Hotel Season Star

1,6

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Season Star voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Season Star in het Nederlands

Smerig beddengoed, rook alsof er iemand al in geslapen had. Haren (niet van hoofd!) in douchputje, lekkende kraan, natte vloerbedekking, schimmelgeur en lawaaiig. Wat een leuk weekend weg had moeten worden is een hoop frustratie geweest voor maar liefst 140 EUR per nacht! Schandalig dat deze hotels niet gewoon gesloten worden.

Dit hotel is gewoon vies. De badkamer verspocht, de vitrage te vies om aan te pakken, de vloerbedekking erg vies, ales gewoon vies en oud, alleen bedden schoon (gelukkig).

Ontbijt was een gewone boterham met een koud gekookt eitje, plakje ham en pak hagelslag of pot pindakaas (waar iedereen met zijn eigen mes in moet).

Receptie sprak nauwelijks nederlands en zei op alles "oke", maar...het was niet oke!

2007

klein 2pers

hendriks
21-10-2007

klein 2pers.bed, kleine kamers maar wel schoon, vies douchegordijn,erg weinig variatie ontbijt, lelijk uitzicht, tv eerst zelf aanvragen dan krijg j de ab pas! voor t geld viel t heel erg tegen!hele kleine douche;benauwd hok, alleen ligging vonden we ok

We hebben een aantal aanbieders voor Season Star voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Season Star in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Season Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Season Star scoort een 1.57 uit 10 op basis van 3 reviews.