Hotel Fletcher Amsterdam

Weer vandaag3°-1°
Hotel Fletcher Amsterdam

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Amsterdam voor je op een rij gezet:

Laatste review

Echt nooit meer!

Bertus,
8-12-2018

Ik schrijf nooit een revieuw over een hotel, maar dit was gewoon slecht. 1 nacht gelogeerd en savonds gegeten in het restaurant. We hebben meer dan 1,5 uur moeten wachten voordat we ons hoofdgerecht kregen. Het eten was slecht voor de prijzen die je ervoor moet betalen. Midden in de nacht ben ik wakker geworden en ziek geweest van het eten. Overgeven en buikgriep. Nadat ik er steeds zelf achteraan moest bellen vertelde de restaurantmanager mij dat het niet aan hun eten lag en dat ze niks konden betekenen. Het zou wel aan mij gelegen hebben. Wij komen hier nooit meer!! Belachelijk hoe ze met hun klanten en klachten omgaan!!

Kenmerken

8-12-2018

Geweldig

Patricia,
25-4-2018

Ik vond het een goed verzorgd hotel en van alle luxe voorzien.

Zeer aangenaam

Riet,
14-4-2018

Perfect hotel. Slaapkamer, ontbijt, ontvangst. Prachtig uitzicht over de stad vanuit het restaurant

Ideaal als uitval basis Amsterdam Medisch Centrum. Op loopafstand

Werk aan de winkel!

P Bauer,
24-3-2018

De kamers zijn al aan een opfrisbeurt toe!

Loskomend behang, slecht gepoetst en een overdaad aan kalk op kranen en douche. De inrichting is wel mooi.

Verassingsmenu €35,- viel echt tegen! De ober wist niet eens wat hij serveerde... een plankje snacks als voorgerecht en een stuk vlees. Een dessert was ver te zoeken, koffie of thee! Echt een teleurstelling! Aan de buitenzijde is het hotel uitnodigend en wekt nieuwsgierigheid op. 1 x nooit meer!

Uitzicht is mooi!

Supergave ervaring

Tjalling van der Werf,
2-2-2018

Onwijs leuk hotel, super gastvrij en leukste personeel in de hotelwereld

Prachtige kamers, maar slechte service

Van Dijk,
28-1-2018

Prachtige kamers, mooi uitzicht en zeker de moeite waard om naartoe te gaan. Maar wat een vreselijke bediening in de sky-lounge. 1 mannelijke medewerker deed nog erg zijn best, was vriendelijk en hielp ons goed, maar verder geen goed woord over te zeggen. Geen vriendelijk gedag of ‘kan ik u helpen’ kon er vanaf. Ook zagen wij ons eten 10 minuten onder de warmte lamp staan voor dat deze bij ons aan tafel kwam. Waarvan de zalm ook helaas verbrand was. Bij het ontbijt was er ook niemand die ons goedemorgen wenste.. als je vragen had begonnen ze met een zucht en gaven kortaf antwoord. Voor de kamer moet je zéker gaan, prachtig! Maar dineer en ontbijt ergens anders.

Super weekend gehad

Fam coehorst,
9-1-2018

Heel fijn hotel .zeer goed en leuk personeel zeker in het restaurant en lounge bar zeer goed gegeten in het restaurant en ook een heerlijk onbijt

Mooi uitzicht, netjes hotel

LR,
7-1-2018

Netjes hotel! Wel jammer dat je voor een hoge prijs, niet alles als ‘luxe’ ervaart. Kamer is aan de kleine kant en erg weinig producten die je wel zou verwachten bij zo’n relatief duur hotel. Overigens waren het ontbijt en diner top! Personeel was vriendelijk! En natuurlijk niet te vergeten een prachtig uitzicht!

Wij hadden geboekt voor oud en nieuw.

We hadden er zin in. Dat viel zwaar tegen.

We konden tot 17 uur gebruik maken van de bar. Vanaf dat moment was het restaurant en de bar gesloten voor een besloten feest.

Dan doe je je hotelgasten toch wel tekort.

Je betaalt wel de hoofdprijs!!!

De kamer viel zwaar tegen. Krakende stoel en toiletdeur. Lekkende douchecabine. Schoonmaak echt beneden pijl. Vies.

Personeel alles behalve gastvrij. Je creditkaart wordt niet goed geactiveerd; geen (goede) uitleg over zaken. Echt slecht.

Het enige positieve was het uitzicht en de sfeer die we samen gemaakt hebben.

Dit was eens maar nooit meer.

Jammer

Nooit meer!

RC,
1-12-2017

Ongeïnteresseerd en stug personeel, kon geen lach vanaf (bij receptie, bar en restaurant), missen goed management met oog voor detail (iedereen doet maar wat) , kamer vies (vlekken in tapijt en gordijnen, stof op buitenkant douche, vieze kitrand bij wasbak, beschadigingen op de muur), kamers zijn goedkoop gebouwd (toiletdeur zit geen rem op dus knalt hard dicht, gammel tafeltje en tv meubel) en geen 4 sterren waard. Muren van de gang overal beschadigd (door de poetskar?). Enige positieve was het ontbijt.

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Amsterdam in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Amsterdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.