Hotel Die Port van Cleve

Hotel Die Port van Cleve

9.5Fenomenaal

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Die Port van Cleve voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Die Port van Cleve

• 10M. Kamphuis01-08-2020

Wat een super knus en perfect gelegen hotel!

Heel centraal gelegen hotel, met tram voor de deur en metro dichtbij. In een prachtig gebouw met veel historie. Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Je wordt snel herkent en persoonlijk benaderd. Ze maken een praatje met je en zijn behulpzaam. De kamers zijn klein maar zeer compleet en schoon. Ook handig dat er een klein koelkastje is. Het ontbijt was erg lekker. Keus uit drie soorten en geserveerd aan tafel. Echt een aanrader, helemaal voor deze prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10mirjamhoudijk22-04-2014

Uitstekend hotel op fantastische locatie

Door de ligging in het hart van Amsterdam, met uitzicht op de Nieuwe Kerk en het Paleis op de Dam, zijn alle toeristische attracties en musea uitstekend bereikbaar. De tram stopt voor de deur. Het hotel is gezellig ingericht en zeer comfortabel; er is de laatste tijd veel geïnvesteerd in renovatie. De kamers zijn schoon en modern ingericht, met comfortabele bedden (uitstekende hoofdkussens!), een mooie compleet ingerichte badkamer, voldoende kastruimte en uiteraard airco. In Brasserie de Poort kun je genieten van de beroemde genummerde Biefstuk met een sausje naar keuze en heerlijke frietjes en in Bar/Bodega de Blauwe Parade kun je gezellig een drankje nuttigen. Het personeel is professioneel, zeer vriendelijk en behulpzaam en ze maken het hun gasten graag naar de zin. Kortom, zoekt u een hotel in hartje Amsterdam dan kunnen wij u Die Port van Cleve beslist aanbevelen!

Gereisd met partner in april 2014

• 8slief05-04-2012

fijn centraal gelegen Hotel

gezellig Hotel vriendelijk personeel ik loop met rolator vanwege een ziekte had geen kamer met douche besteld maar dat werdt terplaatse geregeld ook al zijn er maar 6 kamers zonder bad. personeel is zeer klantvriendelijk,niets is hun te veel eenvoudig maar goed ontbijtbuffet, eenvoudige kamers met prima bedden. alleen de stoeltjes zijn een beetje krap op de kamer . heerlijke 3 dagen Amsterdam gehad een sfeervol Hotel.

Gereisd met partner in april 2012

• 8Irene29-04-2011

prachtige ligging, mooi pand.

Heerlijke 2 nachten doorgebracht. Lekkere bedden (kamer 222). interieur doet stoffig aan, maar is wel schoon. Ontbijt is erg uitgebreid en vers. Ligging is super, straat oversteken en je staat op de dam.

Gereisd met partner in april 2011

• 1Hermann.05-04-2011

Vergane glorie, geen 4 sterren waard!!

Zo slecht. Hele nacht slaan met deuren, bonken tegen radiatoren, erg, heel erg gehorig. Slechte matrassen: springveren in de rug, versleten handdoeken, vieze gordijnen en wat dat voor vlekken in de vitrage en vloerbedekking zijn wil ik niet eens weten... Versleten verveloze inrichting. TV had erg donker beeld, wat niet bij te stellen was; bijna niet te zien. Slechte verlichting.

Ontbijt inclusief: (mag ook wel voor 1 nacht, 2 personen, 220 euro) knap dat men in staat is om ei, bacon en jus d'orange smakeloos te krijgen. De ober lustte wel bacon: met dezelfde hand waarmee hij de tafels schoonveegt pakt hij bacon uit de bin en eet dat al rondopend op. In de ontbijtzaal kan je van de vloer eten: er ligt voor een heel weeshuis.

Waar zijn die 4 sterren op gebaseerd? De ligging? Dat was wat ons betreft het enige wat positief is. Want buiten dat het receptie personeel vriendelijk was (duhh, lijkt me een vereiste trouwens) is er niets wat me terug zal laten komen. Er is beter voor minder.

Gereisd met partner in april 2011

• 5Toonen21-12-2010

Geen 4 sterren waardig.

Wat een slecht hotel zeg! Voor 150 euro per nacht voor 2 personen mag je toch wel wat meer verwachten. Het raamkozijn was verrot, schimmelplekken.. gewoon heel slecht onderhouden. Bed slecht opgemaakt en haren in het bad.

Ontbijt ging nog wel.. best veel keus, maar wel droge broodjes.

Aan de receptie werd je ongeinteresseerd geholpen. Geen info over ontbijt etc.

De ligging is wel ideaal.

Gereisd met partner in december 2010

• 8G & R14-12-2010

aanrader!

Prima plek, vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt. Bij aankomst moet er een borg van 150 euro met een credit card worden voldaan, dit wisten wij niet. De kamers waren schoon, prima douche, heerlijke bedden (aan de zachte kant, maar dat vind ik beter dan keihard, is persoonlijk). Raam kon lekker open, geen geluidsoverlast. We hadden kamers aan de achterkant, uitkijkend op dak. Al met al een prima plek voor een lekker weekendje Amsterdam.

Gereisd met vrienden in december 2010

• 8Bernardien Krijne.31-03-2010

Prima Hotel.

Voor de vijfde keer in Die poort van Cleve en het was weer heerlijk! De mensen moeten beseffen dat de hotels het op dit moment moeilijk hebben en over de prijs, zoek eens goed bij Zoover dan staan er genoeg mooie aanbiedingen. Het personeel erg vriendelijk ook in het restaurant! Maak zelf ook eens een praatje met hen dan zal je zien Amsterdamse gezelligheid.Groetjes uit Brabant.

Gereisd met partner in maart 2010

• 7Jos & Lieve18-03-2010

Met moeite 4 sterren waard.

Dit hotel heeft zeker heel wat positieve kanten zoals, Centrale ligging met vlak voor het hotel zeer frequente tramverbindingen naar alle uithoeken van de stad. Vriendelijk personeel aan de receptie iets minder bij het ontbijt. Wij hadden een aangename kamer in het historische deel van het hotel met zicht op de Nieuwe Kerk en het Koninklijk Paleis. Internetverbinding op de kamer en computer met internetverbinding beschikbaar in de hall van het hotel. Gratis in bewaring geven van valiezen in een afgesloten ruimte. Er zijn echter ook wat minder kantjes zoals, Hotel meubilair is dringend aan vernieuwing toe zowel op de kamers als in de ontbijt ruimte. Ontbijtbuffet was goed doch wat rommelig, wat te weinig personeel om alles goed op orde te houden en bij te vullen. Dit hotel is, in zijn huidige toestand, met moeite zijn 4 sterren status waardig.

Gereisd met partner in maart 2010

• 5Claudia25-06-2009

Geen 4 sterren hotel !

We kregen een kamer op de 1e verdieping, toen we naar binnen wilden gaan bleek de kamer bezet te zijn, 2 mensen stonden zich aan te kleden, echt genant. We kregen vervolgens een kamer op de 6e etage. Wij hadden een 3 persoons kamer met een bankje erin dat onder de vlekken zat, te vies om op te gaan zitten. Het was nogal warm in de kamer, dus wij het raam opengezet, die kregen we niet meer dicht. Er zou een route voor ons opgezocht worden op internet, niets meer over gehoord. We hadden er avondeten bij. Door de receptie waren 2 personen op de dinerbon gezet ipv 3. Het eten daarentegen was goed. De tafels en stoelen mogen overigens wel een nieuw verfje hebben. Het ontbijt is gewoontjes, niet bijzonder (niet veel soorten beleg en geen fruit). Je betaalt te veel geld voor dit hotel, het is absoluut geen 4 sterren! De ligging en diner zijn goed, verder is 't het allemaal net niet.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Hotel Die Port van Cleve info