Appartement Noah's Ark

Appartement
Appartement Noah's Ark

1 review over Appartement Noah's Ark in het Nederlands

Wat een rust in AMSTERDAM!

Heleen
9-6-2011

Op de mooiste plek in Amsterdam ligt deze luxe drijvende accommodatie afgemeerd. Heel het jaar is dit een bijzonder leuke verblijfplaats. 's Avonds lekker op de steiger zitten, glaasje wijn erbij en maak een praatje met de inzittenden van de voorbijvarende plezierbootjes die richting Jachthaven koersen. De accommodatie is van alle gemakken voorzien (tv, wasmachine, wasdroger, vaatwasser, magnetron, koelkast met drie vriesladen, waterkoker, oven, elektrische kookplaat etc.)

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2011

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Noah's Ark in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Noah's Ark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.