Hotel Museum Lane

12 reviews over Hotel Museum Lane in het Nederlands

VRESELIJK!!

Renate,
6-8-2017

Kamertje in de kelder waar net een bed in past. Douche ver gedateerd, smerig en een vreselijke rioollucht! S'nachts geen oog dicht gedaan, wat een herrrie!! Alles was oud en versleten! Bah... en ook nog es de hoofdprijs betaald omdat door de gayparade alles volgeboekt was. NOOIT MEER!!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Morgen nog sluiten

Steegs
14-10-2014

Heel gehorig, achterstallig onderhoud. Donkere kamers. Smerige kamer en badkamer. Plekken op de muren en de vloer. Kabels hangen los, niet erg veilig. 2 persoons bed staat tegen de muur, dus de 2e persoon moet steeds over het bed kruipen om erin en eruit te gaan. Het ontbijt in het souterrain. Met zijn allen in 1 pot Jam of Nutella. 2 sneetjes brood in een mandje per tafel onder een servetje. Ze zijn wel aardig maar ik moet je zeggen dat ik ze liever onvriendelijk had meegemaakt en de rest goed.

Gereisd met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Smerige kamers

Silvino
14-5-2014

Deze kamer in het hotel geboekt op een doordeweekse dag voor 30 Euro. Voor die prijs mag je niet veel verwachten, maar wat ik aantrof... Op elk object van het bed lagen wel haren. De kussens, het dekbed en zelfs op de handdoeken. Heb alles moeten uitschudden voordat ik durfte te slapen. Kamer was voorzien van tv, wasbak en een kast. Basickamer voor als je en nacht verplicht in Adam moet verblijven.

Gereisd alleenreizend in Thu Feb 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waardeloos dat zoiets bestaat

picell
25-6-2013

Waardeloos smerig hotel. Heb er helaas geen foto´s van gemaakt. Kamers smerig muf, vieze vloerbedekking. Draden hangen los langs de muur. Ontbijt is slecht. Iedereen steekt zijn mes in dezelfde pot jam en nutella. Er lagen 4 sneden brood in een mandje op de tafel onder een servetje en dat was het. Niemand van het personeel in het "ontbijthok" aanwezig. De ontbijtruimte was in de kelder met 3 raampjes waar je tegen de voeten van de passerende mensen aankeek. De kamer grensde aan de receptie hierdoor leek het alsof de mensen in onze kamer stonden in en uit te checken. Echt geen aanrader. Het enige pluspunt was de ligging. Na een concert bezoek in Paradiso was dit heel dicht bij maar liever had ik wat verder gelopen. Tevens is dit hotel belachelijk duur voor hetgeen ze bieden.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Oud en vies hotel, wastafel gescheurd, vieze vloerbedekking, krakende deuren en piepende kranen, enge smalle trappen.

Gereisd met partner in december 2012

NIET DOEN!!!

iris
3-9-2012

Laat je niet misleiden door de mooie foto's die op hun site staan. Het is een verschrikkelijk hotel! Zwaar onvriendelijk personeel, smerige kamers ( gaten in de muren , loshangende rekjes in de badkamer en haren in bed en op het balkon). En zo kan ik nog even doorgaan. Voor het geld wat we hebben betaald kun je veel maar dan ook veel beter zitten. Ik raad niemand hier te verblijven. Het is een scande voor Amsterdam!

Gereisd met partner in augustus 2012

Eens en nooit meer

Lisa
28-6-2012

Naast de slechte service (onvriendelijke personeel) en dat de kamersleutel afgeleverd moest worden aan de balie bij het verlaten van het 'hotel', hebben wij bij terugkomst ruim 10 minuten buiten staan wachten totdat iemand de deur voor ons open deed. Ook waren de bedden niet schoon (genoeg).

Het uitzicht van de kamer op de bovenste verdieping is uitstekend maar dit is dan ook het enige lichtpuntje.

Gereisd met partner in december 2011

Weggegooid geld

Thomas en Leonie Breems
1-12-2009

Dit hotel heeft op ons een zeer povere en armoedige indruk gemaakt. Kamers, en dan vooral de bedden, waren gedateerd en niet erg schoon. De bedmatrassen waren duidelijk over de gebruiksdatum en op onze kamer kon men zien dat men met goedkope middelen het meubilair "bijelkaar" probeerde te houden d.m.v vele schroeven. Stoelstoffering was sleets en zat vol onduidelijke vlekken. Wel moet gezegd worden dat de badkamer gemoderniseerd was en dat was gelukkig een pluspunt. Kamers zijn moeilijk te bereiken door de smalle trappen; ontbijtzaal zéér klein en onverzorgd. Ontbijtbuffet karig en onvoldoende bijgevuld. Persoon die bijvulde pakte met blote handen het beleg uit de verpakkingen en stond een minuut later met diezelfde handen in de vuilnisbak te wroeten om daarna weer vrolijk verder te gaan met bijvullen. Advies aan hen die hier willen boeken; geef liever 50 Euro meer uit aan een beter hotel en maak niet dezelfde fout als wij. Wij hebben ervan geleerd en boeken voortaan elders.

Gereisd met vrienden in november 2009

Nooit meer

keijenberg
30-11-2009

Nooit meer dit hotel, het heeft zeer dringend een renovatie nodig. Kamers zijn klein, niet schoon en ongezellig. Het ontbijt is zeer slecht verzorgt, karig, en wordt niet bijgevult. Na aandringen werd er bijgevult door een zeer onvriendelijke meneer, die eerst de toilet schoonmaakte, daarna zonder handen wassen brood bijvulde, als als klap op de vuurpijl spulletjes weggeooide in de prullenbak, deze flink aanduwde en met dezelfde ongewassen handen het vlees ging bijvullen. Toen wij hier een opmerking over maakten werden wij tot stilte gemaant en afgesnauwt.

Let ook op met de taxi die aan de receptie voor je gebelt wordt, deze ritjes zijn bijna twee maal zo duur als de ritjes met de firma TCA, maar vanuit de receptie worden er waarschijnlijk "vriendjes " gebelt die je gewoon besodemiteren.

Boek liever een iets duurder hotel, maar dan weet je ook dat het goed is.

Gereisd met vrienden in november 2009

goed en goedkoop

Bart Smeets
15-5-2009

Ideale ligging voor een bezoek aan Paradiso (schuin tegenover, ca 100m).

Eenvoudige, schone kamer. Goed ontbijt.

Gereisd anders in Fri May 15 2009 15:33:57 GMT+0000 (UTC)

• Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Museum Lane in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Museum Lane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.