Hotel De Westertoren

Hotel De Westertoren

Kleine hotelsWeer vandaag24°12°

We hebben een aantal aanbieders voor De Westertoren voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De Westertoren in het Nederlands

2007

Ik heb samen met een vriend een nachtje in dit hotel en in

Dennis
21-8-2007

Ik heb samen met een vriend een nachtje in dit hotel gelogeerd. Leuk en eenvoudig hotelletje. Ligging in het centrum is erg goed. Leuk aan dit hotel is dat je 's ochtends je ontbijt op de kamer krijgt. het onbijt is eenvoudig, maar toch goed. Nadeel is wel dat je een grote stijle trap opmoet naar het hotel, dus niet geschikt voor oudere en minder valide mensen.

Gereisd Met vrienden in juli 2006

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Westertoren in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Westertoren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.