Géén boekingskosten

Hotel NH Amsterdam Zuid

NederlandNoord-HollandAmsterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Amsterdam Zuid voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 33 reviews

• Sportfaciliteiten

33 Reviews over NH Amsterdam Zuid

• 8Jeannytha10-02-2018

Mooi, maar duur!

Al meerdere jaren achter elkaar geweest in juni. In het Amstelpark is dan Taste. Een geweldig foodfestival. Hotel is netjes, maar prijzig.

De eerste jaren kregen we de mogelijkheid om de 2de nacht bij te boeken voor een paar tientjes. Alleen de laatste keer zou een nachtje bijboeken duurder zijn dan de eerste nacht! En één overnachting is al bijna 200 euro voor een hele normale hotelkamer en zonder ontbijt!

Ik vind de prijs erg hoog, personeel wel vriendelijk en kamers zijn netjes. Bar is erg leuk om na Taste nog een borrel te drinken of smorgens een koffietje te pakken.

• 8ebert27-01-2018

goede prijs kwaliteit

gedateerd moet geupgradet worden

• 8Michel17-05-2017

Meer dan prima

Meer dan prima hotel hoor. Hele ruime kamer (wij hadden 206). Normaal wordt de grootte van de kamer beperkt door de badkamer, maar de badkamer lag bij ons buiten de rechthoek die je kamer is. Voordeel: ruime kamer én ruime badkamer. Op 10-15 minuten wandelen via tramlijn 5 is centrum te bereiken (haltes oa Museumplein en de Dam). Op zondag kun je tot laat gebruik maken van je kamer en wordt ontbijtbuffet tot 12 uur geserveerd. Tot slot: gratis parkeren voor het hotel in het weekend.

• 10wesley26-03-2017

fantastsch

het hotel was in een woord geweldig we hebben er niks op aan te klagen. de ligging is lekker rustig, we waren met het openbaar vervoer en het was goed te doen. bus 62 komt voor het hotel en de tram en metro zijn op 10 a 15 minuutjes lopen en deze zijn een rechtstreekse verbinding met het centrum.

het personeel was super vriendelijk en erg behulpzaam. we hadden gratis ontbijt bij onze boeking en dat vonden we ook goed en uitgebreid je kon vanalles pakken van knakworstjes tot roerei en van brood tot broodjes. ook kon je er gebakjes pakken en yoghurt en kwark.

de kamer was ook super alleen op de badkamer waren er wat tegeltjes kapot bij het toilet maar dat was niet gevaarlijk en zeker niet storend wij hadden kamer 612 op de zesde verdieping en hadden een leuk uitzicht.

al met al een prima verblijf en we komen hier zeker vaker terug TOP!!!!!!

• 7Brandsma06-11-2015

Dit nooit meer

Negatief advies om volgende reden 50euro borg, parkeren 15 euro per dag extra, kamertemperatuur 24.5 wil niet lager door defect. Silvervisjes in badkamer. Wekservice is een uur telaat.

• 9denise02-01-2014

geweldig hotel

Als cadeau aan mn vriend een weekendje amsterdam gegeven en via veiling een nachtje in dit hotel verbleven. Ligt ver van het centrum maar tram is een kwartiertje lopen. Kamer was erg netjes en schoon, de bedden lagen heerlijk. Personeel was vriendelijk en erg gastvrij en ook het ontbijt was ontzettend goed! Al met al hebben wij mede dankzij dit geweldige hotel een topweekend in amsterdam beleefd!

• 10Rob en Mary31-12-2013

Een uitmuntend hotel

Wij hadden hotel Musica via bon voor 1 nacht geboekt (29 t/m 30 dec) voor te winkelen in Amsterdam, zeer vriendelijke receptie medewerkers, de kamer was ronduit een verrassing zo mooi en schoon, het ontbijt top en zeer uitgebreid, kortom NH hotel Musica voor ons een dikke 10.

• 4Judy09-09-2013

Dit nooit meer

De kamer was schoon en prima, de rest niet! Het personeel was niet prettig en behulpzaam. Het ontbijt was duur en slecht!! Allemaal vieze tafels en veel eten was niet aangevuld...

• 10M. van Heijningen20-08-2013

Hotel Musica

Ik heb met mijn nicht een Hotel overnachting doorgebracht bij NH Musica en wij kunnen alleen maar zeggen het was Top!!!! Mooie kamer, keurig schoon en goede bedden, klant vriendelijk personeel.

• 9Ton van der Velden07-05-2013

Heel stil, behalve bij overvliegende vliegtuigen

NH Musica is een van de 2 Amsterdamse hotels waar men in kan met een veilingbon, maar niet in het weekend, Ik was er op een zondagnacht, heel goedkoop em ontbijt maar 10 Euro. Na een email kreeg ik een gevraagde kamer met bad, dat niet erg groot is en er is geen aparte douche. Kamer wat klein maar mooi, met vrijstaand bureau, TV op ooghoogte met alle Nederlandse zenders en BBC4, Travel channel en meer. Ook radio 1 plus 3 popzenders. Lege minibar met ruimte dus voor eigen spul. Het was erg stil als de vliegtuigen ophouden via de Buitenveldertbaan binnen te komen. Ook stil van binnen, de airco kan uit. Goed ontbijt van 7 tot 10 door de week. Bereikbaar met bus 62 vanaf Amsterdam RAI, halte Bouvigny, dan teruglopen en dan naar links. Naar centrum kan met tram 5 vanaf halte Von Boshuizen,Uit hotel naar links, dan rechts, ca 12 minuten. Als men wat naar de kamer wil nemen, de Albert Heyn naast Stedelijk museum, tegenover Concertgebouw is elke dag tot 10 uur open, ook weekend.

Hotel NH Amsterdam Zuid info

• GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar