Camping Het Amsterdamse Bos

Camping Het Amsterdamse Bos
4,4

Onvoldoende

64 reviews over Camping Het Amsterdamse Bos in het Nederlands

Rond Amsterdam zijn betere campings.

Iv
29-5-2018

Grote plaatsen en in het Amsterdamse bos. Helaas een nogal onvriendelijke eigenaar. Campers zijn niet erg welkom (ook kleine niet; dit werd telefonisch al duidelijk gemaakt), beter met een tent komen.

vies sanitair

y van kooperen
13-5-2018

Op zich is de camping niet verkeerd, zoals vorig jaar als dit jaar hebben wij onze vakantie met de camper voor 1 nacht hier afgesloten. Het was wel heel druk en wat mij nu tegen viel was de viezigheid van zowel de toiletten als de douches. De maandverbanden lagen nog in de douche, doucheputje verstopt zodat ik met mijn voeten in een plas water met haren stond brrrrr.

Heb het bij de popie jopie meneer van de receptie doorgegeven. Hij reageerde zeer verbolgen. Het is altijd schoon volgens hem. Nou ik heb niemand zien schoonmaken. Dit was de duurste camping die wij op onze hele reis gehad hebben, maar hier moet je wel zelf wc papier naar de toilet meenemen. Dit doen we dus niet meer!!

Heerlijke camping vlakbij Amsterdam. Fietsen mee en door het prachtige Amsterdamse Bos naar de wervelende hoofdstad. Toiletgebouw schoon en fris. Redelijke goedkoop, hebben leuke dagen gehad. Niets gemerkt van een onvriendelijke campingbaas. Ondanks een lange rij bij de receptie nam hij de tijd voor iedereen. Ben je zelf positief ingesteld, krijg je dit ook terug.

Fantastische plek!

Carin
16-8-2017

Een fantastische camping om van daaruit Amsterdam per fiets te bezoeken, fietsen zijn te huur op de camping.

Uitstekende camping en van alle gemakken voorzien.

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaar.

De negatieve berichten herken ik totaal niet.

Wij hebben 4 geweldige dagen beleefd op deze camping en in de omgeving ervan.

Onbeleefde bediening zelfs heel agressief

Marissa bauten
16-8-2017

Onbeleefde uitbater. Hij heeft zelfs een mep gegeven.. zeer onvriendelijk.. ik snap niet dat deze camping blijft bestaan.. de bungalow was trouwens erg vuil.. echt slechtste plaats ooit..

Fantastische camping

Annet ter Weele-Nijland
29-6-2017

Campingeigenaar is vriendelijk,zakelijk. Je weet wat je aan hem hebt. Regels zijn duidelijk. Vriendelijk personeel.Ligging dicht bij Amsterdam. Heerlijk om door het Amsterdamse Bos naar Amsterdam te fietsen.Er zijn fietsen te huur op de camping.Toiletten zijn schoon .Water voor afwas is warm.Voor douchen is een muntje nodig.Er zijn ook stacaravans en houten huisjes te huur. Prima camping voor een goede prijs. Dichtbij Amstelveen. In Zandvoort zijn we nog naar de zandsculpturen geweest op de boulevard.Leuk uitstapje.

Super locatie dichtbij Amsterdam! Aanrader!

Cornelia
28-6-2017

Gelukkig had ik de reviews niet gelezen, want was dan vast niet gegaan. Dat zou heel jammer zijn geweest, want wij hebben het super naar onze zin gehad. Werden prima ontvangen door de eigenaar/ beheerder en herkende al dat negatieve commentaar helemaal niet over hem! Is wel gastvrij, maar ook zakelijk en duidelijk. De meiden aan de balie zijn hartstikke aardig en servicegericht! Waren met de camper en mochten achter op het terrein een prachtige plek uitzoeken, prima sanitair en er werd steeds schoongemaakt. Water voor douche en afwas altijd warm/heet. Verschillende keren naar Amsterdam gefietst, via oa het Amsterdamse bos en het Vondelpark kom je vlakbij het Leidseplein uit. Prima plek om vanaf daar de stad te bezoeken. Verder een rondje Schiphol gefietst, Schiphol bezocht, en de laatste dag een prachtige route gefietst langs oa Ouderkerk aan de Amstel ( zelf knooppuntenroute gemaakt). Totaal geen last gehad van alle jongeren die een festival in Haarlem bezochten! Wij gaan zeker terug!

schande voor Amsterdam

RvO uit Enkhuizen
25-6-2017

Voor een bezoek aan Amsterdam Zoek je een leuke plaats om te overnachten. Dat is in de omgeving van Amsterdam heel erg goed te doen, er zijn voldoende mogelijkheden.

Belangrijk: Bij het inchecken op de camping Het Amsterdamse Bos wordt de gast gedwongen om de wet te overtreden ( het betreft de wet op Identificatieplicht) . De gast is verplicht op identificatiepapieren af te geven aan de baliemedewerker. als de Gast vraagt om een verklaring waarom krijgt de gast geen zinnig antwoord en wordt de Gast zonder blikken of blozen weg gestuurd, zelfs met een kind van 6. De baliemedewerker is in mijn optiek een zeer incompetente man zonder enige vorm van klantgerichtheid en hiermee een grote schande voor het gastvrije imago van Amsterdam.

Oude reviews (archief)

Bijzonder arrogante welkomst.

Inname ID LAART of Paspoort verplicht, staat op de site dus is zo. Na weigering zei hij dat ie niets voor ons kon betekenen ondanks de reservering en betaling te hebben gedaan!!

Uiteindelijk was het kentekenbewijs Vd caravan ook voldoende

Camping zelf geeft een verwaarloosde indruk, zonde!!

Met een beetje gevoel geef je het een prachtige uitstraling en kan een visitekaartje zijn voor Amsterdam. Nu een hostel voor oostblokkers!

nooit meer

Betty Broeren
18-7-2016

Alleen het sanitair was goed.

Voor de rest; Geen prijslijst zodat je kunt controleren of de site overeenkomt met de te betalen prijs. Geen wifi, zodat je het niet kunt controleren. Prijzen inmiddels verhoogd met 25%!!!!!

Onbeschofte betweterige campingbaas, die wantrouwig achter zijn personeel staat. Hij beschouwde ons als neandertalers en vertelde ons hoe we met ons geld om moesten gaan.

99,9% van de te huren huisjes stond leeg en de rest is inderdaad vergane glorie. Als ik de revieuws van te voren had gelezen waren wij niet gegaan.Wij kamperen al 54 jaar maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Hier moet je niet zijn.Op zijn amsterdams gezegd;Laaienlichters.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Amsterdamse Bos in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Amsterdamse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Amsterdamse Bos scoort een 4.41 uit 10 op basis van 89 reviews.