Camping Gaasper Camping Amsterdam

34 reviews over Camping Gaasper Camping Amsterdam in het Nederlands

Amsterdam + camper = Gaasperplas

Emile Molai
5-4-2018

Perfecte ligging voor bezoek aan Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Altijd weer een prettig verblijf

Bonne Talsma
13-10-2017

Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!

Marcha
13-8-2017

Goed georganiseerde camping, vriendelijke en behulpzaam personeel, schoon toiletgebouw. Dichtbij de metro die je in 15 min. naar centrum A'dam brengt. Prachtig Gaasperpark vlak naar de deur. Goed beveiligd!

Wat een heerlijke camping

Ruud Z
28-7-2017

We hebben deze camping van 7 juni t/m 13 juni bezocht. Een leuke en vriendelijke ontvangst, prima begeleiding naar de plek. Een mooie en ruime plek voor de caravan en auto. Goed sanitaire voorzieningen. Geweldig om binnen 10 minuten op de metro te stappen de stad in. Op het moment dat er meer ruimte nodig was is dat op een geweldige manier aangelegd met elektra aansluiting.

Geweldig

M. Kolthof
27-7-2017

Reserveren in hoogseizoen noodzakelijk . Het is bijna onmogelijk om een plek met elektriciteit te krijgen als je met een tent komen.

leuke camping

Edwin
5-6-2017

Wij waren in Amsterdam voor de toppers en daar onze caravan gestald voor 1 nacht.

Met het openbaar vervoer ben je in een paar minuten in de drukte van Amsterdam.

Ook kan je heel erg goed wandelen rond de Gaasperplas.

Verder zag de plaats op de camping er keurig uit.

Slechtste camping ooit !!!

John van der Horst
30-5-2017

Helaas, moet ik een zeer slechte review schrijven over de Gaasper Camping.

Dit zit niet in mijn aard. Maar deze camping is echt slecht.

Het personeel is zeer onvriendelijk en wil nergens meewerken.

Prima camping, goed verzorgd, goed restaurant!

Jan en Tineke Bakker
19-4-2017

Kok Julian van het camping restaurant heeft voor ons en onze familie van 12 personen een uitstekende Paasbrunch verzorgd in privé sfeer! Beslist een aanrader!

Oude reviews (archief)

Keurig sanitair. Je wordt op de plaats gebracht .Aardig personeel. Goed eten in restaurant. Ruime plaatsen

Prachtig natuurgebied achter de camping.

Openbaar vervoer om de hoek .

Dat je moet betalen voor douche en warm water, als je wilt afwassen heb je een muntje nodig , vind ik niet handig

Fijne, rustige, veilige plek.

A. Jansen
10-10-2016

Dichtbij Openbaar Vervoer richting centrum. Mooie camping, goede ondergrond voor camper, mooi met struiken en bomen. Schoon sanitair. De camping wordt goed in de gaten gehouden, geeft een veilig gevoel. Je wordt naar je plek gebracht en geïnstrueerd hoe je camper neer te zetten. Hier al vaker geweest, we komen zeker nog terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaasper Camping Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaasper Camping Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Gaasper Camping Amsterdam scoort een 7.41 uit 10 op basis van 39 reviews.