Weer vandaag5°-3°

68 reviews over Camping Het Amsterdamse Bos in het Nederlands

onvriendelijkheid bij de receptie

Henny,
24-10-2018

Nog nooit heb ik een review geschreven. We kamperen veel : 60 tot 70 nachten per jaar in binnen- en buitenland.

Nu vind ik het toch nodig op mijn commentaar op camping het Amsterdamse Bos te geven.

Een van de Nederlandse dames van de receptie was bewust onvriendelijk te noemen. Erg wantrouwend naar ons.

De camping was op zich prima.

Het personeel in de receptie kunnen mijn inziens een les klantvriendelijkheid gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Uitermate vriendelijke receptie.

Camperplaats goed, maar bestrating dient aandacht (veel verzakkingen).

Wifi volkomen waardeloos; stond nog geen 10 meter van de zender; toch zwak signaal,

Geen toiletpapier! Dit is uit de tijd van de vorige eeuw.

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

Geen tegenvaller wat ons betreft.

Geert & Annie,
16-9-2018

Geboekt en toen pas de reviews gelezen, dus we waren wel benieuwd. Het is niet tegen gevallen. Eigenaar is wel bijzonder, het moet volgens zijn regels en een kort lontje. We hebben het zien gebeuren en gelukkig zelf geen aanvaring gehad. Verder prima camping, wel tegen schiphol aan dus dat hoor je.

Sanitair was prima, in het weekend toen het heel druk was en door de week met minder drukte ook. Behoorlijk wat buien, dus dan ontkom je niet aan zand en modder en in mijn optiek zijn toiletten, douches en de afwasplaatsen zo schoon als de vorige bezoeker ze achterlaat :-). In het drukke weekend werd er een paar keer per dag schoongemaakt.

Wij hebben onze acsi\campingcard achtergelaten ipv van paspoort of kentekenbewijs van de auto wat ook kon. Staat overal aangegeven dat ze dat willen dus je kunt de discussie aangaan, maar heeft weinig zin denk ik.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima

E. Groen,
2-9-2018

Eigenaar is inderdaad niet echt aardig, lijkt alles te veel moeite te vinden.

Dan nog iets, als je een fiets wilt huren willen ze je ID hebben.

Helaas is dat verboden, niemand mag zijn ID afgeven.

Daar ontstond een discussie.

Zie internet dat het echt verboden is want je moet jezelf kunnen identificeren als je aangehouden wordt of als er iets gebeurd.

Als je dit dus niet wilt krijg je geen fiets mee.

Daarbij zijn de fietsen niet goed onderhouden, licht deed het niet, banden waren zacht, bij sommige fietsen alles vast geroest dus konden we het niet verstellen en in verhouding duur.

Mijn tip is ga met openbaar vervoer naar de stad en huur daar een fiets. Kan tot 40 euro per week een voordeel opleveren per fiets.

De camping verder is prima, mooie ligging en sanitair was schoon maar wij stonden er in het na seizoen dus was er bijna niemand weet niet hoe het in het hoogseizoen is.

Gereisd met partner in september 2018

Rond Amsterdam zijn betere campings.

Iv,
29-5-2018

Grote plaatsen en in het Amsterdamse bos. Helaas een nogal onvriendelijke eigenaar. Campers zijn niet erg welkom (ook kleine niet; dit werd telefonisch al duidelijk gemaakt), beter met een tent komen.

Gereisd met partner in januari 2018

vies sanitair

y van kooperen,
13-5-2018

Op zich is de camping niet verkeerd, zoals vorig jaar als dit jaar hebben wij onze vakantie met de camper voor 1 nacht hier afgesloten. Het was wel heel druk en wat mij nu tegen viel was de viezigheid van zowel de toiletten als de douches. De maandverbanden lagen nog in de douche, doucheputje verstopt zodat ik met mijn voeten in een plas water met haren stond brrrrr.

Heb het bij de popie jopie meneer van de receptie doorgegeven. Hij reageerde zeer verbolgen. Het is altijd schoon volgens hem. Nou ik heb niemand zien schoonmaken. Dit was de duurste camping die wij op onze hele reis gehad hebben, maar hier moet je wel zelf wc papier naar de toilet meenemen. Dit doen we dus niet meer!!

Gereisd met partner in mei 2018

Heerlijke camping vlakbij Amsterdam. Fietsen mee en door het prachtige Amsterdamse Bos naar de wervelende hoofdstad. Toiletgebouw schoon en fris. Redelijke goedkoop, hebben leuke dagen gehad. Niets gemerkt van een onvriendelijke campingbaas. Ondanks een lange rij bij de receptie nam hij de tijd voor iedereen. Ben je zelf positief ingesteld, krijg je dit ook terug.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastische plek!

Carin,
16-8-2017

Een fantastische camping om van daaruit Amsterdam per fiets te bezoeken, fietsen zijn te huur op de camping.

Uitstekende camping en van alle gemakken voorzien.

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers/eigenaar.

De negatieve berichten herken ik totaal niet.

Wij hebben 4 geweldige dagen beleefd op deze camping en in de omgeving ervan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Onbeleefde bediening zelfs heel agressief

Marissa bauten,
16-8-2017

Onbeleefde uitbater. Hij heeft zelfs een mep gegeven.. zeer onvriendelijk.. ik snap niet dat deze camping blijft bestaan.. de bungalow was trouwens erg vuil.. echt slechtste plaats ooit..

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastische camping

Annet ter Weele-Nijland,
29-6-2017

Campingeigenaar is vriendelijk,zakelijk. Je weet wat je aan hem hebt. Regels zijn duidelijk. Vriendelijk personeel.Ligging dicht bij Amsterdam. Heerlijk om door het Amsterdamse Bos naar Amsterdam te fietsen.Er zijn fietsen te huur op de camping.Toiletten zijn schoon .Water voor afwas is warm.Voor douchen is een muntje nodig.Er zijn ook stacaravans en houten huisjes te huur. Prima camping voor een goede prijs. Dichtbij Amstelveen. In Zandvoort zijn we nog naar de zandsculpturen geweest op de boulevard.Leuk uitstapje.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Amsterdamse Bos in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Amsterdamse Bos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.