Tijdelijk €25 aanbetaling

6.3VoldoendeScore uit 46 reviews
  • 5.7Staat v/h sanitair
  • 5.1Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

46 Reviews over Gaasper Camping Amsterdam

• 5Cees03-11-2022

Nooit meer

Het is niet te geloven , € 24 EUR voor een nacht en dan geen sanitaire voorzieningen open.

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Richard de Vries11-09-2022

Fantastische camping om Amsterdam te bezoeken

Nette camping om Amsterdam te bezoeken of de natuur in de omgeving. Amsterdam goed te doen op de fiets en metro op loopafstand. Zijn zeer netjes onthaald bij de receptie. Ook late check-out is geen probleem met een kleine bijbetaling. Sanitair netjes en schoon. Plaatsen iets aan de krappe kant, maar ruim voldoende voor een auto, caravan en luifel. Zijn met 2 caravans geweest en eigenaar zorgde ervoor dat we netjes naast elkaar stonden. Kortom het is ons hier goed bevallen en wij hebben niets van onderstaande recensies ervaren.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Jolanda05-09-2022

Perfect voor bezoek Amsterdam en omgeving

Nette camping met ruime plekken en schoon sanitair. Kleine campingwinkel waar je terecht kunt voor broodjes, de kleine boodschappen en kaarten voor het GVB. Helaas was het restaurant gesloten wegens gebrek aan personeel. We hadden een plekje dichtbij de snelweg maar daar heb je weinig last van.Wij zijn vriendelijk ontvangen bij de receptie en komen zeker terug als we nog een keer een weekend Amsterdam of omgeving aan willen doen! Ps: met 15 minuten in het centrum van Amsterdam met de metro!

• 8Staat v/h sanitair
  • 3BP25-08-2022

Met een tent niet gaan!

Voorheen kon je met een tent elektra krijgen, dat is nu niet meer zo. Dus alles wat je elektrisch hebt, zoals een koelbox, licht, opladers, kookplaatje, pomp, kan dus niet. Ze richten zich liever op campers en caravans.

Snackbar was dicht ivm personeelstekort? Kom op, er is altijd wel iemand te krijgen als de camping vol staat! Sanitair was ook niet zo schoon als voorheen, te weinig wc's en douches in de ochtend. Starre eigenaren, graag of niet mentaliteit... Positief puntje, goede koffie bij het winkeltje, al moest je daar 20 minuten voor in de rij staan.

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 4C. Heesen23-08-2020

Slechte service

Nadat wij hadden geboekt had ik een aantal vragen en heb ik 6 dagen geprobeerd iemand aan de telefoon te krijgen. Nooit werd er opgenomen, niet in de ochtend, niet in de middag en ook niet in de avond. Verschillende dagen geprobeerd. Ook 2 x gemaild maar werd niet op gereageerd. Dag voor aankomst werd er eindelijk opgenomen. De camping zelf is een prima basic camping, verwacht er niet teveel van maar met 15 min ben je met de metro in Adam. Maar qua service moet je niets verwachten. De mannen achter de receptie zijn niet gastvrij. We kregen een huurfiets waarvan het licht het niet deed. En toen ik vertelde dat 1 douche de muntjes inslikt zonder dat er tijd bij komt zei hij: volgende keer moet je dan gelijk naar de receptie komen als je je muntjes terug wilt. Uh, ik stond al uitgekleed onder de douche en de receptie is vanaf 21 al gesloten. Dus dat vond ik nogal bijdehand. Wij komen niet terug helaas.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Frans05-05-2019

Nooit meer

Op deze camping betaal je in het hoogseizoen 6 euro per nacht voor elektriciteit als je met een camper komt. Met een caravan betaal je 7 euro per nacht voor elektriciteit. Echt belachelijk. Voor douchen betaal je 0,80 cent per 5 minuten. De douche bevat ook een knop, die je steeds in moet drukken terwijl je tijd doortikt. Voor een beetje afwaswater moet je een muntje kopen van 0,50 cent. Ik gun iedereen een beetje winst maar dit is te gek voor woorden. Wij komen daar Nooit meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Inge06-08-2018

Ideaal om Amsterdam te ontdekken

Fijne camping dicht bij centrum Amsterdam. Ruime nette plaatsen, taverne/café /terras naast de receptie. Winkel met zowel voeding als campeerspullen en typische Amsterdamse souvenirs. Elke ochtend vers brood en koeken. Enkele minuten wandelen tot aan metro die rijdt tot Amsterdam centraal .

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 2Van der plas25-06-2018

Nooit meer!

Wat een vreselijke camping! Douche kost 80 cent 5 min warm water kost 80 cent voor een paar liter en tot overmaat van ramp werd ons verzocht de luifel in te klappen omdat je allen een voortent mag hebben! Terwel andere mensen (Friese) dit wel mochten (eigenaren zijn Fries dit verklaard al een hoop!) nooit meer wat een rot camping mensen achter de balie doen bij inchecken leuk overkomen tot ze hen geld hebben dan zijn ze je liever kwijt dan rijk! Oja de snel weg geeft veel herrie en de vaste bewoners die er wonen zijn allemaal van dat tokkie figuren te vergelijken met fort oranje.. krotten van dingen staan er. Je wordt nog eens weg gejaagd als je er met je hond een rondje maakt!

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Emile Molai05-04-2018

Amsterdam + camper = Gaasperplas

Perfecte ligging voor bezoek aan Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Bonne Talsma13-10-2017

Altijd weer een prettig verblijf

Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair