Bed and Breakfast Hutspot

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
Bed and Breakfast Hutspot

We hebben een aantal aanbieders voor Hutspot voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Hutspot in het Nederlands

Heerlijke bedden, mooie kamer en leuke mensen.

Teresa
4-7-2013

Dit is een echte aanrader, goedkoper dan een hotel en veel persoonlijker! Het ontbijt kregen we in een mand op de kamer, dit was heel uitgebreid met een gebakken eitje en lekkere broodjes. De bedden zijn nieuw, ik heb beter als thuis geslapen. Met de bus was ik in 5 minuten bij het Amsterdam Centraal Station en kon ik zo naar de dam en de nieuwmarkt wandelen, ideaal. De kamer was heel schoon en de douche had een goede straal. Wij hebben meerdere fietstochten gemaakt naar Marken en de Zaanse Schans. De fietsen mochten we in de tuin zetten. De gastheer heeft meerdere keren leuke toeristische tips gegeven.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jun 30 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hutspot in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hutspot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.