Hotel Fletcher Amsterdam

Hotel Fletcher Amsterdam
8,1

13 tips over Hotel Fletcher Amsterdam

cobus, 28-4-2015
Zet je auto vlakbij en parkeer gratis
Bude, 10-3-2015
keuze kwa uitzicht zou ik de voorkeur geven aan een kamer aan de voorkant van het hotel, uitzicht op industrieterrein en wegen, andere kant kijk je op de snelweg en wat velden, laat je doucheproducten maar lekker thuis, alles staat er al in potjes pompjes en plastic verpakking, alleen tandpasta mee en deo hahahaha, kluisjes in de kamer ook handig voor je waardevolle spullen. En een theezakje van huis mee nemen want ze hebben zich gericht op koffiedrinkers met hun senseo apparaat en 2 padjes!!!
Joram, 18-2-2015
Biedt alleen een shuttle aan als je dat service technisch kan handelen. Anders niet! En leer als receptioniste sorry te zeggen tegen klanten. Dat helpt vaak het best.

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Amsterdam voor je op een rij gezet:

Eva , 21-7-2014
Hoe hoger in het hotel, hoe beter het uitzicht (15e etage). Maar dan heb je wel kans dat je iets meekrijgt van het geluid in de bar/lounge (16e etage).
M. Kruis, 26-3-2014
Ziggo arrangement echt aan te bevelen.. en, daarnaast, het hotel op zich is ook echt eens iets nieuws, iets anders, qua design ook een kleine belevenis op zich.. prijs/kwaliteit echt prima, dus zeker de moeite waar om een keer te doen..
cschoonbroodt, 21-3-2014
Super hotel voor als je naar een concert gaat! Shuttle service is 5 euro p.p. Lopen ongeveer 35 min.

Maurice, 6-3-2014
als U gebruik wilt maken van de shuttle, geeft het dan even aan, dan kunnen ze er rekening mee houden. Daarnaast verkopen ze metrokaartjes en met korting pasjes voor diverse attracties!
Coby van Merrienboer, 4-3-2014
Gemakkelijk aan te rijden. Ideale shuttlebus service. Dichtbij metro. Dus een uitstekende locatie om Amsterdam te bezoeken. Wanneer we een volgende keer de hoofdstad bezoeken gaan we zeker terug naar dit hotel.
Linda, 28-1-2014
Echt een aanrader als je een evenement in het Ziggodome/Arena/Heineken Music Hall hebt.
Johan, 26-8-2013
De wijnkaart heeft hele mooie wijnen en niet duur