Hostel Hans Brinker

HostelWeer vandaag22°18°
Hostel Hans Brinker
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hans Brinker voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Hans Brinker in het Nederlands

Weinig betalen is weinig krijgen

Lindsey
18-12-2011

Website van het hotel is erg vreemd.. Maar dit is een marketing truc. Je betaalt ongeveer 30 euro p.p en je hoeft dan niet te verwachten dat je een super luxe kamer krijgt. Wij waren hier na een feest om nog wat uur te slapen en even op te frissen voor vertrek volgende dag. Opzich prima hotel, lekker centraal. Je hebt een bed.. en een douche, douche is schoon maar vreselijk vochtig. Kamer+bedden zijn ook goed schoon.. Geen tafel of stoel aanwezig. Veel buitenlandse toeristen die hier volgens ons alleen voor de coffeeshops zijn.. Wietlucht door t hele hotel. Vriendelijk personeel bij de receptie.

goedkoop

Kees
6-4-2011

Als je een bed zoekt voor weinig geld. Ik had het gevoel ergens in de achterbuurt van New York te zijn. Het hotel zat vol buitenlandse toeristen die alleen maar voor de coffeeshop in Nederland waren. Wij hadden een 8 persoonskamer met een toilet en douche. Het ontbijt ging wel, je moest in de rij staan kon een keer je bord vullen en dan was het een heel eind gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Hans Brinker in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Hans Brinker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Hans Brinker scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.