Géén boekingskosten

6.3VoldoendeScore uit 16 reviews
  • 5.8Staat v/h sanitair

16 Reviews over De Badhoeve

• 9Roeland18-05-2019

Heerlijke camping. Lekker aan het water echt super tijd gehad!

• 9Staat v/h sanitair
  • 2Seif19-08-2018

Old dilapidated campsite ...

Life is out of this campsite

• 2Staat v/h sanitair
  • 1Reggent14-08-2018

Nie wieder, schon garnicht in der Hochsaison!

Keine Reservierung, dafür sehr „flexible“ Vergabe der Standplätze. Größere Wohnmobile und Caravans auf Parkplätzen, kleinere Campingbusse und Zelte auf der Wiese vom Spielplatz. Eine (!) gemeinsame runde Waschstelle mit nur wenigen Wasserhähnen. Dreckige Toiletten. Lange Warteschlangen vor den Damentoiletten und den wenigen Duschen (kostenpflichtig!). Gerade mal vier Waschstellen für das dreckige Geschirr, so dass wartende Camper auf Duschen oder andere freie Waschgelegenheiten ausweichen mussten. Keine gesonderten Wasserbecken zum Waschen von dreckiger Kleidung. FAZIT: total überfüllter Campingplatz, vollkommen unzureichende sanitäre Anlagen. Ein ganz besonderer Stern für das leckere Frühstück in der Bar!

• 1Staat v/h sanitair
  • 6ina.berghuis31-07-2017

toilets are a disgrace

restaurant is ok, toilets and sanitary or in lowsy condition. toilets are hardly cleaned.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Nagtegaal05-06-2017

Lieve mensen en een prachtige plek!

Een Camperplaats aan het water, op verzoek voor ons vastgehouden ondanks het drukste weekend aller tijden voor deze hardwerkende mensen. Zonder extra kosten die ik met liefde had willen betalen. Prachtig uitzicht op het water en ook het mooie weer hielp! De WiFi is verderop de camping wat zwakker maar wel gratis. Een plek waarmee zeker gaan terugkomen om de naastgelegen dorpen en steden als Volendam, Monnickendam en Marken een keer te bezoeken. Is prima te doen op de fiets ( zo'n 33 km). Dank voor het fijne weekend!

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Tessa30-05-2017

Landschaftlich top. Sanitäranlage katastrophal

Landschaftlich top Pflege und Hygiene nicht vorhanden Sehr schade!! Nicht nochmal

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Jochem van der Berg12-09-2015

FANTASTISCH

heb met mijn kleindochtertje van 3 jaar onze caravan gebracht en verkocht aan derde. kleindochter wilde niet meer mee naar huis, wat een mooie speeltuin. wat een uitzicht over het water

jammer dat wij nu geen caravan meer hebben om hier even te kunnen staan met klein kinderen

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ron Schilleman01-09-2015

Aangename camping

Aangename camping gelegen in het fraaie natuurgebied Waterland nabij Amsterdam. De Badhoeve is een familiebedrijf en dat merk je duidelijk aan de vriendelijke informele sfeer. Goede voorzieningen, prachtige omgeving, voldoende parkeergelegenheid en een uitstekend restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5valent26-05-2015

plekken om te staan zeer krap

Mijn caravan heeft op de stalling meer plaats we stonden 40 cm van onze buren af luifel mocht niet uit,,jammer was verder prachtplek mooi aan het water heerlijk gefiets naar amsterdam dus niet voor herhaling vatbaar

• 6Staat v/h sanitair
  • 8wendy24-03-2014

centraal gelegen

Wij hadden de kampeerplek naast het meer was heel mooi. Eén ding stoorde me wel erg naast ons tent stond een mobilhome en elke ochtend vertrokken die heel vroeg waardoor we van hun lawaai van de motor wakker werden. Maar dit kan op andere plekken ook. De plek is wel in de buurt van Amsterdam, Marken en niet ver van Volendam en dat was wel erg fijn. De camping was ook wel erg verzorgt en de uitbater was erg vriendelijk.

• 5Staat v/h sanitair

Camping De Badhoeve info