Hotel Skotel

38 reviews over Hotel Skotel in het Nederlands

Mooi!

Monique
18-3-2018

Mooi en verzorgd hotel! De gastvrijheid was groot en fijn.

Altijd goed!

Gertrud Zweerts
30-10-2017

Leuke jonge gemotiveerde medewerkers (hotelschoolstudenten). Prima ambiance, alles keurig schoon. Ontbijt is prima, met name de koffie service!

Het was een feestje!!

Elly
21-9-2017

Het hotel is licht , ruim , gezellige ontbijthoek. Goed eten en last but not least plezierige mensen!!

Een uitstekende accommodatie met een diner van hog

Rob de Brouwrer
2-9-2017

Schoon, vriendelijke bediening, lekker bed, rustig, goed ontbijt, lekker diner.

Rustig, vriendelijk behulpzaam personeel

Goede bedden, schone kamers.

Het avondeten is soms wat zout; minder gebruik van zout is gewenst.

Deze locatie is niet geschikt voor kleine kinderen (geen speelmogelijkheden etc)

Zeer comfortabel

M.
24-10-2016

Service uitstekend, geen lichtbediening bij het bed (dus bed uit, lamp uitdoen en in het donker bed terug vinden.)

We wilden het bed niet meer uit

Daan
15-9-2016

Niks over te klagen, goede service, ongelofelijk groot en comfortabel bed, lekker ontbijt, wel weinig keuze.

Prettig verblijf met zeer behulpzame medewerkers

Eva van Asperen
25-7-2016

prettig hotel, fijne kamer en medewerkers die hun uiterste best doen om je te helpen! Zo zie je het niet vaak meer tegenwoordig.

ik zou maar 1 minder prettig dingetje kunnen zeggen en dat is dat het wel handig zou zijn als er een minibar/koelkastje op de kamer aanwezig zou zijn. Voor de rest helemaal perfect!

Erg goed in alle opzichten

A.
3-6-2016

Ik mistte een katoenen washand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Skotel in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Skotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Skotel scoort een 8.77 uit 10 op basis van 47 reviews.