Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre

Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre
8,3

12 tips over Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre

Govert Pruissen, 11-8-2014
De tram is een perfect middel om de stad zonder eigen auto te gaan verkennen.
yvonne, 4-8-2013
bezoek de 17e etage voor een heel mooi uitzicht, zowel 's avonds als 's morgens bij het ontbijt.
Elle, 3-6-2013
Ga zeker naar 17th Floor! Het eten is om 'u' tegen te zeggen!

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Apollo Amsterdam Centre voor je op een rij gezet:

emmeline abrahami - heyting, 13-5-2013
Vraag een kamer op de hoger gelegen verdiepingen . Je hebt er een prachtig gezicht over Amsterdam .
karola koolhof, 4-3-2013
Als je een ov kaart hebt of aanschaft is het super makkelijk om vanuit het hotel op de tram te stappen en naar het centrum te gaan. Een klein stukje lopen (300 m) en je staat bij een tramhalte. Deze tram gaat best vaak. Kun je de auto lekker in de parkeergarage (van het hotel) laten staan.
Judith, 1-1-2013
fietsen huren is handig, of evt een scooter.

Ria Bernsen, 28-10-2012
We vonden de kussens te dik, maar de volgende morgen werd ons verteld, dat ze wel 3 soorten kussens hebben. Hadden we dus even moet vragen bij de receptie .. geweldig voor een volgende keer.
Gilbert, 22-9-2012
Restaurant Pomorosso heerlijk eten iedereen krijgt een hand en er wordt ook nog gezongen.
Alie, 21-9-2012

- Je kunt ook fietsen/scooters huren bij het hotel.

- Onze kamer (0809) lag dichtbij de liften en 's nachts konden wij de lift door de schacht horen "bewegen". Dit was een vervelend geluid. Als je 's nachts ook stilte gewend bent, vraag dan een kamer die wat verder van de liften af ligt.

Joost Groothof, 5-9-2012

hang wel je DO NOT DISTURB kaartje aan de deur want de housekeeping stond om half 10 al aan de deur.

en vraag dus om een hoek kamer!

Onze bezoekers bekeken ook: