Hotel Rokin

5 reviews over Hotel Rokin in het Nederlands

Bom

Cristina
13-1-2015

Gostámos de tudo, o quarto é muito confortável com boa temperatura (muito quentinho), cama também confortável, o pequeno almoço é muito bom,os funcionários são muito simpáticos e prestáveis. O hotel tem uma excelente localização, dá para ir a pé a todo o lado (pontos turísticos e transportes públicos). Um ponto negativo o poliban não tem nenhuma protecção, o chão da casa de banho fica completamente molhado.

aanrader

ingrid en co
31-3-2009

Fijn hotel in het centrum gelegen, vriendelijk personeel. Nette kamers, kamers aan de straatkant zijn in het weekend niet zo rustig gelegen. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt.

Zeker n aanrader.

2008

prima hotel !

Sylvain Marien
29-10-2008

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.Vriendelijk personeel en nette kamers.Zeer goede ligging in het centrum en toch rustig.Een aanrader.

sober maar degelijk

paul goethals
29-7-2008

hotel personeel was zeer vriendelijk en erg behulpzaam.Het eten was dik in orde.

2005

Vriendelijk Hotel

Peter en Anke van Leeuwen
15-7-2005

Vriendelijk Hotel. Twee prachtig gerestaureerde oude panden. Gelukkig ook een lift. Heel goed ontbijt en een vriendelijke receptie. Kamer was niet heel groot, maar netjes en schoon. Ze hebben een parkeer garage. Je zit midden in de stad, winkelen, uitgaan, eten, alles zit in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Rokin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rokin in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rokin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rokin scoort een 8.29 uit 10 op basis van 5 reviews.