Hotel Jaz in the City

HotelWeer vandaag24°15°
Hotel Jaz in the City
8,4

20 reviews over Hotel Jaz in the City in het Nederlands

Een mooi gebouw maakt nog geen mooi hotel!

marijke
13-5-2018

Prima kamers, super lokatie (als je naar ziggodome gaat) en prima ontbijt met live muziek! Ik heb alleen nog nooit te maken gehad met zulk ongeïnteresseerd en onbeleefd receptiepersoneel... zuchten, met de rug naar je toe staan tot je duidelijk hebt gemaakt dat je wat wilt vragen, half antwoord (*wederom zuchtend) een ontbijt in rekening brengen, terwijl op de site staat dat het inclusief is en daar dan vervolgens niet op ingaan als je dat aangeeft. Ik ben het conflict maar niet aangegaan en heb netjes betaald, maar wel vervelend! Vooral de overall air die uitgaat van het baliepersoneel vond ik onnavolgbaar! Als dit mijn personeel was geweest, hadden ze zich morgen mogen melden bij het UWV! Tevens een drankje doen was teveel gevraagd in de bar. Cocktails werden niet gemaakt ivm drukte...?! Ik telde 10 man in totaal...? Een uitrijkaart voor de parkeerplaats was blijkbaar ook een hele vreemde vraag ...

Vanwege heel holland zingt Hazes hadden we een hotelkamer geboekt, wij kwamen om 12 uur aan en hebben ingecheckt, zonder extra toeslag konden we al naar de kamer..zeer vriendelijk personeel

De kamer zag er top uit, goede bedden mooie stortdouche,koffie / thee faciliteiten en een flesje water in de koelkast .. uitzicht op het ziggodome. Het ontbijt de volgende ochtend was zeer uitgebreid en heerlijk...Kortom voor herhaling vatbaar..We hebben alweer een kamer geboekt voor maart 2019

Veel te duur !

Mw Vermeulen
21-1-2018

Goed bed, dure parkeergarage onder het hotel, zonder korting.

Personeel is niet echt aardig. Er wordt 20 euro gevraagd als je een uur eerder wilt inchecken terwijl er al wel kamers klaar waren. Niet echt gastvrij.

Kamer is zeer basic, beetje studentenkamer met buizen en simpele kasten. Kamer was erg warm, ondanks airco. Niet gehorig.

Eten geen aanrader. ZEER duur en niet lekker. Half gare hamburger en 1 hele vieze hamburger. Iets van gezegd geen enkele reactie. Met de woorden; "Ik zal het nakijken", niks meer gehoord. Colaatje 4 euro! Hamburger meer dan 17 euro.

Hier gaan wij niet meer heen. Er zijn leukere hotels in de buurt.

Fantastisch!!

Sandra
28-10-2017

Eten was heerlijk. Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel dat zorgt voor een hele prettige sfeer. Had specifieke wensen om die avond ook te kunnen genieten van een concert in Ziggo Dome en het personeel heeft er echt alles aan gedaan zodat ik een onvergetelijke avond heb gehad!

Heerlijk hotel!

gwenn
28-6-2017

We hadden een fijne kamer met uitzicht op de Ziggodome. Bed ligt heerlijk, en koffie/thee en flesje water inclusief.

Badkamer heeft een heerlijke regendouche en zelfs vloerverwarming.

Goed ontbijt en er was zelfs een live bandje voor muziek. Buffet is uitgebreid en mijn man heeft nog een spiegelei besteld (zonder extra kosten). Ontbijttijden zijn erg ruim. Wij konden op zondag tussen 7 en 12 ontbijten. Het tijdstip dat wij er waren, was er veel brood op, maar dat werd snel aangevuld. Ook was het even zoeken naar een tafeltje. Op veel tafels stonden nog spullen die afgeruimd moesten worden.

Verder vriendelijk personeel en een erg mooi hotel.

Geweldig hip hotel

Ingrid
4-3-2017

Verbleven in suite kamer met twee tieners,kamer was zeer clean en mooi.Het is een heel trendy nieuw hotel met gezellig restaurant en ontbijtruimte.Het ontbijt was goed met vers fruitsap!!We hadden dit hotel gekozen om Amsterdam te bezoeken,daarvoor moesten we wel de metro nemen,maar die was op 5 minuten lopen met zeer goede verbinding.Een echte aanrader!!!Wij komen zeker terug;

Fantastisch ; weekend Amsterdam incl. Ziggodome!

Annemiek Waanders
13-2-2017

Ligging is perfect. / openbaar vervoer naar stad op loopafstand. perfecte combi stad + concert + hotel

We hadden een knuffel laten liggen op de kamer. Die was gevonden en retourgezonden incl. foto s + begeleidende tekst waar knuffel al wel niet was geweest tijdens zijn achterlating.

Gelukkig nu weer thuis ;-)

heerlijk en goed hotel

wim
8-1-2017

Alles was prima. Ontbijt goed maar rommelig omdat de tafels niet snel werden afgeruimd. Verder prima ontbijt

Oude reviews (archief)

Prima hotel geweldige ligging

Danni
14-11-2016

Mooi design vol grappige vondsten. Comfortabele kamer. Goed ontbijt. Naast de ingang van de Ziggo dome en de Arena. Fijn verblijf. Niet voor de rustzoekers maar wel ideaal in combinatie met concert

Prima hotel, trendy inrichting, goed ontbijtbuffet en leuk restaurant.

Parkeren op P1 (P+R Arena) is goed te doen. Van zaterdag middag 14:00 tot zondagochtend 11:00 was het €24.50.

Sluit perfect aan op bezoek Arena of Ziggodome. Na concert waren we binnen 10 minuten op hotelkamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz in the City in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz in the City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz in the City scoort een 8.42 uit 10 op basis van 20 reviews.