NederlandNoord-HollandAmsterdamCampings AmsterdamCamping Gaasper Camping Amsterdam

Camping Gaasper Camping Amsterdam

NederlandNoord-HollandAmsterdam
4.7MatigScore uit 42 reviews

4.7MatigScore uit 42 reviews
  • 6.1Eetgelegenheden
  • 5.5Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

43 Reviews over Gaasper Camping Amsterdam

• 4C. Heesen23-08-2020

Slechte service

Nadat wij hadden geboekt had ik een aantal vragen en heb ik 6 dagen geprobeerd iemand aan de telefoon te krijgen. Nooit werd er opgenomen, niet in de ochtend, niet in de middag en ook niet in de avond. Verschillende dagen geprobeerd. Ook 2 x gemaild maar werd niet op gereageerd. Dag voor aankomst werd er eindelijk opgenomen. De camping zelf is een prima basic camping, verwacht er niet teveel van maar met 15 min ben je met de metro in Adam. Maar qua service moet je niets verwachten. De mannen achter de receptie zijn niet gastvrij. We kregen een huurfiets waarvan het licht het niet deed. En toen ik vertelde dat 1 douche de muntjes inslikt zonder dat er tijd bij komt zei hij: volgende keer moet je dan gelijk naar de receptie komen als je je muntjes terug wilt. Uh, ik stond al uitgekleed onder de douche en de receptie is vanaf 21 al gesloten. Dus dat vond ik nogal bijdehand. Wij komen niet terug helaas.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 5Frans05-05-2019

Nooit meer

Op deze camping betaal je in het hoogseizoen 6 euro per nacht voor elektriciteit als je met een camper komt. Met een caravan betaal je 7 euro per nacht voor elektriciteit. Echt belachelijk. Voor douchen betaal je 0,80 cent per 5 minuten. De douche bevat ook een knop, die je steeds in moet drukken terwijl je tijd doortikt. Voor een beetje afwaswater moet je een muntje kopen van 0,50 cent. Ik gun iedereen een beetje winst maar dit is te gek voor woorden. Wij komen daar Nooit meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Inge06-08-2018

Ideaal om Amsterdam te ontdekken

Fijne camping dicht bij centrum Amsterdam. Ruime nette plaatsen, taverne/café /terras naast de receptie. Winkel met zowel voeding als campeerspullen en typische Amsterdamse souvenirs. Elke ochtend vers brood en koeken. Enkele minuten wandelen tot aan metro die rijdt tot Amsterdam centraal .

• 8Eetgelegenheden
  • 2Van der plas25-06-2018

Nooit meer!

Wat een vreselijke camping! Douche kost 80 cent 5 min warm water kost 80 cent voor een paar liter en tot overmaat van ramp werd ons verzocht de luifel in te klappen omdat je allen een voortent mag hebben! Terwel andere mensen (Friese) dit wel mochten (eigenaren zijn Fries dit verklaard al een hoop!) nooit meer wat een rot camping mensen achter de balie doen bij inchecken leuk overkomen tot ze hen geld hebben dan zijn ze je liever kwijt dan rijk! Oja de snel weg geeft veel herrie en de vaste bewoners die er wonen zijn allemaal van dat tokkie figuren te vergelijken met fort oranje.. krotten van dingen staan er. Je wordt nog eens weg gejaagd als je er met je hond een rondje maakt!

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Emile Molai05-04-2018

Amsterdam + camper = Gaasperplas

Perfecte ligging voor bezoek aan Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Bonne Talsma13-10-2017

Altijd weer een prettig verblijf

Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Marcha13-08-2017

Goed georganiseerde camping, vriendelijke en behulpzaam personeel, schoon toiletgebouw. Dichtbij de metro die je in 15 min. naar centrum A'dam brengt. Prachtig Gaasperpark vlak naar de deur. Goed beveiligd!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Ruud Z28-07-2017

Wat een heerlijke camping

We hebben deze camping van 7 juni t/m 13 juni bezocht. Een leuke en vriendelijke ontvangst, prima begeleiding naar de plek. Een mooie en ruime plek voor de caravan en auto. Goed sanitaire voorzieningen. Geweldig om binnen 10 minuten op de metro te stappen de stad in. Op het moment dat er meer ruimte nodig was is dat op een geweldige manier aangelegd met elektra aansluiting.

• 8M. Kolthof27-07-2017

Geweldig

Reserveren in hoogseizoen noodzakelijk . Het is bijna onmogelijk om een plek met elektriciteit te krijgen als je met een tent komen.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Edwin05-06-2017

leuke camping

Wij waren in Amsterdam voor de toppers en daar onze caravan gestald voor 1 nacht. Met het openbaar vervoer ben je in een paar minuten in de drukte van Amsterdam. Ook kan je heel erg goed wandelen rond de Gaasperplas. Verder zag de plaats op de camping er keurig uit.

• 7Staat v/h sanitair

Camping Gaasper Camping Amsterdam info