Hotel IX Amsterdam

HotelWeer vandaag16°12°
Hotel IX Amsterdam
9,3

6 reviews over Hotel IX Amsterdam in het Nederlands

Onlangs een nacht mogen genieten in dit hotel. Mooi en doordacht ingericht. Niet te vergelijken met een standaard hotel(kamer). Comfortabele bedden, een gevulde (gratis) minibar, met bier (maar helaas zonder wijn). Mooie badkamer met o.a. stortdouche. Alles was netjes schoon. Genoeg badlinnen. Wij hadden de kleinste kamer. Ruim zat. Het hotel is gevestigd in een oud gerenoveerd stadspand in de Negen Straatjes. Onze kamer zat aan de straat, en met enkel glas heb je kans op enig geluid van enthousiaste centrumbezoekers 's nachts en 's morgens vroeg natuurlijk de eerste vrachtwagens om de restaurants te bevoorraden. De bovenburen moesten helaas vroeg weg wat ook niet helemaal bevorderlijk was voor de nachtrust. Toch hebben wij het hier ontzettend naar ons zin gehad. Volgende keer een andere suite in dit hotel !

Geweldig!

Jarno
17-10-2014

Wat een aangenaam verblijf hebben we hier gehad. Midden in een de negen straatjes. Overdag gezellig druk in de straat, s'nacht heerlijk rustig en super geslapen op zeer comfortabel bedden!

Adembenemend mooi

Natascha
9-9-2014

Wat heb ik genoten met mijn dochter! Alles klopte! De ontvangst, de prachtige kamer, het welkoms briefje, het voelde als thuis en dat is goed

Uniek!

Brenda
8-9-2014

Een uniek hotel met een eigen persoonlijke sfeer. Geen gevoel alsof je in een hotelkamer verblijft, maar juist alsof je voor heel even je eigen appartementje bezit, heerlijk!

gr8 hotel- perfect location

georgios petropoulos
1-7-2014

Erg leuk & vernieuwend hotel ,5 suites midden in de 9 straatjes - mooie kamers, perfecte locatie en makkelijk inchecken via het code systeem:Het gevoel van de 9 straatjes komt overal terug; een absolute aanrader voor een bezoek aan Amsterdam!

Waanzinnig mooi hotel op een top Lokatie

Roy_van_voorthuysen
30-5-2014

Wat een super hotel. Waanzinnig mooie kamers met veel privacy en ruimte. Geheel vintage stijl met veel oog voor detail en indeling. Absoluut een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IX Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IX Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel IX Amsterdam scoort een 9.32 uit 10 op basis van 6 reviews.