Hotel Qbic Amsterdam WTC

Hotel Qbic Amsterdam WTC
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Qbic Amsterdam WTC voor je op een rij gezet:

114 reviews over Hotel Qbic Amsterdam WTC in het Nederlands

Netjes hotel op goede locatie

Yaraboomen
13-2-2017

Het hotel ligt super dicht bij station Amsterdam zuid wat erg makkelijk is. In het hotel is het netjes en het ontbijt is goed verzorgd. Het hotel is niet echt voor kinderen maar die hebben wij ook niet. Prima hotel voor een overnachting tijdens een stedentrip naar Amsterdam!

Goed hotel en vriendelijk personeel

Paul
20-1-2016

Goed: mooie en moderne kamers, heerlijk bed, ruime badkamer/douchecabine, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijtbuffet (niet super uitgebreid, wel kwalitatief erg goed). Relaxte sfeer in de lobby/ontvangstruimte/ontbijtruimte. Ligging tegen het station van Amsterdam-Zuid.

Geen minpunten, wel aandachtspunten: Geen eigen parkeerplaats. Parkeren kan wel in het weekend voor €1 pd in de parking van het VuMC, kwartiertje lopen (wel je OV kaart meenemen, anders betaal je de volle mep van €30 pd)

Heel leuk en niet duur

Petra
3-11-2014

Wij vonden het een leuke ervaring om een nachtje in Qbic te overnachten.

De open inrichting (ook douche en wc zijn open) was bijzonder en de moderne inrichting sprak ons zeker aan. Dochter en vriend vonden het reuze romantisch!! En niet te duur.

A1

CarMart
8-10-2014

Clean compact room, friendly staff( thanks guys) , perfect

Turk arkadaslara tavsiye ederim...

Prima hotel voor reiziger alleen

A Bos
21-9-2014

Qbic biedt degelijke kamers voor zakelijke reiziger alleen. Comfortabel bed met open badkamer. Ik zou hier niet zo snel met twee personen naar toe gaan ivm gebrek aan privacy in kamer. Het ontbijt was sober. Restaurants en cafees binnen tien minuten lopen in A'dam Zuid; het zakencentrum biedt ook wat horeca dat 's avonds echter vrij uitgestorven is.

Mooi hotel.

Eric Pelsers
9-6-2014

Op loopafstand de RAI en direct toegankelijk openbaar vervoer. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Great place!

Ana
5-6-2014

It's a good hotel, clean and confortable. Only one bad point, the badroom doesn't have a door and there aren't closet to put your clothes. But the rest of things are perfect. The building has four big lifts and it's next to the train station, so you can travel easy.

Niet meer dan voor 1 nacht

Yaro
14-5-2014

Geen deur in de badkamer dus geluid, vochtigheid, geurtjes

10 euro moeten bijbetalen voor andere kamer want er was geen raam, nieuwe kamer met raam, maar die niet open gaat

Zeer slechte geluidsisolatie

Geen verwarming, koud in de kamer

Mrs kathleen keegan

Kathleen keegan
6-5-2014

Accommodation excellent but found no toilet door disconcerting , to say the least , bed very very comfy .

Customer service could not be faulted, brilliant on tap help and advice, even though we arrived late at night grumpy and tired!

Good value for money, room cleaned often and linen changed regularly.

Prima en praktisch voor zakelijk verblijf

sanne tummers
7-3-2014

Als freelance journaliste uit Maastricht, verblijf ik regelmatig naar Amsterdam. Qbic Hotel WTC in Amsterdam is daarbij een prima uitvalsbasis. Een praktische plek middenin het kloppende businesshart van de stad. Praktische, compacte, sfeervolle en lekker frisse kamers. Een prima locatie ook als je alleen reist. Een ongedwongen sfeer, zowel onder personeel als gasten. Snelheid zonder dat het onpersoonlijk wordt. Alles wat je nodig hebt, is er. Perfect passend bij het reisdoel dus. Om ’s ochtends lekker wakker te kunnen worden op de Zuidas met een prima ontbijtje, mee te deinen op de flow aldaar. Met een Starbucks cappuccino in de hand in de metro of trein stappen die voor de deur stopt en relaxed weer terug te keren naar Maastricht.”

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Qbic Amsterdam WTC in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Qbic Amsterdam WTC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Qbic Amsterdam WTC scoort een 7.89 uit 10 op basis van 114 reviews.