Hotel Fletcher Amsterdam

Hotel Fletcher Amsterdamsterstersterster

7.1Goed

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

7.1Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Fletcher Amsterdam voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

247 reviews over Hotel Fletcher Amsterdam

• 9Rik de Vries16-02-2020

Super hotel

Super hotel maar wel ver lopen naar station. Terug met de taxi geweest..

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Anja08-02-2020

fantastisch

een heel mooi hotel met verrassende kamers en rust!

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Emile Janssen30-01-2020

Prima hotel, vriendelijk personeel.

Vanwege ziekenhuisopname familielid hier verbleven. Fijn hotel, prima ontbijt, schone kamers, vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Iris De Coeyer30-01-2020

SUPER

Wie graag eens in een exclusieve plaats wil logeren:Dit is het echt. Super idee van het kamerontwerp en het hotelontwerp! Logeren in een watertoren!!! Mooie, nette kamers, lekker ontbijt en prachtig uitzicht. Heel beleefd personeel en een goeie prijs! We komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Petra Sonneveld27-01-2020

Gezellig!

Leuke lokatie...gezellig bar...top personeel en je zit zo met het trammetje in het centrum.

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 8Marco19-01-2020

Voor herhaling vatbaar.

Mooi hotel, prachtige lokatie met een schitterend uitzicht. Zeer vriendelijke mensen en er wordt echt alles aan gedaan om je verblijf heerlijk te maken.

Enige minpuntje is dat je achter af (was wel bekend) nog de parkeerkaarten moet betalen. Zou dit toch echt of in de kamerprijs verrekenen of als hotelgast gratis parkeren aan te bieden.

Gereisd met partner in januari 2020

• 1Cora01-01-2020

Meest slechte service ooit meegemaakt

.Nooit meer naar dit hotel ze lokken je met valse voorwensels. Dit hotel geboekt vanwege de sky bar en sky lounge waar we oud en nieuw wilde vieren .We hadden een kamer geboekt voor het bedrag van 366 euro .Super dachten wij toch nog even er achter aan gebeld of dat we moesten reserveren ivm oud en nieuw nee dat was niet nodig jullie zijn gasten van het hotel dus kunnen daar gewoon gebruik van maken.Echter komen Wij daar aan het eerste wat gemeldt werd de sky bar is maar open tot 16 uur euhhh inchecken om 15 uur een uurtje dus best vreemd en s avonds is er een feest en alles is volgeboekt sorry wat is dit .Zo n meisje bij de receptie meldt dit even tussen neus en lippen door waarop wij reageren ja maar wij hebben dit geboekt vanwege de sky bar en sky lounge ivm het uitzicht ja daar kunnen jullie dus geen gebruik van maken .Manager erbij kregen geen geld terug weg hotel weg 366 euro uiterst onbeschofte manager lachte ons zelfs uit .

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    4Mariska27-12-2019

Nooit meer

Met kerstavond hebben we gegeten in het restaurant. Niet alles ging goed met doorgeven van eten. En het hoofdgerecht was echt niet lekker. Hele taaie biefstuk . Toen we aankwamen met 2 auto s ging de slagboom open zonder kaartje. Toen we vertrokken ging de boom niet open en moesten bijna 15 euro per auto betalen. Dit was van tevoren niet gemeld. Ga je uiteten met kerstavond en je rekent 600 euro af voor 7 personen ( ook 30 euro fooi gegeven) en moet je bij de slagboom nog 30 euro afrekenen. Wij gaan hier nooit meer heen.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Vida26-12-2019

In een woord FANTASTISCH. Alles was goed. Eten en bediening was zeer goed. Ontbijt was super vers. Echt een aanrader. We komen met heelveel plezier terug.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Marga08-12-2019

Super!

Top verblijf gehad, zeker een aanrader! Iets verder van het centrum, maar dat weet je als je boekt dus geen probleem. De shuttle naar het metrostation biedt uitkomst! De receptioniste gaf ons een warm welkom en de mooie schoone kamer was zelfs eerder beschikbaar dan de normale inchecktijd. Ze hebben bovenin een gezellige Lounge met vriendelijk personeel en we hebben heerlijk ontbeten 's ochtends, mooi uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in november 2019

13 tips over Hotel Fletcher Amsterdam

• M. Kruis, 26-03-2014

Ziggo arrangement echt aan te bevelen.. en, daarnaast, het hotel op zich is ook echt eens iets nieuws, iets anders, qua design ook een kleine belevenis op zich.. prijs/kwaliteit echt prima, dus zeker de moeite waar om een keer te doen..

• Coby van Merrienboer, 04-03-2014

Gemakkelijk aan te rijden. Ideale shuttlebus service. Dichtbij metro. Dus een uitstekende locatie om Amsterdam te bezoeken. Wanneer we een volgende keer de hoofdstad bezoeken gaan we zeker terug naar dit hotel.

• Johan, 26-08-2013

De wijnkaart heeft hele mooie wijnen en niet duur

1 vraag over Hotel Fletcher Amsterdam

• Maria-Anna, 28-06-2016

Douche kamer Fletcher Amsterdam

Klopt het dat er geen gordijn om de douchecabine kan worden getrokken? Want als ik met mijn zoon ga shoppen in Amsterdam inclusief overnachting lijkt het me niet gezellig voor hem zijn moeder midden in de kamer te moeten zien douchen. Dan nemen we liever een ander hotel.

Hotel Fletcher Amsterdam info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten met de auto

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats