Hotel Museum ***

Onvoldoende

Weer vandaag5°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Museum voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Museum in het Nederlands

Wat een enorm slecht hotel!! Ten eerste: geen PIN, dus met veel cash over straat, ten tweede: erg onvriendelijk personeel kortaf en onbeleefd en als derde: de kamers waren verschrikkelijk. Vies, bedden stuk en ramen die niet of nauwelijks open gemaakt konden worden. En voor de prijs die je per nacht betaald (veel!) mag je toch echt wel wat verwachten!

Oh ja en parkeren gewoon betaald op de PC Hooft: dokken dus.

Dit hotel is echt geen aanrader! Ten eerste het personeel is erg onbeschoft. Ten tweede moet je zowel op je kamer als in de publieke ruimtes van het hotel goed op je spullen passen, want er zijn drie keer dingen gestolen binnen onze groep in een week( 1-op de kamer, 1-bij de receptie toen we aan het inchecken waren, 1- in het restaurant tijdens het ontbijt). Als je dan bij het personeel een klacht indient wordt je ook nog eens nauwelijks serieus genomen! Als je telaat uitcheckt dan komt het personeel je kamer binnen en zetten je zo de kamer uit.Het inchecken is ook geen succes. De kamers horen vrij te zijn om 14:00, echter hadden een aantal leden (+/- 10) om 16:00 nog geen kamer tot hun beschikking. Het personeel werd ook nog eens boos op ons omdat wij steeds naar de receptie kwamen om te vragen of de kamers al klaar waren.Al met al, wat een slecht hotel is dit!! Van service hebben ze daar nog nooit gehoord.

Kamers zijn niet echt groot, rommelig, elke kamer heeft een andere smoezelige inrichting. Het was ook stervens koud in de kamer. Was wel een mooie badkamer.

Recepcioniste deed wel heel erg haar best, goede service.

Ontbijt was erg karig.

We hebben een aantal aanbieders voor Museum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Museum in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Museum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Museum scoort een 4.2 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: