Hotel Greenhouse Effect

Hotel Greenhouse Effect

We hebben een aantal aanbieders voor Greenhouse Effect voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Greenhouse Effect in het Nederlands

Gewoon leuk!

Raili
11-9-2011

Locatie in het hart van Amsterdam, keurige kamers, hele vriendelijke staff, zeker een aanrader!

voor herhaling vatbaar

Rianne Brands
23-9-2008

Afgelopen weekend met 4 vriendinnen in het greenhouse hotel geslapen. Het was er zeer goed vertoeven. Mooie livingroom en aparte wc en badkamer. Slaapkamer met 4 éénpersoons bedden, echt ideaal en goed verzorgd allemaal.

's-nachts wat luidruchtig, maar na wat borrels heb je daar geen last van.

Voor ons mogen ze volgend jaar weer een kamer vrijhouden........dat zegt genoeg, toch!

groetjes van de brabantse meiden.

super

brabantse meiden
22-9-2008

Het is een geweldig hotel, met zeer klantvriendelijk personeel. Ook de kamer zijn netjes. de ligging is ideaal midden in het centrum. Het is een aanrader.

the greenhouse effect is a real nice place to stay in the heart of amsterdam, red light district. It has a nice bar, nice staff and they have cool partys. The rooms all have different themes. What a grand place!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greenhouse Effect in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greenhouse Effect zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Greenhouse Effect scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.