NederlandNoord-HollandAmsterdamHotels AmsterdamHotel Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station

Hotel Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station

NederlandNoord-HollandAmsterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 16 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

16 Reviews over Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station

• 7Vedat Gők04-09-2019

Prima locatie!

Goede locatie en vriendelijk personeel.

• 7Ton Peeters27-11-2016

Super hotel, alleen die bedden...

Goed en netjes hotel. Perfecte ligging bij NS-station Sloterdijk. Met de tram ben je vanaf hier in no time in het centrum. Kamers waren schoon en comfortabel m.u.v. het bed. Zeer slechte kwaliteit matras zorgde voor een slechte nachtrust. Past niet bij zo'n hotel. Personeel was los, vriendelijk en zeer behulpzaam. Prima uitgebreid ontbijt.

• 8Theo & Yvonne18-04-2016

heerlijk hotel met openbaar vervoer door de deur

Het hotel ligt vlak naast station Sloterdijk, maar heeft ook bus en tram voor de deur. Incheck ging vlot en vriendelijk. Lift naar boven is beveiligd en werkt alleen met kamerpas. Kamer was netjes, evenals de badkamer. Mooi uitzicht vanuit onze kamer op de zevende verdieping. Ontbijt was ruim voldoende. Zitplekken genoeg en tafels werden snel opgeruimd. Wifi op de kamer had beter gekund.

Nick den Hartog, FO Manager, 20-06-2016

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening betreffende uw verblijf in het hotel. Fijn dat u een plezierig en probleemloos verblijf heeft ervaren. Uw feedback geeft andere reizigers een duidelijk beeld van de service en faciliteiten van het hotel. Ik ben blij u te melden dat wij in mei de bandbreedte van het internet hebben kunnen verhogen. Het signaal is nu beter en het internet is sneller. We zien u graag nog een keer terug.

Met vriendelijke groet,

Nick den Hartog Front Office Manager

• 8Tineke23-08-2015

Goed hotel

Vriendelijk personeel. Perfecte ligging. De overlast van de treinen hebben we niet veel van vernomen. Met de trein in 6 minuten op centraal station😀

• 8Conrado21-09-2014

Goed hotel buiten de stad

Dit hotel ligt aan station buiten de stad op kantorencomplex. Ondergrondse bewaakte parking. Vriendelijk personeel aan de balie. Kleine maar correcte kamer. Bed stond niet te stevig op zijn poten. Je kan wat overlast hebben van de trein 's morgens als je wakker bent natuurlijk. Ontbijtbuffet royaal.

• 8Theo & Yvonne10-08-2014

goed vervoer naar centrum Amsterdam

We waren hier in het weekend van de gay pride 2014. Hotel ligt tegen station Sloterdijk aan. Tram (lijn 12 en overstap op 14) en bus en trein dus voor de deur. Vriendelijk personeel. Slaapkamer ruim en nette badkamer. Beveiliging op de lift als je hoger wil dan de eerste verdieping waar de receptie zit. Ontbijt kleiner dan dat we in andere Amsterdam hotels gewend waren maar scoort toch nog ruim voldoende. Genoeg keus en voldoende zitplekken maar kan zijn dat je even moet wachten. Parkeren € 15,00.

• 9leukeanita09-03-2014

Superlocatie

Wij hebben geboekt via actie. Goede prijs € 49.-- per persoon inclusief ontbijt. koffie/thee op de kamer. Naast de receptie hebben ze een drankenautomaat met ijsblokjes-service (mooie tip voor koel drankje op de kamer) Veilig gevoel, met openbaar vervoer voor de deur binnen een paar minuten in hartje Amsterdam

• 8r_hemkes26-01-2014

Prima uitvalsbasis, goede prijs/kwal.verhouding

Verblijf in het Holday Inn Sloterdijk is ons uitstekend bevallen. Keurige, schone kamer met mooi uitzicht. Goede douche. Bedden kunnen inderdaad beter, maar prima geslapen. Verbinding met Amsterdam per trein is super, 6 minuten en er gaat overdag ook vrijwel elke 5 minuten een trein. Directe tramverbinding met het Museumplein. Vriendelijk personeel. Ontbijt inclusief en voldoende.

• 9Rammy Kwikboois10-12-2013

Fantastische prijs/kwaliteit verhouding!!!

Hotel Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk is een geweldig gelegen - en heel erg schoon hotel met erg vriendelijk personeel en prima eten. Ideaal voor een bezoekje aan onze mooie hoofdstad!!! Als ik een minpuntje MOET opgeven; ligt bij wijze van spreken dichter bij De Kuip dan bij de Amsterdam Arena!

• 9Bart 18-08-2013

Goed hotel om Amsterdam te bezoeken

Via touroperator dit hotel gereserveerd, omdat de meeste hotels in Amsterdam zelf nogal vrij duur uitvielen. Uitstekend meegevallen, mooie nieuwe kamers, gemakkelijk te bereiken en parking aan 15 euro per nacht. Met de trein ben je op 5 minuten in het centrum van Amsterdam voor ongeveer 4 euro heen en terug, hotel ligt vlak bij station op 2 minuten wandelen. Er rijdt overdag om de 10 minuten een trein naar Amsterdam, dus je moet nooit lang wachten. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. 2 kleine minpuntjes voor hotel, inchecken was niet zo express, hebben er toch een half uur overgedaan, en dan bleek de elektronische sleutel nog niet te werken. In de ontbijtruimte kan het soms vrij druk zijn, als je rond 9 uur komt.

Hotel Holiday Inn Express Amsterdam Sloterdijk Station info

Building information