Hotel New West Inn Amsterdam City West

Hotel New West Inn Amsterdam City West
5,6

6 tips over Hotel New West Inn Amsterdam City West

Ralph Westland, 14-2-2016
Ga niet in hotel dineren als je hoge kwaliteit verwacht
Peter, 20-8-2014

Moderniseer de boel

PLeeg onderhoud

Carlaatje, 6-3-2014
Vlakbij hotel kun je met tram nr. 17 in 20 minuten naar centrum van Amsterdam. Wij hadden een GVB-kaart (openbaar vervoerkaart voor bus, tram en metro) voor 2 dagen ad. euro 12,--/p.p. Voor 1 dag is deze 7,50/p.p. Deze is aan te bevelen. Zo kun je je prima verplaatsen naar de div. musea enz. Verder is er een goed chinees restaurant Kwun Wah aan de Osdorper Ban 30 (5 minuten lopen vanaf hotel), zodat je 's avonds ook snel weer terug bent in hotel. Ook in het hotel kun je goed eten/dineren.

We hebben een aantal aanbieders voor New West Inn Amsterdam City West voor je op een rij gezet:

Kim, 5-1-2014
Loop via het bruggetje achter de bushalte ri de tram, dit gaat veel sneller.
ernes.sittrop, 22-10-2012
Koop tramkaartjes in het hotel, zowel 24 als 48 uurs kaartjes. Veel goedkoper dan losse uurkaartjes.
liefmeisje86, 13-11-2011

Amsterdam Dungeon is een aanrader. Albert cuijpmarkt hadden we meer van verwacht maar kun je wel lekker ontbijten met verse sapjes en op de hoek zit een bakkertje.

De stad, heerlijk winkelen en slenteren.