Hotel Manofa

2Onvoldoende

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

Op vakantie geweest naar Manofa?

2Onvoldoende

10 reviews over Hotel Manofa

• 2Jenny06-08-2017

Bah

Personeel was vriendelijk, maar de kamers zijn echt smerig: schimmel aan het plafond, nergens een handdoek te bekennen in de badkamers, vloeren waren kapot, erg smerige matrassen. Nooit meer! Is nog geen 10 euro per overnachting waard.

Gereisd met partner in januari 2017

• 3Floris15-07-2012

Slechte keuze

Ik heb dit hotel niet zelf gekozen, mijn vakantiereis begon daar. Gelukkig was het alleen voor de overnachting want hier wil je echt snel uit. Mijn kamer had geen eigen badkamer, die was op de gang. Voor diner en ontbijt werden we naar de onderliggende italiaan gedirigeerd waar we duidelijk alleen inkomsten waren en geen gast.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 1J01-08-2011

Nooit meer Hotel Manofa!!!

Hotel Manofa in Amsterdam is toch wel zo ontzettend smerig. Vloer kapot, kasten kapot en geen knop aan de kastdeur maar er steekt nog wel een dikke schroef uit waar de knop had moeten zitten en hij stond vast met purschuim.....lekker hoor. Hygiene is er ook absoluut niet, het was maar voor 1 nachtje, anders was ik onmiddelijk rechtsomkeerd gegaan. Het ontbijt 's morgens was ook slecht, stelde niets voor en zag er niet fris uit.....ben daarvoor maar een paar deuren verder gegaan.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 0filip28-02-2011

toplocatie

wat wil je voor deze prijs op zo een ligging (roomservice?) mensen aan de receptie horen bij het geheel van dit hotel, relax en no problem het uitzicht is zeer mooi vanuit de kamer, dit hotel hoort bij de charme van de stad, ideaal hotel om met een groep vrienden te verblijven zou het wel niet aanraden om op valentijn te boeken en met kinderen zeker niet

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 2Laura Seijger09-08-2010

Never again!!

Na 3 nachten hier te hebben geslapen kan ik wel zeggen dat het super super slecht is. Bij aankomst viel het al tegen. De kamer was oud en vervallen en het was slecht schoongemaakt. (Haren in de wasbak!) De veringen sprongen bijna door het matras heen. Dan maar niks te zeggen over de mensen die er werkte. Roken achter de receptiebalie?? Dat kun je niet maken tegenover je gasten. De prijs die je betaald is veel te hoog voor wat je krijgt. Zelfs voor jongeren die op doorreis zijn is dit geen optie. Het ligt echt in het centrum waardoor alles goed te bereiken is, maar dit is dan ook het enige pluspuntje van het hele hotel! Ik denk dat ze fysiotherapie bij de prijs inbegrepen moeten hebben.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 2mvk08-08-2010

nooit meer weer

de bedden zijn harder dan een plank en de veren van de matrassen prikken in je rug. de badkamer was smerig! lampen waren kapot. dat een hotel oud is oke, maar hygiene is niet aanwzig!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 1vtb08-08-2010

gewoon té vies

Dat een hotel oud is vind ik niet erg, maar moet wel schoon zijn!!

Het was té vies, m.n. de douche.

Renoveren is hier nog de enige oplossing, sommige dingen zijn met schoonmaken alleen niet meer te redden.

Vreemdelingen die bij de receptie op een bank slapen, erg vaag allemaal, kom er nooit weer!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 2Hanne03-05-2009

Boek nooit in hotel Manofa!

Op de site van het hotel staan foto's van heel mooie kamers die goed in orde zijn. Thans spreken mijn foto's van onze kamer dat enorm tegen... De service was ook niet goed. De mensen die daar werken zijn helemaal niet meertalig, alleen engels. Dit was gelukkig nog niet zo'n probleem. Wij waren er in groepsverband. De ochtend van vertrek moesten we al onze valiezen samen in een kamer zetten zodat wij die 's avonds in de bus konden laden. Alleen, toen wij 's avonds terug kwamen, zaten er al andere mensen in deze kamer.. bij onze bagage! Dit vond ik dus echt niet kunnen .... Daar nooit meer!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 1anoniem29-12-2008

nooit meer

het is gewoon een vies hotel. Kamers zijn niet schoon, veel defecten. En het ontbijt slaat helemaal nergens op.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 4suus16-07-2008

Slecht onderhouden, de tijd is stil blijven staan

Vochtplekken op de muren, heel erg stoffig, de veren vh matras prikken in je rug

Gereisd met vrienden in juli 2008

Hotel Manofa info