Hotel De Bedstee Hotel

1 review over Hotel De Bedstee Hotel in het Nederlands

Een terugkomer

George Meeder
12-8-2010

Na de hectiek van het centrum is hotel Heemskerk een oase van rust. Op steenworp afstand van het concertgebouw. goede o.v- verbindingen met het centrum. Knus en stijlvol (art deco) hotel. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn goed, ontbijtbuffet idem. Wel rekening houden met trappenlopen. Al met al een absolute aanrader.

Gereisd alleenreizend in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Bedstee Hotel in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Bedstee Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.