Géén boekingskosten

Fletcher Amsterdam

NederlandNoord-HollandAmsterdam

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Fletcher Amsterdam voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 397 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 397 reviews
  • 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

397 Reviews over Fletcher Amsterdam

• 8MDS30-01-2022

Prima hotel!

Prima hotel in Amsterdam Zuid! De kamers zijn netjes en modern, wel iets aan de krappe kant. De douche middenin de kamer biedt weinig privacy, er is geen aparte badkamer. Maar verder van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is op de hoogste etage met mooi uitzicht, uitgebreide keus en goed verzorgd. Een nadeel in hotel is het soms lange wachten bij de liften. Je kunt de auto gratis parkeren bij de meubelboulevard, op 5 minuten loopafstand van het hotel. Vanaf station Holendrecht (15 min lopen vanaf hotel) sta je binnen 20 minuten in hartje Amsterdam.

• 4Dhr. Wanders15-11-2021

1 keer maar vor ons niet meer.

Voor mijn 50e verjaardag en onze trouwdag dit geboekt, maar dat viel tegen. Dagje Amsterdam was wel leuk. Heb een creditcard limiet afgegeven ,maar die is 3 weken later nog steeds voor dat bedrag geblokkeerd. Ze vragen of je met de auto bent: duh aan de A2 en dan moet je extra betalen voor het parkeren (om de hoek is een meubelboulevard=gratis). A la Carte was inclusief in dit arrangement, maar de helft van de kaart bleek niet voorradig. Enige vleesgerecht op de kaart was aangepast en achteraf moesten we hiervoor ook nog extra betalen! (kleine lettertjes op menu). Als dessert, koffie met een echt Amsterdams likeurtje besteld. Krijg ik Grand Marnier, want ook dit was op??? Hoezo. Ik ben in Amsterdam en het bederft niet toch?? Restaurant niet erg klantgericht en dan achteraf ook nog de rekening presenteren, terwijl we al in het begin hadden aangegeven geen voucher te hebben gekregen bij inchecken, maar wel het arrangement hadden geboekt.

• 8Shaylon Sambre24-08-2021

Heel goed

Het is echt een geweldige hotel. Je zicht is fantastisch. Personeel is zeker vriendelijk en behulpzaam. Deze hotel stond op onze bucketlist en het is niet een teleurstelling geworden. Zeker de moeite waard. Deze hotel zal mij zeker nog een keer zien. Ik hoop dat ze meer personeel kunnen vinden om de kamers iets beters schoon te maken. Ik mocht 1 personeel spreken en daaruit heb ik begrepen dat ze niet veel tijd hebben om een kamer schoon te maken. De tijd die ze hebben is veel te weinig. En dat zie je terug, dat is zeker jammer. Want het is echt een mooie hotel.Wij hebben ook nog gebruikt gemaakt van de restaurant.Restaurant Sky Pi is zeker een aanrader. Wij hebben lekker gegeten. Enige jammer is dat ze aanbiedingen zetten en zelf niet echt op de hoogte zijn ervan.De bar en lounge.Deze hebben wij ook gebruikt van gemaakt ook heel erg goed. Hierover heb ik niets te zeggen. Als je daar ben moet je zeker voor Berta vragen. Zij heeft on

• 3Miranda10-08-2021

Bijzondere kamer, heel slecht eten

Het hotel is een echte euecatcher. De kamer is bijzonder ingericht, netjes en schoon. We hadden een fletcher roadtrip geboekt met in elk restaurant 1 keer een diner inbegrepen. We werden weggezet in de bar. De keuze was zeer beperkt uit de goedkoopste gerechten. We hebben erg lang moeten wachten tot we de keuze konden doorgeven (3 kwartier), vervolgen kwam er na een half uur koude soep en weer een uur later een hoofdgerecht dat echt niet lekker was (voor ons alle 4). Het toetje hebben we maar overgeslagen. Het uitzicht was fantastisch, maar het personeel was nogal ongeïnteresseerd. De toiletten waren ronduit smerig.

• 8Dave Janse09-08-2021

top locatie

ons verblijf was goed, echter het diner was magertjes.

• 5Roy van Seijen03-08-2021

Nooit weer

Helaas waren er toch een aantal zaken die me behoorlijk tegen vielen. Als eerste werd de kamer van mijn dochter dubbel uitgegeven door de receptie, waardoor plotseling een vreemde kerel in hun kamer stond. Excuus vanuit de receptie, maar sowieso nooit moeten kunnen gebeuren. Daarnaast werkt de airconditioning niet goed, waardoor het bloedheet was gedurende de nacht en de enige oplossing een kleine ventilator was vanuit de receptie. Vervolgens is mijn zoontje ook nog zijn knuffel vergeten mee te nemen uit de kamer, maar die is mysterieus verdwenen, want de schoonmaak kon deze niet terugvinden. Ik denk dat de knuffel zelf is weggelopen.

• 5Iris30-07-2021

Veel design, weinig service

Het hotel ziet er design uit naar dat is dan ook alles. Diner? Je wordt verwezen naar etage 18. Daar weer terug naar 17 want "foutje". Op 17 mag je je plekje uitzoeken. Als je eenmaal zit, blijkt dat toch niet goed te zijn en moet je naar een ander tafeltje... De menukaart is verschillend. Ik krijg een andere kaart dan mijn partner. Vervolgens praat je met andere gasten. Zij hebben hetzelfde arrangemant geboekt. Van de 5 tafeltjes wordt dan plots 1 tafeltje gevraagd om weer naar verdieping 18 te gaan met hetzelfde arrangement. Drankjes worden fout bezorgd. Liftpasjes die niet werken, kamer die om 16.30 uur nog niet schoongemaakt is.... En als je sportief de trap wilt nemen, kan dat alleen helemaal naar beneden. De deuren op de etages zijn afgesloten. Helemaal veilig voel je je dan niet op etage 14.... Het lijkt wel alsof het personeel in zijn geheel nieuw is hier....

• 8Jet19-05-2021

Heerlijk

Vriendelijk personeel en altijd parkeren!! Wel betalend(-) en goede bedden(+)

• 2M.M. Alberda17-05-2021

Fletcher Veluwse Bos Beekbergen

Voor één overnachting een kamer geboekt. Bewust niet gekozen voor de kleine kamer maar voor de comfort kamer. € 90,00 excl. ontbijt. Wat een oude zooi en kleine kamer. In de badkamer kon je je werkelijk niet keren. De wastafel was aan alle kanten gebladderd. De vloerbedekking in de kamer héél vies, de luxaflex draad afgebroken, een raam (begane grond) niet beveiligd. Schandalig dat ze dit geld durven te vragen voor zo'n kamer. De volgende ochtend onze bevindingen gemeld bij de receptie. Daar waren de problemen bekend; 'ze stonden op de lijst'. Geen excuus, geen korting, niks. Overigens was de ontvangst de dag er voor ook enigszins vreemd. We kregen commentaar van de receptionist over de hoeveelheid bagage die we bij ons hadden (allebei een sporttas en een aparte tas met laptop en werk spullen). Niet echt een welkom en klantvriendelijk ontvangst.

• 8Henk16-05-2021

Dit was de tweede keer schoonmaak kan beter

Nu weinig te doen helaas schoonmaak kan beter zeker in deze tijd vloerbedekking was niet echt schoon en nu in deze carona tijdperk omdat je op de kamer moet eten misschien een andere tafel waar je op kan leunen zonder dat je eten op de vloer ligt 🤔

Hotel Fletcher Amsterdam info

• LiftenBeschikbaar (2)