Tijdelijk €25 aanbetaling

Hostel info

• Airconditioning
Meer hostel info

We hebben de beste aanbieders voor Hostel Sarphati voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Sarphati

• 7Syl03-03-2011

Eenvoudig maar goed hotel!

1 nacht geweest. De kamer was duidelijk net opgeknapt. Schoon, netjes met platte tv aan de muur. Kast voorzien van kluis en veel hangers. Badkamer smal en klein; eerst de wastafel, dan een douchegordijn waarachter de douche was en daarna het toilet. Daardoor werd wel alles nat. Geen punt vonden we voor een nacht. Douchestraal lekker. Bed aangenaam. Uitzicht op het park. Trap waren ze aan het opknappen. Dus nu kaal. Ontbijt zeer goed te noemen voor deze prijsklasse! Eitje, kaas, ham en allerlei zoetigheden, suikerbrood, chocolademuffin, mandarijnen, jus dórange, cornflakes, yoghurt, roggebrood. Hebben het wel eens minder gehad!!

• 4Kees15-02-2011

In de hel zit je beter...

Volgens mij is twee sterren het minst wat een hotel kan zijn. Maar voor dit hotel zouden ze een uitzondering moeten maken. 1 ster is ruim voldoende. Wij zatten op de 3e etage in een kamer van 2 x 2 meter waarin in een L vorm twee bedden zijn gepropt. Een klein kamertje waar je naar buiten kan kijken. Volgens mij is een cel in de Bijlmer groter en comfortabeler. De televisie deed het ook niet. Alleen maar sneeuw. De meneer kwam nog even kijken maar kon er niks aan doen. Andere mensen kregen te horen dat ze een storing hadden maar volgens mij hebben de televisies het nooit gedaan. Dus let op.....Neem NOOIT kamer 31 in dit hotel.

• 7Eefje10-02-2011

Hartstikke leuk voor een nachtje

Afgelopen weekend een nachtje gelogeerd in het Sarphati We hebben het hartstikke leuk gehad. De kamers zijn schoon, we kregen zomaar de grote kamer met vier bedden aan de voorkant. Personeel is hartelijk en vriendelijk. Het ontbijt was prima, alleen de koffie was niet lekker, jammer dat er niet een huisgezet bakje was.

• 7Rob & Anita26-11-2010

prima hotel

Goede ligging, vriendelijke ontvangst en prima ontbijt. Kamer is eenvoudig maar schoon, babkamer iets aan de kleine kant. Wel geluidsoverlast van de straat bij de kamer(s) aan de voorzijde. Prima hotel voor een pr dagen Amsterdam.

• 8Juultje18-01-2009

Voor herhaling vatbaar!

Sarphati hotel is precies goed voor een nacht in Amsterdam. Goede ligging, aardig personeel. Wel een minpuntje is dat het wat gehorig was.. Maar wij zouden zeker een keer terug gaan bij een volgend verblijf in Amsterdam.

• 3pieters13-02-2008

Verblijf was echt verschrikkelijk... ik zat in een klein hokje op de BG. toilet was op de gang... personeel maakte ook gebruik van dat toilet... echt vies... kamer was ook niet schoon... en er was hele nacht overlast van receptie...

• 8Felice 18-12-2007

Prima uitvalsbasis voor een weekend Amsterdam. Ligt in de Pijp, leuke wijk. Kamers zijn volgens mij net gerenoveerd. Ontbijt o.k, alleen jammer van het supermarktbrood. Tip: zet je auto bij het Olympisch stadion en huur en fiets gratis bij.

• 9Janssen15-10-2007

Prima 2 sterrenhotel in Oud Zuid (de pijp). Tegenover het mooie Sarphatipark en vlakbij het Rijksmuseum en Van Goghmuseum. Tram 25 stopt voor de deur. Diverse restaurants en 5 min. lopen van de Albert Cuypmarkt. Personeel zeer klantvriendelijk en servicegericht ingesteld. Ontbijt was heerlijk, genoeg variatie en ruim voldoende. De kamer was in goede staat en werd elke dag schoongemaakt waar ook schone handdoeken bij hoorden. Kortom ons weekendje Amsterdam is naar alle tevredenheid verlopen, onder andere met dank aan het Sarphatihotel.

• 8harry nak08-08-2006

hotel albert was erg goed, alleen was de kamer niet schoon toen we aankwamen, ze waren de rotte appel vergeten, ook het bed was iets minder maarja voor dat geld mag je niet klagen

Hostel Sarphati info

• AirconditioningBeschikbaar