Hotel Park

7 reviews over Hotel Park in het Nederlands

geen goede keuze

kim
6-9-2016

de locatie valt niet over te klagen maar hoe zij met hun personeel omgaan laat te wensen over. ik was er met mijn gezin we keken uit naar het ontbijt want de vriendelijkheid was heel fijn maar aagekomen vroegen we waar iemand was en we kregen tehoren dat ze niet meer werkzaam was omdat zij niet hier past wat een lariekoek zij was de enige die ons daar een gevoel van vertrouwen gaf ze luisterde vergat ons niet vind het heel jammer dat zei daar niet meer werkt en als het kon zou ik haar zelf aannemen! wij noemen geen namen omdat we niet zeker weten ofdat mag maar zei was een donker meisje met een goed zich voor Hospitality

Mooi trendy hotel op goede locatie

Cynthia
21-12-2010

Hier geslapen na een zakelijk diner in het naast gelegen Momo (erg duur, wel erg lekker, met name de sushi). Trendy, modern hotel. Mooie lobby. Mooie, schone kamer (executive room op de 7de etage, mooi uitzicht over Amsterdam). Ontbijt was bij ons inbegrepen, maar anders had ik het niet genomen, 25 euro per persoon is echt te gek. Wel een lekker en uitgebreid ontbijt (in restaurant Momo). Goede locatie nabij het Leidseplein.

Mooi hotel met goed ligging

Cynthia
21-12-2010

Hier verbleven na een personeelsdiner in het naastgelegen Momo (duur, maar erg lekker, vooral de sushi). Erg mooi aangekleed hotel, modern en trendy interieur. We hadden een executive room; niet erg groot, maar van alle gemakken voorzien. Ontbijt was bij ons inbegrepen, maar anders had ik er niet gegeten; € 25,50, wat een belachelijke prijs! Het was wel vrij uitgebreid en lekker. Locatie is super. Vlakbij het Leidseplein en op loopafstand van het centrum.

Goede ligging, kleine kamer

Adje
7-9-2010

Hier 1 nachtje verbleven tijdens de Uitmarkt 2010. Het hotel lag mooi dichtbij het Uitmarkt-gebeuren. Je bent ook zo in het centrum.

Wij hadden een aanbieding, anders was de prijs toch wel wat aan de hoge kant. De kamer die wij hadden gekregen was in ieder geval niet te groot, maar wel van alle gemakken voorzien. Lekkere bedden. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt, wij vonden het erg duur.

Het Park Hotel is beslist een aanrader. Wij hadden en nette kamer met moodlight, mooie badkamer enz. enz. enz. . We hebben ook in het Hotel geparkeerd. Dit is wel vrij duur, 45 euro per nacht, maar parkeren in Amsterdam is overal duur. Wat wel grappig is dat je met de auto in de lift moet om in de parkeerkelder te komen. Het ontbijt is goed, maar het restaurant zelf is aan een opknap beurt toe. Tegenover het Hotel vind je oa.: Het Holland Casino, Hard Rock cafe en een gezellige Ierse Pub.

Helemaal super, en gratis upgrate

lien
14-2-2010

verblijf was helemaal super, na overboeking kregen we een upgrate naar een suite, incl zithoek , ligbad, stortdouche etc etc. We hebben genoten van alle luxe. Enige nadeel is dat rustig ergens een wijntje drinken er niet bij is bij Momo , dus wijntje mee naar de hotelkamer genomen. Het rituals pakketje op de badkamer was pure verwennerij.

Aanrader!

Ellen Dekkers
25-1-2010

Prachtig designhotel in het centrum. Ideale ligging midden in het centrum, om de hoek bij de PC Hooftstraat. Perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Kamers prima in orde. Wij hadden een executive kamer via internet geboekt. Deze was niet extreem groot, maar ruim zat. De kamer was van alle gemakken voorzien: lekker bed, flatscreen aan de muur, koffie-en theezetfaciliteit, mooie badkamer met regendouche en Rituals producten. Grappig vond ik het moodlight aan het raam, deze kun je zelf in een kleur instellen. Van buiten is dan ook te zien welke 'mood' per kamer gekozen is. Design in het hotel is prachtig, beneden in de lounge kun je lekker met een van de fotoboeken bij de open haard zitten. Ontbijt heerlijk, lekker vers! In het hotel ligt een mooi restaurant/bar, MOMO.

We hebben een aantal aanbieders voor Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.