Géén boekingskosten

Okura Amsterdam

NederlandNoord-HollandAmsterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Okura Amsterdam voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 24 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 24 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

24 Reviews over Okura Amsterdam

• 5jill13-06-2018

Zeer slechte service, wordt niet meegedacht!

Okura zou voor de prijzen die ze hanteren mensen tegemoet moeten komen met hun wensen (zoals aanpassingen van hotelkamer prijzen als blijkt dat ze met een promocode werken en je daarmee bijna 60 euro per nacht goedkoper uit bent, dat is niet voor iedereen een "peanuts"), maar ze zijn heel star en word je van de kast naar de muur gestuurd / het spijt ze maar ze kunnen je niet helpen (lees "willen" je niet helpen, want dan moeten ze hun pc gebruiken) en word je dus als gast dus niet geholpen (ik zal het maar netjes houden)... dus nee, niet aan te raden tenzij je geld weg te gooien hebt en dat graag doet.

General Manager, E-commerce, 15-06-2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw recente bezoek aan Hotel Okura Amsterdam en voor het geven van uw feedback op Zoover.

Het is spijtig te vernemen dat uw ervaringen niet voldeden aan uw verwachtingen en aan ons streven naar excellente service. Het is jammer te horen dat u niet geholpen bent op de manier die u van ons mag verwachten. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring.

Ik kan u verzekeren dat dit intern wordt opgevolgd, om zo onze service voor de toekomst te verbeteren en deze ongemakken te voorkomen.

Nogmaals hartelijk dank en ik hoop het genoegen te hebben u wederom te mogen begroeten om u onze vijfsterren service te laten zien die u van ons mag verwachten.

Met dankzegging voor uw bezoek verblijf ik,

Hoogachtend,

Emmy J. Stoel General Manager

• 8Lieneke10-04-2018

Heerlijk verblijf in luxe hotelkamer

Heerlijke kamer, hotel van alle gemakken voorzien. Luxe en comfort. Spa is goed uitgevoerd.

• 6Vhlst30-12-2017

Goed tòt je erge geluidsoverlast meldt.

Het hotel is mooi. Het begon goed, kamer op de 14e verdieping. Uit eten geweest in het 2-sterren restaurant, ook prima. Daarna op de kamer teruggekomen (vrij laat) en willen we slapen maar erg veel geluidoverlast (lallen, schreeuwen) van de kamer naast ons. Gemeld bij de receptie, personeel heeft er twee keer wat van gezegd maar het hielp niks. Vervolgens melden we het nog een keer en moeten wij verkassen naar een véél mindere kamer. Persoonlijk vind ik dat de omgekeerde wereld. Had dan die gasten naar een veel mindere kamer verplaatst of uit het hotel geplaatst. Ik vind het zeer teleurstellend, zeker omdat wij echt kwamen om lekker uit te rusten (een baby thuis, weinig rust, moeite gedaan om oppas te regelen, etc ;) ). Dus leuk en aardig, maar als mensen overlast veroorzaken horen de consequenties voor hén te zijn en niet voor degenen die het na een hele tijd besluiten te melden. Echt enorm jammer dit.

• 9christophe26-02-2017

uitstekend van begin tot einde

supervriendelijke mensen,mooie ruime kamers(juniorsuite 801).ontbijt met z'n 29 euro niet goedkoop maar wel de moeite.mooi zwembad,sauna en fitness gedeelte op wandelafstand van tramhalte.afstand tot toeristische centrum net iets te ver met een kind van 10.enig minpuntje was dat de lift hoorbaar was in de kamer.maar wij komen zeker terug.

• 9Annekiki31-10-2013

Luxe in hartje Amsterdam!

Onze hotelkamer op de 9e etage straalde warmte en luxe uit en had een prachtig uitzicht over Amsterdam

• 10Maria Oortman31-08-2013

werkelijk geweldig!

weekend van 12 tot 14 juli met dochter van 17 doorgebracht in dit super hotel In eerste instantie een de luxe kamer geboekt. Hier was wat mis mee, dit gemeld bij receptie en het werd zeer keurig opgelost. We kregen een suite op de executive floor met fenomenaal uitzicht over Amsterdam. Grote superdeluxe badkamer met flatscreen, geinige wc met waterreiniging en fohntje voor droogblazen van je onderkant. Heerlijke bedden, gordijnen met afstandsbediening etc etc. Personeel zeer alert en professioneel. Niets is teveel. Meerdere hotels in Amsterdam gehad, vooral midden in centrum, maar deze is zoveel beter dat je de afstand voor lief neemt. Albert Cuijp op 5 min lopen. Bij ons volgende bezoek zeer zeker weer Okura. Complimenten..

• 9Luuksie03-07-2012

Geweldige service

Wat een fantastich goed hotel. Prachtige kamers en goede service. Kregen vanwege wat verbouwingslawaai een upgrade naar een executive room op de 19e. Aardig en kundige medewerkers die het je echt naar de zin willen maken!

• 9Ron01-04-2012

Meest luxe hotel in Amsterdam

Het Okura ligt een beetje aan de rand van het centrum, je bent dus afhankelijk van tram en/of taxi. Verder is alles uitstekend, personeel is zeer behulpzaam, de kamers zien er fantastisch uit, het eten in 1 van de vele toprestaurants is super, en in vergelijking met de andere tophotels in A'dam is dit zeker niet een te duur hotel. Wat mij betreft het beste hotel in A'dam so far.

• 10louisgildeleurs17-12-2011

Geweldig, geen andere woorden voor.

Afgelopen nacht voor het eerst gedineerd en geslapen in dit top hotel!kan het iedereen aanraden! en ga vooral eten beneden in het restaurant serre! top ontvangst en bediening! wat een service! en het eten heerlijk !en de hotelkamer op de 16e verd helemaal top!en het ontbijt een lust voor het oog!ga er zeker weer naar toe waneer ik wat te vieren heb! Louis Gilde-Leurs

• 8Piet11-08-2011

Geweldig

Mooi centraal gelegen. Geweldige kamer en prima service. Voor herhaling vatbaar

Hotel Okura Amsterdam info

• AirconditioningBeschikbaar