Tijdelijk €25 aanbetaling

NH Amsterdam Noord

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Amsterdam Noord voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 16 reviews

7.4GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over NH Amsterdam Noord

• 8L. Smits02-02-2022

Voor herhaling vatbaar.

Hotel geboekt via ANWB (platina lid). Goede ontvangst bij de receptie en goede uitleg over het hotel. Hadden de superiorkamer, zeer luxe. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Van het ontbijt en diner gebruik gemaakt. Shuttle bus van hotel ook erg makkelijk en een afgesloten parkeerterrein. Als we weer een weekendje Amsterdam pakken dan wordt dit weer ons hotel.

• 5Louise13-12-2021

Nooit meer

Zeer onvriendelijke receptioniste. Kamer leek wel een gevangeniscel.

• 8Wero19-08-2021

Voor herhaling vatbaar

Tophotel. Vriendelijk personeel. Shuttle service naar CS echt geweldig. Wij kennen geen andere hotelketen in NL die dat gratis aanbiedt .

• 7Ina12-03-2017

goede uitvalsbasis voor bezoek aan Amsterdam!

Goed hotel, kamers en overige ruimtes erg schoon. Bij boeking gevraagd om aparte bedden en ook nog bij aankomst gevraagd door medewerkster wat wij wilden. Helaas....één bed en ook één groot dekbed en dat is erg jammer. Volgende ochtend aangegeven dat niet geleverd is wat we hebben gereserveerd, maar er was niets meer aan te doen. Er zouden wel twee dekbedden worden gebracht, maar toen we 's avonds laat terug kwamen op de kamer lag het grote dekbed er nog en een kleintje er naast en dat is natuurlijk heel raar! Ontbijt zeer goed verzorgd en alles prima op voorraad, helemaal top. Shuttleservice naar het centrum ook top en als de bus vol was werd een taxibusje besteld die ons naar het centrum bracht. Fijne plek om te verblijven tijdens bezoek aan Amsterdam; niet heel luxe, kamers niet erg groot, maar wel heel fijn dat er een apart toilet is! Douchen in bad is voor ons als rug patiënt een ramp, daar mag wel eens extra aandacht worden gegeven. Prettige douchekop!

• 8Monique16-03-2015

Gebouw lelijk,service uitstekend

wij hadden een 3 dagen arrangement geboekt via actie en dit was super goeie kamer aan de kant van de achterparkeerplaats,king size bed,alleen vond ik het jammer dat we in bad moesten douchen terwijl er ruimte in badkamer zat was om een aparte douche te maken.koffie/thee op de kamer koelkastje.was gewoon top

• 10hatzmann0109-03-2014

gewoon in een woord super

Hotel Galaxy wat een service, Uitzicht niet je van het , maar gewoon. Rustige buurt in toch een bruisende stad. Personeel erg behulpzaam. Goed ontbijt met veel vers fruit, Heerlijk. Vind het een zeer goede prijs /kwaliteit verhouding. Kamers zeer netjes.goede bedden.

• 9Jolanda van Mourik10-02-2014

geweldig hotel

Dit hotel weet de gasten in de watten te leggen. Prima service van de shuttlebus naar centrum amsterdam. Zaterdagochtend was de bus vol en werd er voor ons een taxi gebeld op kosten van het hotel dit noem ik nog eens service.Ontbijt is prima verzorgd. Kamers zijn licht en netjes ingericht en erg schoon. Een klein min puntje was de sta hoogte onder de douche voor lange mensen.

• 7Cor Oomen03-02-2014

Enige verbeterpunten

1. Ik zou de buitenkant een likje verf geven. Het gebouw straalt niet echt uitnodigend uit.
    2. Ontvangst en lobby goed. 3.Klantvriendelijk. 4.de bediende bij het ontbijt op zondag 2.2.2014 straalde nu niet echt arbeidsvreugde uit en was erg nors. 5.shutle verbinding is zeer prettig. 6.als men een kok bij het ontbijt in de ontbijtzaal zou plaatsen voor het bereiden van omelet e.d. zou dat sfeer verhogend zijn.
    3. de dekbedden waren in kamer 508 erg ( eigen te ) klein.
  • 10T. Trimbos25-11-2013

Rust.

Een rustig gelegen, heel goed hotel. Het shuttle busje verzorgt in 10 minuten je transfer naar het centrum van Amsterdam. Geniet van de drukte en het rumoer van de hoofdstad en kom terug in de relaxte sfeer van dit hotel. Prima, vriendelijke service, lekker uitgebreid ontbijt, mooi ingerichte kamer, alle wensen vervuld.

• 10René Broos29-10-2013

Mijn Amsterdam hotel !

Ligt goed in Amsterdam Noord. Eigen afgesloten parkeerplaats. Uitstekende ontvangst receptie. Prachtige kamer. Separaat toilet en badkamer. Uitmuntende kwaliteit badartikelen en handdoeken! Zéér goede bedden/matrassen. Platte TV en DVD speler (+ DVD's beschikbaar bij de receptie). Alles brandschoon + alles functioneert en "doet" het. Airco werkt goed. Gratis hotelbusservice van en naar hotel en centrum (hotel Barbizon) werkt subliem. Ontbijt goed (koffie echt lekker!). Uiterst vriendelijke bediening tijdens ontbijt. Gezellige bruine bar.

Hotel NH Amsterdam Noord info

• AirconditioningBeschikbaar