Hotel Blyss

5 reviews over Hotel Blyss in het Nederlands

Mwahh

Remon,
24-6-2018

Om te slapen prima. Ontbijt erg triest. Oud brood afbak croissants die niet afgebakken waren..

Gereisd met partner in juni 2018

Niet doen!

Matty Rienstra,
10-12-2017

Ronduit slecht. Kamer op het eerste gezicht redelijk, maar steenkoud. CV-ketel bleek stuk, dus we konden ook net douchen of in bad. De ontbijtzaal was ook ijskoud... De TV werkte niet. Een deel van het douchemeubel stortte spontaan in bij het aan doen van de verlichting. Geen informatie over WiFi e.d. op de kamer. Personeel vriendelijk, maar volledig onthand, doordat de boekingen ondanks de kapotte CV gewoon doorgingen! Personeel spreekt geen Nederlands. Eigenaar hotel zit in India, dus we kunnen fluiten naar restitutie van (een deel van) de boeking.

Gereisd met partner in december 2017

nooit meer !

Cobie Spang
26-9-2016

De ligging , voor de rest zeer slecht !! Klantonvriendelijk personeel we zijn vrijdag gekomen en vandaag weggegaan, al die dagen geen schoonmaakster op de kamer gehad Als we niet om handdoeken hadden gevraagt hadden we ons met vieze handdoeken moeten afdrogen alle handdoeken lagen vanmorgen nog in de douche op de grond. Verder zijn we al best vaak in Amsterdam geweest maar nog Nooit zo n slecht ontbijt gehad ( oud brood , verschrikkelijke vieze Oploskoffie) Alles bij elkaar zeker het geld niet waard !!! Nooit weer!!!

Gereisd met partner in september 2016

Vies!!

Schotel
28-8-2016

Locatie is prima! Nabij vondelpark en andere bezienswaardigheden.

Kamer was klein, muren helemaal vies en nodig toe aan een likje verf.

Matras was vies, lakens en dekbed ook! Veel dubieuze vlekken erop! Daarnaast lag er veel stof in de kamer. In de badkamer zaten nog haren van voorgangers en ook de handdoeken roken niet fris en bevatten vieze vlekken.

Het was ook bloedheet in de kamer en het was er zeer gehorig.

Voor 155 euro per nacht echt ver onder de maat!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

wat een naam boutique hotel

gea
6-5-2010

kwamen diep in de nacht aan in het boutique hotel en kregn een kamer uit de jaren 50! romantisch TL lampje aan plafond en style was ver te zoeken. probeerden gelijk de balie-man weer aan te spreken, maar die sliep alweer ofzo. niet tevinden.

volgende morgen een half uur durende ( half engelse) discussie en met mopperen toch een andere kamer, dit was meer in de boutique sfeer, pas dus op wat je krijgt

Gereisd met partner in januari 2010

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blyss in Amsterdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blyss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.