Hotel Savoy Amsterdam

13 reviews over Hotel Savoy Amsterdam in het Nederlands

Bedbugs

Leonie,
6-10-2017

De locatie is gunstig gelegen, maar, de titel zegt het al: Bedbugs!

2 nachten verbleven en teruggekomen met tientallen beten. Zelfs zo erg dat ik bij de spoedpost zware medicatie en zalf tegen de jeuk heb moeten halen. Ook mijn partner had last van beten. Dit teruggekoppeld naar het hotel, maar hier kwam geen reactie op. Het ergste is nog dat dit probleem al veel langer speelt en het personeel je dus willens en wetens in een kamer stoppen waarvan ze wéten dat je eruit zult komen met beten.

Super! Echt genoten!

Miriam
28-2-2016

Fijn hotel, fijne kamer, geweldig personeel. Niets is te gek wat je vraagt. Ontbijt was heerlijk. De locatie is top. Wij hebben echt genoten!!

Jammer, gemiste kans

Claudia
18-11-2012

Wij hadden via touroperator een kamer geboekt bij het Savoy hotel in Amsterdam voor 107 euro per nacht .We kregen kamer 11 in de souterrain. Met dus uitzicht op de muur dat was nog eens niet zo erg. Alleen was er geen ventilatie. Bij het douchen kwamen we erachter dat het water niet wegliep en binnen twee minuten stond de badkamer helemaal blank. Je stond letterlijk met je enkels in het water, handdoeken hielpen niet. Omdat het water niet wegliep zat je dus ook op het toilet met je enkels in het water. Daarnaast is het ook gevaarlijk. Toen we dit vervolgens melden bij de receptie en ook met de mededeling dat je die kamer eindelijk niet kan verhuren werd er niet op gereageerd. De mededeling werd op een papiertje genoteerd. We zagen vervolgens op de site dat een standaard twee persoons kamer Inc ontbijt 129 euro kost. U wij gingen ontbijten moesten we nog 10 euro pp bij betalen. Maw voor 2 euro korting mag je in de kelder slapen zonder frisse lucht en een verstopte afvoer.

We hebben een aantal aanbieders voor Savoy Amsterdam voor je op een rij gezet:

Goed hotel op gunstige plek

Joop
25-2-2012

Leuk hotel tegenover het Okura hotel. Gunstig gelegen t.o. de Rai en bijvoorbeeld de Albert Cuyp markt. Kleine receptie waar het woord haast en efficient werken geen betekenis heeft. Voor de rest een prima hotel.

geweldig hotel

j van de Pol
26-1-2011

een super hotel nabij de binnenstad. in rustige straat, bijna naast de albert cuypmarkt.Heerlijke bedden! Lekker ontbijt en erg prettig dat de minibar en de drankjes er bij in zitten.

Ga binnenkort weer voor een weekend amsterdam, dan zeker weer dit hotel!

Met tram 25 vanaf CS perfect te bereiken.

Bedden (eastborn) smal, maar wel goede matrassen.

Goed ontbijt, wordt op tijd aangevuld.

Rustige buurt.

Geen slecht hotel

Roger
14-12-2009

Voordeel: dicht bij de gezellige wijk "de Pijp" met z'n gezellige horecagelegenheden, hotel is netjes/schoon, veilig gevoel, eten/drinken goed, prima prijs/waliteit verhouding.

Wat minder: personeel maakt een wat afgestompte indruk (sommige personeelsleden spreken trouwens geen Nederlands), het restaurant geeft een wat benauwd gevoel omdat er geen ramen zijn.

waardeloze service

stefan en nadine
2-11-2009

Het hotel had een aantal overboekingen gemaakt, waardoor ik in een 2sterren hotel 3 km verderop werd ondergebracht, ondanks het feit dat ik al in augustus de boeking gemaakt had. Daardoor in een (waarschijnlijk) véél slechter hotel moeten logeren en uiteindelijk meer kosten gehad dan voorzien, aangezien ik voor elke verplaatsing naar het conferentie hotel (op 100m van het Savoy) een taxi moest nemen. Het Savoy hotel weigerde deze extra kosten te betalen.

Rotselchte ervaring, niet meer voor herhaling vatbaar !

2008

super hotel!

Mariette Wijers
7-9-2008

Wij hebben, samen, met mijn ouders, broer, schoonzus en de kinderen een overnachting gedaan in dit hotel!

Het was super, goed bereikbaar met de tram, vanuit het centrum, prachtige kamers, waar de kinderen uitstekend bij konden slapen! Vriendelijk personeel, en een heerlijk campagne ontbijt buffet, kortom een heerlijk weekend gehad!

geweldig hotel

carin
5-8-2008

All inlcusive drinks, koffie en thee en hapjes in de lobby en gratis minibar. Kamers zijn niet groot, maar alles wat je nodig hebt zit erin. Geweldig lekker ontbijt. Tram voor de deur naar centrum. Tip:zet je auto bij metro OverAmstel, metro naar RAI, tram 4, overstappen tram 25 en je bent er.

elke dag kranten en tijdschriften. Grote TV, dvd keuze beperkt. aardig personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Savoy Amsterdam voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.