Hotel Owl

• Goed: 7 - 8

ligging ideaal / Ontbijt zeer basic

coomans
14-7-2014

Owl Hotel is een basic hotel. De prijs per kamer is hoog maar daarvoor krijg je een hotel met een ideale ligging vlak bij de Leidseplein, musea en uitgaansbuurt (zoals de Paradiso). Ontbijt valt tegen. Er was maar 1 soort bruin brood (Engels brood) en weinig vers afgebakken broodjes (alleen kleine pistolets).

Vriendelijk hotel!

antoinette_wagelaar
29-6-2013

Wij logeerden hier maar één nachtje maar vinden het zeker voor herhaling vatbaar. Rustige locatie maar binnen een paar minuten sta je op het bruisende Leidseplein. Ontbijt prima, voldoende belegsoorten en yoghurt etc. maar toen wij er waren alleen boterhammen en krentenbrood, geen andere broodjes. Er is een peperdure parking om de hoek maar wij kozen voor een goedkopere op kwartiertje wandelen. Meest opvallend vonden wij de vriendelijkheid van het personeel bij de receptie!

Prima plek voor weekendje Amsterdam

Roger
3-3-2013

3 minuten lopen van het Leideplein. Toch ligt het in een rustige straat. Prijs kwaliteit prima, evenals ontbijt. Wel wat gehorig binnen hotel.

Prijs/Kwaliteit zeker in orde

Filip
12-7-2012

De ligging is eigenlijk perfect, vlakbij Leidseplein en toch heel rustig. Er is ook een parking om de hoek. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was aan de kleine kant en wat verouderd, met uitzondering van de badkamer die mooi vernieuwd was. Het ontbijt is basic.

super ligging

Miriam
23-7-2011

vriendelijk ontvangst, sfeervol hotel met goed ontbijtbuffet. Ideaal voor bezoek aan Amsterdam. De ligging is vlakbij Vondelpark en het Leidseplein met terrasjes en tramhaltes.

Goed en betaalbaar hotel

Lizbeth
15-1-2011

Dit hotel heeft een geweldige ligging. Vlak bij het vondelpark voor een lekkere wandeling en dicht bij het Leidse plein dus je bent zo in het uitgaansleven. Allemaal op loopafstand. Het ontbijt is simpel maar lekker.

knus hotel

akedemo
28-12-2010

Hotel ligt centraal t.o.v. Leidseplein, PC Hooftstraat en openbaar vervoer.

Geen luxe ontbijt, maar wel compleet en keuze uit meerdere soorten brood, kaas, worst, zoetigheid en lekkere gekookte eitjes.

Vriendelijk personeel, helpt waar het helpen kan met o.a. suggesties voor bezienswaardigheden in Amsterdam.

Kortom een gezellig hotel, waar je lekker kunt slapen, waar het lekker rustig is.

Er is een mooie tuin (nu geheel onder de sneeuw) waarnaar je kunt kijken in de ontbijtzaal (serre)

2007

leuk klein familie hotel

Fam. van Dijke -Roosenboom
20-12-2007

leuk klein familie hotel. Lekker dicht bij het centrum en openbaar vervoer. kamers netjes en schoon. Lekker ontbijt. een echte aanrader. Ook de prijs viel erg mee en dat voor de grote stad.

Prima hotel, locatie erg fijn

Chris
21-6-2007

Prima hotel, locatie erg fijn. Dicht bij de tram en zo in het centrum zonder de drukte. Kamer prima van formaat, mocht alleen wat groter voor de prijs. Maar alle hotels in Amsterdam zijn enorm duur naar mijn mening. Maar echt een aanrader!

Prima ontbijt ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Owl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Owl in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Owl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Owl scoort een 7.85 uit 10 op basis van 9 reviews.