Tijdelijk €25 aanbetaling

Faralda NDSM Crane Hotel

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Faralda NDSM Crane Hotel voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 7 reviews
+35

10FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 10Waardering

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Faralda NDSM Crane Hotel

• 10Merel Schöffel08-12-2018

Unique and romantic!

A unique experience! Great suites and breahttaking views. Alot of Nice restaurants just around the corner. The old center is Just a couple of minutes away with the ferry. But we also loved Amsterdam-noord because of its unique buildings and industrial vibes.

• 10Inge19-01-2016

Uitzonderlijk

Zeer bijzondere locatie & uitzonderlijk gebouw!

• 10Dennis van Essen02-05-2015

Buketlist Experience!

Wat een Experience!! Sinds de opening van het spraakmakende Faralda Crane Hotel vorig jaar hadden we nog maar een wens: slapen in 1 van de drie suites en 's avonds (met bubbels) bubbelen in de jacuzzi op 50 meter hoogte, met uitzicht over heel Amsterdam. Deze droom is werkelijkheid geworden. Wat een ervaring!! Uniek. Van aankomst tot vertrek is het één groot feest! We hebben besloten om dit 1 keer per jaar te gaan doen, maar dan een heel weekend.

• 10Mandy Dikkerboom19-04-2015

Uniek hotel op prachtige locatie!

Logeren in de stoere kraan is een onvergetelijke ervaring en beleving wat dan ook recht doet aan de prijs. Wij werden gastvrij ontvangen door de eigenaar en kregen een rondleiding. De kraan heeft 3 unieke en spannende kamers en een te gekke hottub op de bovenste etage met een waanzinnig uitzicht over Amsterdam. Veel hippe restaurants in de omgeving waar je prima een hapje/slokje kan doen. Van harte aan te bevelen als je met je partner iets te vieren hebt of eens wat anders wilt. Ik zou niet zo snel kleine kinderen meenemen.

• 10David16-03-2015

Te gaaf!

Het is niet goedkoop maar een overnachting in Faralda is een ervaring. De kijk op Amsterdam is geweldig en de suite heeft een soort rust die kalmerend is. Ik heb zelf een beetje last van hoogtevrees maar je went heel snel en wij hadden een onvergetelijke avond. Wij verbleven in de Secret suite die heel knus is en een uitbouw heeft zodat je als de vroegere kraandrijvers kunt uitkijken of de werf. Je voelt echt de historie van de vele schepen die hier ooit gebouwd zijn en wellicht nog ergens drijven of tot sloop zijn verwerkt in Pakistan. Leuke restaurants in de omgeving en een echte once-in-a-lifetime experience!

• 10Marion25-01-2015

top lokatie

Wij hebben een waanzinnige zaterdagavond beleefd, jacuzzi met bubbels met een adembenemend uitzicht. Een sprookjes kamer met alles er op en er aan. Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten. Marion

• 10Aytomilan22-12-2014

super hotel

Niet goedkoop, maar een wereld ervaring om in dit design hotel te mogen overnachten. Een jacuzzi boven in de kraan met een super uitzicht over de stad. vooral 'S nachts is het uitzicht prachtig. Vraag even naar de eigenaar. Hij leidt je graag rond.

Hotel Faralda NDSM Crane Hotel info

Het complex