Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre

Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Apollo Amsterdam Centre voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre in het Nederlands

Top. Om nooit meer te vergeten.

Edwin en Yvonne Koene, 25-12-2016

City hotel. Praktisch ingerichte en comfortabele kamers. Vriendelijk personeel en een fantasch skyline ontbijtzaal. Ontbijt was perfect. Service was perfect. Er is ook een kleine fitnessruimte en een kleine sauna. Voor een citytrips is dit echt een heel comfortabel hotel.

verwacht niet te veel

Bart W, 31-10-2016

- service geen vanzelfsprekendheid, vragen worden niet servicegericht beantwoord. al snel te veel moeite

- van de 30 zenders geen enkele Nederlandse zender op de kamer, hoezo? Niet op Nederlanders gericht

- geen bad op de kamer, wel verwacht voor die prijs (upgrade kon maar wel 45 euro duurder)

- kortom: verwacht niet te veel

Fijne ervaring met dit hotel en dit personeel

Nagelsmith, 14-1-2016

Heel goede en vriendelijke service van personeel dat de indruk wekt van een goede onderlinge sfeer. Prima ontbijt van een heel mooi ingericht en gedecoreerd buffet op de 17e etage met een prachtig uitzicht voor alle gasten? Veel en snelle liften. Parkeren in de ondergrondse garage voor een heel redelijk tarief, per nacht berekend maar ook na uitchecken van de kamer nog beschikbaar. Goede tramverbindingen naar de stad en prima bereikbaar per auto.

Kamer wat aan de kleine kant maar zeer efficiënt ingericht met grote bedden. Verwarming een beetje matig, niet aanwezig in de badkamer en automatische terugval.

Een heerlijk hotel!

Govert Pruissen, 11-8-2014

Een heerlijk hotel, een fijne en snelle service bij in- en uit checken.

De kamer ruim en keurig onderhouden.

Het ontbijt zeer uitgebreid.

Pech: wanneer u net zoals wij op de hoogste verdieping een kamer krijgt, wanneer de skybar op het dak geopend is. Dan is het een gehorig geheel en heeft men zeer duidelijk het schuiven met het meubilair.

Men is zeer attent en aardig voor de gasten., b.v. een drankje en men ziet dat er geen nootjes zijn, dan komt men die ongevraagd brengen.

Ook kan men informatie verstrekken van dat wat men ziet vanaf het dak.

Super hotel!

Jill Ploegsma, 27-2-2014

Heerlijk weekend gehad en genoten van dit hotel. Auto konden wij direct parkeren onder het hotel. Vanuit de parking loop je direct het hotel binnen. Vriendelijk personeel, mooie kamer, uitgebreid ontbijtbuffet met een prachtig uitzicht. Kortom, wij kwamen niks te kort en komen graag nog eens terug.

een aanrader

yvonne, 4-8-2013

weekend geboekt ivm bezoek aan een musical. Heerlijk hotel. Zeer vriendelijke personeel, kleine maar zeer nette kamer. Redelijke badkamer met inloopdouche. Op de 17e heb je een bar voor nog een afzakkertje (we kregen eerst ook nog een cocktail van het huis aangeboden), en op dezelfde verdieping de volgende dag het zeer uitgebreide ontbijtbuffet. Wel heel erg druk dus kan zijn dat je even moet zoeken naar een tafel. Tram 13 op 350 meter naar het centrum. Mogelijkheid tot fietshuur aanwezig. Gratis internet in de hal aanwezig. Meerkosten over langer parkeren werd niet moeilijk over gedaan en waren voor rekening van het hotel. Voor een volgend bezoek absoluut een aanrader !

Uitstekende keuze voor een citytrip

Emily P., 5-6-2013

Ramada Apollo Amsterdam Centre was een uitstekende keuze voor een citytrip naar Amsterdam.

Prima bereikbaar met de wagen,deze konden we gemakkelijk en veilig achterlaten in de ondergrondse parking. Meerdere liften gaven een snelle toegang naar de ruime lobby.

Met het openbaar vervoer stonden we al snel in het bruisende Amsterdam.

We waren zeer blij toen we de kamer binnenkwamen. We kregen een propere smaakvol ingerichte kamer in een hoek op de 14e verdieping, met een prachtig uitzicht over Amsterdam.

We kozen ervoor om te dineren in “Floor 17”. Desondanks het reeds 21u45 was, kregen we toch een tafeltje –aan het raam met een wauw factor - en konden we nog iets van de kaart bestellen. Onze ober was zeer vlot, behulpzaam en attentvol. Bij het serveren van het brood, de olijfolie en de boter had hij een fijne anekdote. Daarenboven schiep de open keuken en de DJ een fijne ambiance.

Ramada Apollo Amsterdam Centre en “Floor 17” zijn een “must to visit”!

Super!

Elle, 3-6-2013

Super nette kamers! Geweldig uitzicht! Vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar, zeker een nachtje boeken waard!

Met tram 13 in ong. 20 minuten in Amsterdam

emmeline abrahami - heyting, 13-5-2013

Nieuw hotel . Sinds augustus 2012 geopend .

Er is een pendeldienst vanaf Schiphol . De heenreis is gratis en de terugreis kost 5 Euro per persoon .

Het personeel aan de bali is heel vriendelijk .

Tram 13 ligt een paar minuten lopen van het hotel vandaan en in ong. 20 minuten ben je in het centrum van Amsterdam .

De kamers zijn een beetje aan de kleine kant , maar daar kom je uiteindelijk alleen maar om te slapen , als je Amsterdam wilt verkennen .

De badkamer is groot en zeker niet klein .

Het ontbijt is ruim voldoende en er is van alles wat te eten .

In het kort : we zullen dit hotel aanbevelen !

Aanrader!

r_a_betist, 17-3-2013

Mijn vrouw en ik hebben kort na de opening een nacht in het hotel doorgebracht. Dertig jaar geleden is zij haar loopbaan begonnen toen het nog "AMRO bank" was.

Erg leuk om die plek weer te bezoeken. Men is er in geslaagd in een redelijk saaie wijk aan de ringweg van Amsterdam een aansprekende locatie te realiseren.

De lobby is wat aan de grote kant en een beetje saai maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de kwaliteit van de kamers.

Uitstekend business hotel maar ook leuk om een weekend door te brengen. Hotel ligt op een uitstekend bereikbare plek en het uitzicht vanuit het restaurant boven in het gebouw over oud Amsterdam is geweldig!

Personeel aan de bar was die avond wat aan de jonge en onervaren kant waardoor de bediening niet echt heel vlot verliep. Wel sfeervolle bar met leuke bezoekers.

Ontbijt was prima geregeld. Daar hoef je niet voor buiten het hotel te eten.

Probeer wel een kamer aan de stadszijde op een hoge verdieping te boeken en geniet van het uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Apollo Amsterdam Centre scoort een 8.09 uit 10 op basis van 33 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: