Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam

Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdamsterstersterster

6Voldoende

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor DoubleTree By Hilton Amsterdam voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

14 reviews over Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam

• 2018
    4Andy25-03-2018

Waardeloos

Dit hotel mag geen Hilton genoemd worden. Wat waardeloos! We hebben 45min in de rij gestaan om in te kunnen checken. Kamer was nog niet klaar, we mochten onze spullen bij de guest service achterlaten dat duurde ook nog eens dik 20 minuten want meneer deed alsof hij hartstikke druk was maar was het totaal niet. Druk in gesprek met wat heren die uiteindelijk Taxi chauffeurs bleken te zijn die ook voor het hotel werken. Bij de vraag “mogen we wat uit onze koffer halen” was meneer niet te genieten, een beetje breed lopen en zich gedragen als een macho, afschuwelijk! Bah! Ontslaan die gast. Bij het ophalen van onze bagage stond er niemand aan de desk, want ze waren roken?!?!?! Ok. Later die avond weer willen we tram kaartjes aanschaffen, waar zijn de heren?.... Roken?!?!?

Wij komen zeker niet terug en zullen ook zeker deze afschuwelijke ervaring zeker met iedereen delen!

Doe wat aan jullie waardeloze personeel!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9Robin01-07-2017

Prima Hotel - Goede Bar / Restaurant

Hotel ligt op de NDSM werf - je zal dus vanaf Centraal Station met een klein pontje moeten als je met OV reist en aankomt op CS. 20 min varen. Wel een leuke tocht

Zakelijk gereisd in juli 2016

• 6Sven Quadflieg03-12-2016

Valt tegen voor wat je betaald

Positieve punten: de mensen aan de inkom zijn zeer vriendelijk en talrijk. Een aparte bureau voor vragen wat je kan doen in Amsterdam. Zeer goed. Het hotel ligt vlakbij het centrum, op wandelafstand. Ook vlak bij de parking. Negatieve punten: het is nu 12u 's nachts en wij liggen op de 9ste verdieping en kunnen niet slapen omwille van de muziek in de sky lounge. Wij horen deze zeer luid. Ik heb heel de week moeten werken en ben heel de dag gaan shoppen in Amsterdam en wil toch graag wat rust in mijn kamer. Dit stoort enorm. Ik betaal 200 euro zonder ontbijt voor 1 nacht voor een standaart kamer die eigenlijk ook heel klein is. Dus met andere woorden. Veel te duur voor wat het waard is en heb al spijt dat ik hiervoor gekozen heb. Volgende keer gaan we terug naar het Mövenpick hotel. Verder weg maar grotere kamers en rustiger en goedkoper. Sorry maar door die muziek op dit uur in uw kamer is dit geen aanrader.

Gereisd met partner in december 2016

• 10NathalieLuypaerts22-07-2016

Perfecte locatie en service

Kamers zijn goed ingericht. Ligging is perfect, vlakbij het Station. Personeel aan de receptie zeer vriendelijk. Kamer wordt ook grondig gepoetst. Ideaal hotel voor een kort verblijf in Amsterdam.

Zakelijk gereisd in januari 2016

• 9miquellisamerikablog.blogspot.nl01-09-2014

Een fijn hotel voor een weekendje Amsterdam.

Wij hadden direct via de Hiltonsite een Executive Queen room geboekt voor 123 euro en hadden een optie om voor 15 euro extra een upgrade te krijgen naar een Queen Executive Suite. Tijdens het inchecken kregen we heerlijke warme chocolate chip cookies uitgereikt en omdat ik lid ben van Hilton Honors kregen we de volgende morgen ook de krant. Het inchecken duurde eventjes, maar het was niet echt storend. Bij de receptie stonden flesjes water en er lagen appels die je gratis mocht pakken. We kregen kamer 620, dit was een woonkamer met een aparte slaapkamer. In beide kamers stond een Apple TV en alles zag er heel goed uit. Het bed sliep heerlijk en de bank in de woonkamer zat erg goed. De badkamer was iets aan de kleine kant, maar de douche was wel erg fijn. Het ontbijt bij de Executive Lounge was in orde. Er was voldoende keuze om de dag mee te beginnen en ik heb er lekker ontbeten. ’s Avonds zijn we ook nog in de Executive Lounge geweest, helaas waren wij te laat voor de hapjes.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Marc01-05-2014

Goede ligging

Aangenaam hotel vlakbij het Centraal Station en dus ook het stadscentrum goed bereikbaar. Kamers modern en netjes. Badkamer aan de kleine kant; enkel douche, geen bad. Het betere ontbijtbuffet. Je zit soms wel nogal dicht bij elkaar waardoor weinig privacy. Trendy bar op bovenste verdieping. Mogelijkheid tot buiten zitten met heerlijk uitzicht op de stad. Open tot 3 a.m. wat voor de kamers op de verdieping eronder voor overlast kan zorgen. Vriendelijke ontvangst maar sommige receptionisten spreken uitsluitend engels waardoor je bij aankomst even in de waan bent de eurostar naar London te hebben genomen. (Gek detail: laatst waren wij in London en werden er verwelkomt in het hotel door een Nederlandssprekende receptionist.)

Gereisd met partner in april 2014

• 7sigrid05-04-2014

dubbele gevoelens bij Double Tree

Twee maal verbleven in dit Hotel. Beide malen in suite met city-view. Eerste keer ging er van alles mis. Dit werd op bijzonder nette manier opgelost Nadat ik een beoordeling had geschreven. Tweede poging gewaagd. Ben geen fan geworden. Plus: Prachtige kamers, modern, heerlijk bed, uitstekende douche. Ontbijt is overvloedig en lekker, Starbucks inpandig! Prima parkeren onder het hotel, uitstekende lokatie en bij de receptie prima fiets te huren. Werkelijk prachtig uitzicht aan de stadzijde op de hogere verdiepingen Minpunten: niet-nederlandssprekend personeel. Als reden wordt opgegeven dat ze vriendelijkheid belangrijker vinden dan het spreken van Nederlands (oftewel nederlanders zijn niet vriendelijk? maar helaas vond ik het buitenlandse personeel soms ook heel onbeschoft en naar. Skybar speelde absurd luide muziek, niet uitnodigend. Lange wachttijden bij receptie. Chaotische toestanden. Vallen geen afspraken te maken. Ik voelde me er heel ongemakkelijk en ga er niet meer heen.

Alleen gereisd in januari 2013

• 8wendyhendriks7908-02-2014

Centraal gelegen hotel in Amsterdam

Mooi en chique hotel. Helaas is het echt op z'n Nederlands ingericht. Veel kleine kamers dus. Het personeel is vriendelijk, het hotels en de kamers zijn schoon. Wij waren met het bedrif van mijn vriend en wij waren 's ochtends gelukkig op tijd bij het ontbijt. Een aantal collega's hebben in de rij moeten wachten op hun ontbijt. Ze zijn niet echt berekend op een grote groep mensen tijdens het ontbijt. Hotel ligt naast het centraal station. En op loopafstand van de Dam. Heerlijk als je een stedentrip Amsterdam doet.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Jos Driessen02-01-2014

Centrale ligging centrum en openbaar vervoer

modern hotel met apple computer / tv op kamer en ... een leeg ijskastje om zelf te vullen. Voertaal engels af en toe storend. Keurig personeel en service.

Gereisd met partner in december 2013

• 8E van dodeweerd14-12-2013

Goede locatie en parkeren, skylounge perfect

Het hotel is nieuw, modern en prettig ingericht, de skylounge 11e verdieping heeft een super uitzicht over de stad, een echte aanrader, je loopt zo de stad in en personeel is vriendelijk en service gericht. Kamers prima met fijne douche, nadeel is dat het raam niet open kan. Isolatie is goed van de kamers, geluidsarm maar gangen naar kamers zijn wat lang en onprettig smal. De vergader zalen zijn prima voorzien en met een leuk uitzicht over het water.

Zakelijk gereisd in december 2013

16 tips over Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam

• Marc, 01-05-2014

Geen kamer nemen net onder de bar.

• Begijnhof, 01-11-2013

Begijnhof Why: History and news about the Beguines in Amsterdam. Address: Nieuwezijds Voorburgwal 373, 1012 RM Amsterdam  Tel: 020-6221918  Open: Monday from 1 pm till 6.30 pm Tuesday till Friday from 9 pm till 6.30 pm Saturday till Sunday from 9 pm till 6 pm

• Jos Driessen, 02-01-2014

prima kamer op 9de verdieping. Wel vragen met uitzicht naar de haven. Op het einde van de gang een dakterras met uitzicht en rookpaaltje .....

0 vragen over Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam

Hotel DoubleTree By Hilton Amsterdam info

• Aantal sterrensterstersterster
    • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenDiner, Lunch
    • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand20 minuten met de auto, > 10 km, > 20 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald