Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Advertentie

Hotel Cordial

4.6Matig

Score uit 18 reviews

Nederland, Noord-Holland, Amsterdam



Overzicht

4.6Matig

Score uit 18 reviews

  • 8.8Ligging
  • 4.3Service
  • 4.7Prijs/kwaliteit
  • 3.6Kamers
  • 3.7Eten

Benieuwd naar de prijzen?

We hebben een aantal aanbieders voor Cordial voor je op een rij gezet:

1
Booking.com
Booking.com
2
trivago
trivago
3
Expedia.nl
Expedia.nl

Hotel info

    Meer hotel info
    Map Tonen op kaart

    Reviews

    18 reviews over Hotel Cordial

    Review schrijven

    Beoordelingen

    9
    5

    Toon reviews van reizigers

    Sorteren:


    • 4Verheijden14-12-2009

      Geen aanrader

      Het hotel is erg donker en ruikt in alle gangen naar weed. Receptie personeel erg onvriendelijk, sprak ook gebrekkig nederlands. Ontbijt kwam zo van de Aldi, voorverpakte broodjes, dus niet vers zoals op sommige website's staat. Wij hadden via touroperator dit hotel geboekt, omdat we er mochten roken, dit bleek niet zo te zijn. Na dit gemeld te hebben werden we nog net niet uitgescholden en mochten toch op de kamer roken. Dus een tip voor de rokers, bel voordat je een hotel boekt, of er ook echt rokers kamers zijn!!! Het hotel mag wel een opknap beurt hebben, alles is oud en slecht onderhouden.

      Rapporteren
      • 9Ligging
      • 3Service
      • 3Prijs/kwaliteit
      • 4Eten
      • 4Kamers

      Gereisd met vrienden in december 2009

    • 6Franka23-10-2009

      goed voor 1 of 2 nachtjes

      Het is een goed hotel voor 1 of 2 nachtjes, als je Amsterdam wilt verkennen, of eens lekker wilt gaan stappen. Centraal gelegen, tram stopt voor de deur: vanuit trein dus gelijk in de tram en een retour was voor ons goedkoper dan 2 dagen parkeergeld. Onze kamer was verouderd wel goede bedden en schoon beddegoed. Douche zonder cabine, in dezelfde ruimte bij toilet, maar goed: raam open en 't is zo droog. Eten was wat je thuis ook doet: broodje kaas of ham, gekookt eitje, kopje thee of sap. Wel allemaal goed vers.

      Rapporteren
      • 8Ligging
      • 6Service
      • 8Prijs/kwaliteit
      • 5Eten
      • 4Kamers

      Gereisd met partner in oktober 2009

    • 3Jolanda Thijssen09-08-2009

      nooit meer

      Het slechtste hotel tot nu toe. Service slecht,douche was kapot,kleine kamers,ontbijt zeer karrig. Duur hotel voor wat je krijgt. Dus nooit meer!!!!!!!

      Rapporteren
      • 7Ligging
      • 3Service
      • 1Prijs/kwaliteit
      • 2Eten
      • 2Kamers

      Gereisd met partner in augustus 2009


    • Benieuwd naar de prijzen?

      We hebben een aantal aanbieders voor Cordial voor je op een rij gezet:

      1
      Booking.com
      Booking.com
      2
      trivago
      trivago
      3
      Expedia.nl
      Expedia.nl

    • 6karin01-06-2009

      lekker dichtbij maar wat een herrie

      onze kamer was aan de voorkant dus de hele nacht lawaai geen dubbele beglazing dus de tram reed ongeveer bij je binnen de douche is klein maar ja was wel te doen het bed en t v prima maar t was er bloedheet het ontbijt is erg sumier wat broodjes vleeswaren en een ei en beetje viezi lauwe sinaasappelsap .parkeren kun je er niet maar wei zetten de auto altijd bij sloterdijk gratis parkeren en binnen 5 min met de trein in amsterdam de receptiemensen van t hotel zijn geen nederlanders maar wel vriendelijk en redelijk te verstaan dus voor weekendje ging t wel

      Rapporteren
      • 9Ligging
      • 8Service
      • 8Prijs/kwaliteit
      • 4Eten
      • 5Kamers

      Gereisd met partner in mei 2009

    • 6Sarah12-08-2008

      slechte service, goede ligging

      vorige maand met vriend geweest, belabberde service, de receptionist wilde ons pas helpen toen zijn eten op was. kamer was ruim, maar wel twee verschillende matrassen, dus raar hoogteverschil. erg slecht ontbijt, dus hebben we ergens anders gegeten. wel goede ligging.

      Rapporteren
      • 7Ligging
      • 3Service
      • 6Prijs/kwaliteit
      • 3Eten
      • 3Kamers

      Gereisd met partner in augustus 2008

    • 6Familie met pubers09-07-2008

      Centraal gelegen en op buitenlanders gericht

      Het hotel ligt inderdaad zeer centraal. Het lijkt net of je in het buitenland bent, alles is in het Engels, ze hadden zelfs geen informatie-folders in het Nederlands. Ontbijt was maar goed dat het inbegrepen was, want het was echt zeer slecht, broodjes uit de doos, nee geen reclame.

      Rapporteren
      • 10Ligging
      • 6Service
      • 6Prijs/kwaliteit
      • 4Eten
      • 6Kamers

      Gereisd met familie in juli 2008


    • Advertentie
    • 1l. van Wylick26-10-2007

      Erg vies hotel, gordijnen van de rails, etensresten tegen het bed,wc in de douce, erg muffe lucht, dekens met slijtage gaatjes erin,en PAS OP er is GEEN parkeergelegenheid dus moet je je auto bij de bijenkorf neerzetten en dat kost je 50 euro!!! De ligging is goed maar ik vind het een erg vies hotel!

      Rapporteren
      • 8Ligging
      • 1Service
      • 1Prijs/kwaliteit
      • 3Eten
      • 1Kamers

      Gereisd met partner in oktober 2007

    • 6I van driel08-08-2007

      Goed Hotel voor een paar nachtjes, niet luxe maar al het noodzakelijke aanwezig. Bedden zijn goed, het ontbijt is niet super uitgebreid maar er was voldoende. De ligging is perfect. Gewoon een simpel Hotel en ideaal voor een overnachting niets meer.

      Rapporteren
      • 10Ligging
      • 7Service
      • 8Prijs/kwaliteit
      • 7Eten
      • 6Kamers

      Gereisd met partner in augustus 2007

    • 6Aniek24-08-2006

      Wij hebben hier 1 nacht overnacht en daar was het echt perfect voor. Overal lekker dichtbij. De kamer was voor ons perfect. Flatscreentje. Alles was schoon. De douche was ook redelijk. Het ontbijt was wat magertjes. Maar voor dat geld kun je toch ook niet veel verwachten. Wij vonden het een goed hotel voor dit geld. Zeker de moeite waar voor 1 nachtje Amsterdam...

      Rapporteren
      • 10Ligging
      • 7Service
      • 8Prijs/kwaliteit

      Gereisd in augustus 2006

    • 6Robert & Anouck07-08-2006

      Ok, niet het meest luxe hotel maar voor 30 euro per persoon per nacht mag je ook niet veel verwachten. Personeel is ronduit onbeschoft en wc staat bijna onder de douche. Bedden op wieltjes,dus rollen maar!Ontbijt is te eten als niet te verwend bent maar slecht was het niet.Ligging zorgt voor veel compensatie.

      Rapporteren
      • 10Ligging
      • 4Service
      • 7Prijs/kwaliteit

      Gereisd in augustus 2006


    Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Cordial voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl

    Hotel Cordial info

    Algemene informatie

    • Aantal sterren
    • Aantal sterren3

    Benieuwd naar de prijzen?

    We hebben een aantal aanbieders voor Cordial voor je op een rij gezet:

    1
    Booking.com
    Booking.com
    2
    trivago
    trivago
    3
    Expedia.nl
    Expedia.nl

    Restaurant & Bar

    • Bar / kantineAanwezig

    Kamerfaciliteiten

    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

    Overige faciliteiten

    • LiftAanwezig
    • Overige servicesWasserette

    Adresgegevens


    Advertentie
    Advertentie