelijk personeel. Men doet zijn/haar best om het de gast naar het zin te maken. Gezien de ligging van het hotel (klassieke Amsterdamse panden), is het zeker karaktervol, maar ook enigszins donker (in de winter). Niet alle kamers zijn top, onze kamer was OK maar zeker niet de prijs waard die wij betaalden (badkamer onder de maat). Ontbijt werd bijna uitgereserveerd, iets over de top net de slaap uit de ogen wrijvend. Informeler is passender/leuker dachten wij. Kortom prima, zakelijk en prive, prijs/kwaliteit kan net iets beter...

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Ligt erg mooi in hartje Amsterdam aan de gracht

Ellen
23-10-2005

Ligt erg mooi in hartje Amsterdam aan de gracht. Design hotel. Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar vonden deze erg apart en indrukwekkend ingericht. Het eten en service in het restaurant vonden wij voldoende, niet om over op te scheppen. Het hotel als accomodatie echter, super! Het is wel duur, maar dan heb je ook echt wat moois.Bereikbaarheid niet ideaal, je kunt je auto laten parkeren, maar dat is wederom erg duur, wij hebben de auto zelf geparkeerd in een parkeergarage verderop. Al met al is dit wel echt een van de mooiste hotels in Nederland, als je van deze stijl houdt!

Gereisd Anders in oktober 2005

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Dylan Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Dylan Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.