Camping Gaasper Camping Amsterdam

36 reviews over Camping Gaasper Camping Amsterdam in het Nederlands

Ideaal om Amsterdam te ontdekken

Inge
6-8-2018

Fijne camping dicht bij centrum Amsterdam. Ruime nette plaatsen, taverne/café /terras naast de receptie.

Winkel met zowel voeding als campeerspullen en typische Amsterdamse souvenirs.

Elke ochtend vers brood en koeken.

Enkele minuten wandelen tot aan metro die rijdt tot Amsterdam centraal .

Nooit meer!

Van der plas
25-6-2018

Wat een vreselijke camping! Douche kost 80 cent 5 min warm water kost 80 cent voor een paar liter en tot overmaat van ramp werd ons verzocht de luifel in te klappen omdat je allen een voortent mag hebben! Terwel andere mensen (Friese) dit wel mochten (eigenaren zijn Fries dit verklaard al een hoop!) nooit meer wat een rot camping mensen achter de balie doen bij inchecken leuk overkomen tot ze hen geld hebben dan zijn ze je liever kwijt dan rijk! Oja de snel weg geeft veel herrie en de vaste bewoners die er wonen zijn allemaal van dat tokkie figuren te vergelijken met fort oranje.. krotten van dingen staan er. Je wordt nog eens weg gejaagd als je er met je hond een rondje maakt!

Amsterdam + camper = Gaasperplas

Emile Molai
5-4-2018

Perfecte ligging voor bezoek aan Amsterdam. Vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Altijd weer een prettig verblijf

Bonne Talsma
13-10-2017

Een geordende camping,komen hier al een aantal jaren,receptie erg vriendelijk,spreken veel talen waaronder ook nog fries!!!

Marcha
13-8-2017

Goed georganiseerde camping, vriendelijke en behulpzaam personeel, schoon toiletgebouw. Dichtbij de metro die je in 15 min. naar centrum A'dam brengt. Prachtig Gaasperpark vlak naar de deur. Goed beveiligd!

Wat een heerlijke camping

Ruud Z
28-7-2017

We hebben deze camping van 7 juni t/m 13 juni bezocht. Een leuke en vriendelijke ontvangst, prima begeleiding naar de plek. Een mooie en ruime plek voor de caravan en auto. Goed sanitaire voorzieningen. Geweldig om binnen 10 minuten op de metro te stappen de stad in. Op het moment dat er meer ruimte nodig was is dat op een geweldige manier aangelegd met elektra aansluiting.

Geweldig

M. Kolthof
27-7-2017

Reserveren in hoogseizoen noodzakelijk . Het is bijna onmogelijk om een plek met elektriciteit te krijgen als je met een tent komen.

leuke camping

Edwin
5-6-2017

Wij waren in Amsterdam voor de toppers en daar onze caravan gestald voor 1 nacht.

Met het openbaar vervoer ben je in een paar minuten in de drukte van Amsterdam.

Ook kan je heel erg goed wandelen rond de Gaasperplas.

Verder zag de plaats op de camping er keurig uit.

Slechtste camping ooit !!!

John van der Horst
30-5-2017

Helaas, moet ik een zeer slechte review schrijven over de Gaasper Camping.

Dit zit niet in mijn aard. Maar deze camping is echt slecht.

Het personeel is zeer onvriendelijk en wil nergens meewerken.

Prima camping, goed verzorgd, goed restaurant!

Jan en Tineke Bakker
19-4-2017

Kok Julian van het camping restaurant heeft voor ons en onze familie van 12 personen een uitstekende Paasbrunch verzorgd in privé sfeer! Beslist een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaasper Camping Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaasper Camping Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.