Camping De Badhoeve

Meer camping info

18 reviews over Camping De Badhoeve

• 2019
      9Roeland18-05-2019

Heerlijke camping. Lekker aan het water echt super tijd gehad!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Nagtegaal05-06-2017

Lieve mensen en een prachtige plek!

Een Camperplaats aan het water, op verzoek voor ons vastgehouden ondanks het drukste weekend aller tijden voor deze hardwerkende mensen. Zonder extra kosten die ik met liefde had willen betalen. Prachtig uitzicht op het water en ook het mooie weer hielp! De WiFi is verderop de camping wat zwakker maar wel gratis. Een plek waarmee zeker gaan terugkomen om de naastgelegen dorpen en steden als Volendam, Monnickendam en Marken een keer te bezoeken. Is prima te doen op de fiets ( zo'n 33 km). Dank voor het fijne weekend!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9Jochem van der Berg12-09-2015

FANTASTISCH

heb met mijn kleindochtertje van 3 jaar onze caravan gebracht en verkocht aan derde. kleindochter wilde niet meer mee naar huis, wat een mooie speeltuin. wat een uitzicht over het water

jammer dat wij nu geen caravan meer hebben om hier even te kunnen staan met klein kinderen

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9Ron Schilleman01-09-2015

Aangename camping

Aangename camping gelegen in het fraaie natuurgebied Waterland nabij Amsterdam. De Badhoeve is een familiebedrijf en dat merk je duidelijk aan de vriendelijke informele sfeer. Goede voorzieningen, prachtige omgeving, voldoende parkeergelegenheid en een uitstekend restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2015

• 5valent26-05-2015

plekken om te staan zeer krap

Mijn caravan heeft op de stalling meer plaats we stonden 40 cm van onze buren af luifel mocht niet uit,,jammer was verder prachtplek mooi aan het water heerlijk gefiets naar amsterdam dus niet voor herhaling vatbaar

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 8wendy24-03-2014

centraal gelegen

Wij hadden de kampeerplek naast het meer was heel mooi. Eén ding stoorde me wel erg naast ons tent stond een mobilhome en elke ochtend vertrokken die heel vroeg waardoor we van hun lawaai van de motor wakker werden. Maar dit kan op andere plekken ook. De plek is wel in de buurt van Amsterdam, Marken en niet ver van Volendam en dat was wel erg fijn. De camping was ook wel erg verzorgt en de uitbater was erg vriendelijk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 6ronell17-07-2011

heerlijk aan het water

Het was nog lekker rustig maar ik denk dat in de zomer hier alles goed vol staat. sanitair schoon, alleen niet zelf te stellen. Wastafel 1 grote bak waar iedereen omheen moet staan. Niet erg lekker om naar iemand anders te kijken terwijl je je tanden staat te poetsen. Voldoende wc's. Lekker aan het water gestaan. Er is een bruine kroeg en een "restaurantje" waar je wat kan eten en drinken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2011

• 8Steven31-05-2011

licht echt super

nieuwe toilet en douce groep ligt zo tegen het dorpje durgerdam aan op 10 min van amsterdam of marken

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2011

• 8de geer09-08-2007

erg mooie omgeving leuke mensen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7chantal06-05-2007

net terug van deze camping, een geweldige week gehad, mede door het schitterende weer, hadden een prachtige plek meteen aan het meer, camping ligt zeer centraal om allerlei dingen te ondernemen, zoals koninginnedag vieren in amsterdam dat was echt fantastisch, campinguitbaters zijn vriendeliijk, zodat je je er goed thuis voelt, sanitair is wat verouderd,maar wel schoon,kortom een zalige week gehad,zeker voor herhaling vatbaar,

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in mei 2007