Camping Het Amsterdamse Bos

4,4

Onvoldoende

5 tips over Camping Het Amsterdamse Bos

Loes Dotinga, 30-5-2015

Leuke camping om te combineren met de Toppers. Ook huisjes en trekkershutten te huur op de camping.

Met een pontje over de Amstel kun je van de ene naar de andere oever met de fiets.

JJ, 3-9-2014
Een nachtwaker met gezag is hier echt nodig. Net zoals alle grote-stadscampings hebben bij Parijs, Madrid, Barcelona, Lissabon etc.
Summerlinda, 27-8-2013
Houd rekening met de stand van de zon als je een plekje kiest op het kampeerveld...

Roy, 19-5-2013
Lekker wandelen over de campingpaadjes en met andere campingbewoners een praatje maken.
Emel, 12-7-2012
mijn tip: Als je op de site van de camping komt KLIK HET DAN GELIJK WEER WEG. want het is alleen maar tijdsverspilling.