Hotel Cordial

4.6Matig

18 reviews over Hotel Cordial

• 4Verheijden14-12-2009

Geen aanrader

Het hotel is erg donker en ruikt in alle gangen naar weed. Receptie personeel erg onvriendelijk, sprak ook gebrekkig nederlands. Ontbijt kwam zo van de Aldi, voorverpakte broodjes, dus niet vers zoals op sommige website's staat. Wij hadden via touroperator dit hotel geboekt, omdat we er mochten roken, dit bleek niet zo te zijn. Na dit gemeld te hebben werden we nog net niet uitgescholden en mochten toch op de kamer roken. Dus een tip voor de rokers, bel voordat je een hotel boekt, of er ook echt rokers kamers zijn!!! Het hotel mag wel een opknap beurt hebben, alles is oud en slecht onderhouden.

Gereisd met vrienden in december 2009

• 6Franka23-10-2009

goed voor 1 of 2 nachtjes

Het is een goed hotel voor 1 of 2 nachtjes, als je Amsterdam wilt verkennen, of eens lekker wilt gaan stappen. Centraal gelegen, tram stopt voor de deur: vanuit trein dus gelijk in de tram en een retour was voor ons goedkoper dan 2 dagen parkeergeld. Onze kamer was verouderd wel goede bedden en schoon beddegoed. Douche zonder cabine, in dezelfde ruimte bij toilet, maar goed: raam open en 't is zo droog. Eten was wat je thuis ook doet: broodje kaas of ham, gekookt eitje, kopje thee of sap. Wel allemaal goed vers.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 3Jolanda Thijssen09-08-2009

nooit meer

Het slechtste hotel tot nu toe. Service slecht,douche was kapot,kleine kamers,ontbijt zeer karrig. Duur hotel voor wat je krijgt. Dus nooit meer!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 6karin01-06-2009

lekker dichtbij maar wat een herrie

onze kamer was aan de voorkant dus de hele nacht lawaai geen dubbele beglazing dus de tram reed ongeveer bij je binnen de douche is klein maar ja was wel te doen het bed en t v prima maar t was er bloedheet het ontbijt is erg sumier wat broodjes vleeswaren en een ei en beetje viezi lauwe sinaasappelsap .parkeren kun je er niet maar wei zetten de auto altijd bij sloterdijk gratis parkeren en binnen 5 min met de trein in amsterdam de receptiemensen van t hotel zijn geen nederlanders maar wel vriendelijk en redelijk te verstaan dus voor weekendje ging t wel

Gereisd met partner in mei 2009

• 6Sarah12-08-2008

slechte service, goede ligging

vorige maand met vriend geweest, belabberde service, de receptionist wilde ons pas helpen toen zijn eten op was. kamer was ruim, maar wel twee verschillende matrassen, dus raar hoogteverschil. erg slecht ontbijt, dus hebben we ergens anders gegeten. wel goede ligging.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6Familie met pubers09-07-2008

Centraal gelegen en op buitenlanders gericht

Het hotel ligt inderdaad zeer centraal. Het lijkt net of je in het buitenland bent, alles is in het Engels, ze hadden zelfs geen informatie-folders in het Nederlands. Ontbijt was maar goed dat het inbegrepen was, want het was echt zeer slecht, broodjes uit de doos, nee geen reclame.

Gereisd met familie in juli 2008

• 1l. van Wylick26-10-2007

Erg vies hotel, gordijnen van de rails, etensresten tegen het bed,wc in de douce, erg muffe lucht, dekens met slijtage gaatjes erin,en PAS OP er is GEEN parkeergelegenheid dus moet je je auto bij de bijenkorf neerzetten en dat kost je 50 euro!!! De ligging is goed maar ik vind het een erg vies hotel!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 6I van driel08-08-2007

Goed Hotel voor een paar nachtjes, niet luxe maar al het noodzakelijke aanwezig. Bedden zijn goed, het ontbijt is niet super uitgebreid maar er was voldoende. De ligging is perfect. Gewoon een simpel Hotel en ideaal voor een overnachting niets meer.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 6Aniek24-08-2006

Wij hebben hier 1 nacht overnacht en daar was het echt perfect voor. Overal lekker dichtbij. De kamer was voor ons perfect. Flatscreentje. Alles was schoon. De douche was ook redelijk. Het ontbijt was wat magertjes. Maar voor dat geld kun je toch ook niet veel verwachten. Wij vonden het een goed hotel voor dit geld. Zeker de moeite waar voor 1 nachtje Amsterdam...

Gereisd in augustus 2006

• 6Robert & Anouck07-08-2006

Ok, niet het meest luxe hotel maar voor 30 euro per persoon per nacht mag je ook niet veel verwachten. Personeel is ronduit onbeschoft en wc staat bijna onder de douche. Bedden op wieltjes,dus rollen maar!Ontbijt is te eten als niet te verwend bent maar slecht was het niet.Ligging zorgt voor veel compensatie.

Gereisd in augustus 2006

Hotel Cordial info