5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Theatre District Amsterdam voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel Hampshire - Theatre District Amsterdam in het Nederlands

Goede ligging, verder niets bijzonders

Joebar
6-7-2014

2nachten verbleven. Kamer was oke, niet groot maar wel te doen. Ontbijt was voor €9,50 karig, weinig keuze en taaie croissantjes.

Gastvrijheid waren ze niet. Bij inchecken geen vriendelijk woord of behulpzaamheid. Bij het uitchecken werd niet eens gevraagd of t verblijf naar wens was geweest, het was dat wij gedag zeiden... Nachtportier was vriendelijk en in voor n praatje!

Gereisd Met partner in juli 2014

Matig tot slecht

Karin Roubos
21-6-2014

Kamers echt ongezellig, sfeerloos, gedateerd. Oude badkamer met oud sanitair, viese handdoeken, slechts 1 grote en 1 kleine voor 2 personen. Slecht bed met doorgezakt matras, waardeloos! Personeel vriendelijk. Arrangement Hij gelooft in mij men informeert slechts naar de voorstelling. Denk dat men wel weet dat kwaliteit- prijsverhouding ver te zoeken is. Men komt toch wel naar Amsterdam. Enige pluspunt de locatie en parkeren in garagebox, kost wel € 32,50 maar auto staat wel binnen. geen aanrader, volgende keer ander hotel zoeken in Amsterdam.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Dit was één keer, NOOIT weer....

Jan
18-10-2013

De ligging van dit hotel is geweldig. Laat dat nu ook het enige pluspunt zijn. Kamers zijn erg klein, badkamer nog kleiner. Douchen erg lastig in heel kleine doucheruimte met moeilijk te regelen watertemperatuur. 1 set handdoeken op de kamer voor 2 personen. Als je vraagt om extra handdoek krijg je een snauw dat je die zelf maar moet halen bij de receptie. Onvriendelijk personeel. Het boeit ze echt niet of je tevreden bent of niet. Ontbijt erg pover en het brood was droog. Erg jammer voor een hotel op deze locatie. Van de Hampshire keten verwacht je een andere kwaliteit en benadering. Nogmaals wij komen hier echt niet terug!!!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Nooit meer !

Sanja
15-10-2013

Wij zijn normaal gesproken echt niet zo snel negatief over een hotel want je komt er alleen om te slapen. Verwachting is altijd laag en zolang het schoon is hoor je ons niet klagen. Maar dit was te gek voor woorden. Wij zijn bij meerdere Hampshire hotels geweest tot nu toe altijd perfect!

Dit is een smerig oud hotel. Alles is vies, muffe stank. Doucheruimte is niet te beschrijven ..

En het ergste van allemaal is dat personeel absoluut niks interesseert. Geen goedemorgen, geen tot zien. Nog nooit zo onvriendelijk personeel meegemaakt .. Maar goed als je in zo'n slecht hotel moet werken zou ik zelf ook gedemotiveerd zijn .. zou me kapot schamen om mensen in ontvangst te nemen .. Kortom ga hier niet heen, locatie is perfect maar echt niet moeite waard !!

Gereisd Met partner in oktober 2013

NOOIT MEER

anna voorn
28-11-2012

Als hoofd huishouding van een Hampshire Hotel had ik nooit verwacht in zo n smerig oud hotel te moeten slapen! Dat dit in deze tijd nog mag!! We durfden niet eens onze sokken uit te doen en al helemaal geen gebruik te maken van wc en badkamer!! Nog nooit zo n smerig iets mee gemaakt. Van haren op de muren,tot stof centimeters dik op het toilet,roosters,wasbak etc!!!Wc pot was gewoon zwart van binnen!! En dan die gore vloerbedekking,gewoon geen woorden voor!!! Onder de verwarming troffen we na een pak stof ook nog pinda s,haarspelden,elastiekjes aan!! In 1 woord GOOR!!!

Gereisd Met vrienden in november 2012

Beter dan verwacht.

Gerry
28-7-2012

Als je naar Amsterdam gaat om van Amsterdam te genieten, en dient je hotelkamer enkel om te overnachten, dan is dit hotel aan te raden. De kamers zijn zeer klein maar proper (ook al zijn er wat vlekken op het vasttapijt die waarschijnlijk niet gemakkelijk weg geraken). Het badkamertje is eveneens piepklein, maar volstaat als je max. een paar nachten blijft. Het hotel is tegen de drukke Nassaukade gelegen, maar we hadden een kamer op de achterzijde en hadden nauwelijks last van lawaai. We sliepen zelfs met de ramen open. De matras was goed. Het uitzicht was wat minder fraai, maar dat stelde voor ons geen probleem. Het personeel was opvallend vriendelijk en het ontbijt was eveneens heel goed. Zeer lekkere koffie en fruitsappen, broodjes, spek met eieren, yoghurt, fruit, kwark, noem maar op. Wij hadden een arrangement met gratis fiets en boottripje. Beiden zijn een aanrader in Amsterdam.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Te gek voor woorden

Bert
Thu Mar 01 2012 20:20:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit Hampshire hotel is nog erger dan u denkt ,vies, goor gaten en vlekken in de vitrage en op de vloerbedekking .muffe stank ,oude kasten die stinken de doucheruimte is net een openbaar toilet.personeel interesseert het niks.de bedden op kamer 110 zijn nog erger dan een leeggelopen luchtbed.

Kortom ga hier niet heen

Gereisd Met partner in februari 2012

Super ligging

Sjoerd
18-11-2011

Het hotel licht direct aan het Leidseplein hier is dus genoeg te zien en te beleven. Het personeel was niet erg vriendelijk en leek geen plezier in het werk te hebben. We wilde wat drinken aan de bar en moesten heel lang wachten tot dat we geholpen werden. Toen er eindelijk iemand was, was de cola op. De kamers zijn wat klein maar verder zijn ze oke. De badkamer was echter erg klein en krap en er kwam bijna geen water uit de douche. deze was ook erg moeilijk te reguleren om de juiste temperatuur te krijgen

Gereisd Zakelijk in november 2011

Prima hotel!

Raili
7-11-2011

Goede locatie, de rust in de kamer aan de achterzijde, kamer is niet groot maar wel schoon en ok. Ontbijt ook simpel en goed.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

alleen de ligging krijgt een voldoende

niki janssen
11-10-2011

ontbijt : ondanks het hotel niet volgeboekt was, was het ontbijt steeds vlug op (te weinig personeel ?) en zeer beperkt kamers : weinig op aan te merken, alhoewel ze de bedden niet opmaken ... ligging : prima om de stad te verkennen

Gereisd Met partner in oktober 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kantoor service, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• FitnessYoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Theatre District Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Theatre District Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.